Tomos electronic 90
#41
Posted 04 May 2011 - 08:36
dakle moja ideja je da vidim šta može od e-90 da se dobije, a ne da se vozam sa upicanjenim motorom, to naravno ne znači da felne, ram, kočnice itd neće biti full ispravne, ali da li ću niklovati sve te sitnice ili ne, ne znam, a te žmigavce i prekidače to garant ništa neće biti montirano.. najbitnije mi je da mašina bude full ispravna i ciklistika ok, ostalo je već matematika...
#42
Posted 04 May 2011 - 19:22
Za nostalgiju sta reci?Opet sam se razboleo...A, projekat cemo pratiti ne sumnjam u Maria, bice zanimljivo... http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif
#43
Posted 04 June 2011 - 00:30
#44
Posted 04 June 2011 - 12:00
rešio sam da se sada ne bavim ničime nema vremena ni koncentracije dovoljno, poslova preko glave, sezona je... e-90 ide u razradu ovako stock, u startu mi se nije svidela ona bronzana čaura koju sam prošli put razvrtavao nekim kršem, te klizi po sredini na svega 4mm, sledi nova čaura sa novim razvrtačem, kupljenim na bljuvljaku tnx black, da se uradi, kad bude prilike ili nova radilica sa igličastim u gornjoj pesnici to bi me baš obradovalo...
motor je sklopljen, i sa prethodno podešenim karburatorom upaljen, radio je 2x 20min na leru i 2x 20min sa laganim dodavanjem gasa.... i još 20min lagane vožnje po dvorištu...
narednih dana ide novo gorivo i Ipone Scoot City polusintetika 3%, i lagana vožnja ture po 17km u jednom pravcu... za dva tri dana sam upucao oko 150km vožnje.. Prve vožnje sam išao na rasterećeni stadijum 3 brzina, 1/3 gasa, neki srednji obrtaji oko 5000-6000, kasnije kako su kilometri ulazili bez problema smo ulazili u 4 pa na kraju i u 5 brzinu prenosa.. gledao sam da ne preterujem sa gasom, ako je bilo nešto vetra u lice, spuštao sam se natrag u 4 itd...
utisci su odlični, mogu reći da je ogromna razlika u radu motora hladnog i toplog stadijuma, koju mogu pripisati i malo debljem podešavanju karburatora... ,,.. posle svake ture 34km se osetilo značajno poboljšanje na snazi motora, jednostavno u početku nije bilo šanse voziti 4 om brzinom, a u poslednjim etapama je u 5-oj već ubzavao iz zajebancije... novina je da mi klizi kvačilo, eto pojavila se još jedna slaba tačka, koja je predpostavljam od vremena došla na red, ima sada dosta više snage pa je baš evidentno u 3-oj i 4 brzini...
proverio sam paljenje, trenutno mi je na 1,85 pre GMT što je 20,3 stepena, i za sada ga tu ostavljam, inače na motoru je platinsko dugme, 12V 80W magnet i eksterna bobina.. deluje sve novo... takvog sam ga kupio...
još jedan zaključak je da je auspuh od T15 na ovom motoru sa stock cilindrom slabo upotrebiv, pa će mi on letiti dole prvom prilikom, a i ko zna koji je sadržaj u njemu, to me sve još čeka...ovaj karburator Bing 23 je isto malo već za penziju i nisam nešto zadovljan radom, ima još da se šteluje, za neki ozbiljniji tuning neće da pije vodu...
i tako, to je to, mašina se kotrlja, točkovi su mi banane, kočnice fukncionišu... kad bude vremena radiće se dalje, do tada se samo voziii...
evo jedna slika blizu Rumunske granice do te tačke se vozim, to je kod mosta "devet grla"
#45
Posted 11 August 2011 - 11:51
dalje sam spustio malo prednje viljuške jer mi je smetalo kako je izdignuta prednjica, moguće da su ovi kineski zadnji amortizeri nešto mekši i da se više spuštaju i pored toga što sam ih najviše nategao, pa da otuda imam perdnjicu višlju, ne znam originalne amortizere nisam imao prilike da probam..
ovako sada izgleda odnos prednjica zadnjica, i ovoliko mi se spuštaju prednje viljuške, ovde mi sledi izmena semeringa i ulja, kao i jedno detaljno pranje i čišćenje
i pošto sa ovim namotajima imam dosta problema, jer proizvedu višlji napon za svetlo pa stalno pregoru sijalice, imam regulator napona u motoru samo ga moram ispitati i povezati kako dolikuje, rešio sam problem kantal otpornom žicom, pa sledi i to u nekoj sledećoj prilici... za sada sve radi kako valja nervira me što počinjem da čujem onu bronzanu čauru u gornjoj pesnici, i moram rasklopiti mašinu da pregledam sve kako stoji, a to će verovatno sačekati zimu...
#46
Posted 11 August 2011 - 13:28
YSN ipak radi kako treba...samo mu treba naći dobar cilindar Ovo rešenje za saug si kulturno uradio, sviđa mi se...
Prednju felnu pod hitno ošmirglaj...greota je jedan famozni e90 voziti u poluzarđalom stanju...a malo ti treba da opet sija u punom sjaju!!!
Prednji deo sada lepo izgleda, sa upuštenim vilama...nekako više sporcki..
#47
Posted 11 August 2011 - 13:35
#48
Posted 11 August 2011 - 23:12
Samo napred! Vredi ova legendarna mašina truda.
#49
Posted 01 December 2013 - 17:43
posla u radionici je previše, skuteri su poneli sve moje slobodno vreme pored posla kojim se bavim profesionalno.. žao mi je što moram da kažem da su moji motori uvek nekako na poslednjem mestu, ali eto utešno je da je sve završeno i da dolazi duga zima, te da su tomosi sada na redu...
#50
Posted 01 December 2013 - 17:56
Ne da ti zavidim, nego sad bi seo u auto i dosao da je vidim uzivo. (da nije daleko).
Praticu temu sa velikom paznjom.
Edited by goggyso, 01 December 2013 - 18:00.
#51
Posted 01 December 2013 - 18:00
aaa , gde mi je mali ležaj u koji se ubacuje piramida sa zupčanicima, da li je moguće da je ovo majstor pre mene zaboravio,.. kako je ovo radilo ? odvozio sam jedno 300-400km ...
cilindar deluje besprekorno, tek ispoliran... moram ga premeriti, kasnije..
klip je odličan, ovo je Meteor tip A prema kojem su radili cilindar
i evo imam šta da vidim, jedna kajla nosač opruge na poluzi menjača je ispala iz ležišta, na sreću nikakve posebne štete nije bilo
radilicu je neko pakovao, vidi se i kajla umesto štifta za magnet.. hoda na donjem ležaju klipnjače nema, deluje perfektno, mada ne bi bilo loše da je proverim koliko je dobro centrirana...
ostalo deluje ok, osim što nemam ležaj ovde za piramidu... kajla na biraču nije mnogo potrošena
Evo i ležaja... dakle ispao je najverovatnije meni kod rasklapanja, labav je dosed, ne mogu da poverujem da je mašina radila bez njega...
sa strane magneta je ubačena piksna, jer je ovde već spakovan 6203 ležaj sa obe strane... dakle prepravka doseda je već odrađena kod nekoga bila..
blok u predelu oko radilice ima neka manja oštećenja, verovatno je slomio kariku i muljao u bloku... semerinzi su trošni, ovaj sa strane magneta ponajviše, onaj zeleni hubert na strani kvačila i ne toliko
#52
Posted 01 December 2013 - 18:09
#53
Posted 01 December 2013 - 18:18
evo šta nalazim u njemu... prigušivač jeste za e-90, ali nekako mi je sumnjivo duboko i još je plus prišrafljen...
tačno tako, njegova pozicija je bila kao na slici, a ispred njega fali kompletan prvi deo pregrada za e-90... nije ni čudo što je loše radio, em je prekratak, i još ne daje odgovarajući podpritisak mašini... ovo je bezveze
međutim prošle godine sam kupio dva e-90 auspuha u izradi, jedan u originalnom pakovanju sa pregradama i prigušivačem i drugi prazan sa protivkonusom od T15, naravno još nisu pofarbani ili niklovani, pa njihovo tek sledi..
mašina je na polici, i čeka dalje radove
#54
Posted 01 December 2013 - 18:20
#55
Posted 01 December 2013 - 20:56
#56
Posted 01 December 2013 - 21:58
E da je naći negde auspuh original od Cross Juniora, meni je radio na "devi" za sve pare. Ni dan danas mu neznam karakteristike, niti sam ga sretao po oglasima. Izgleda da su retka zverka.
Meni je moja Deva redovno ubijala kvačilo, dali lamele, dali korpu, ali redovno. I jednom prilikom uz poveću dozu divljanja odvalila mi je komplet levu osovinu radilice bukvalno do ležaja, ostala u magnetu.
Bog me čuo, evo ga na KP, čak 3 komada.
Edited by goggyso, 01 December 2013 - 22:19.
#57
Posted 01 December 2013 - 22:28
HTC wildfire S, Tapatalk 2
#58
Posted 03 December 2013 - 16:58
Edited by goggyso, 03 December 2013 - 16:59.
#59
Posted 04 December 2013 - 00:46
@tuningf Aco možeš uzeti taj spuh meni neće trebati, smisli koliko ti vredi i nosi
#60
Posted 04 December 2013 - 01:42
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users