

#101
Posted 12 July 2016 - 11:35
#102
Posted 12 July 2016 - 11:53
#103
Posted 12 July 2016 - 21:03
Ovo ulje koristim za motor:
A ovo za prenos:

Edited by Branko, 12 July 2016 - 21:03.
#104
Posted 12 July 2016 - 22:35
Ovo je Piaggio i treba da gura kilometara i kilometara, koliko možda ne možeš da stigneš da pređeš...e sad to što Aca kaže ako su Kinezi preuzeli sklapanje verovatno ima i njihovog uticaja na kompletan završni kvalitet...zna se u kom pravcu...
Samo peglaj i ne misli...
#105
Posted 28 July 2016 - 19:10
RMS - 900 dinara
Goldfren S3 - 2200 dinara
Original Aprilia/Piaggio - 3953 dinara

#106
Posted 28 July 2016 - 19:18
Mislim da sam vec pisao, samo original i miran si. Recimo, sa rms plocicama, menjaces i disk u roku od 3 meseca...
Sent from my GT-I9192
#107
Posted 28 July 2016 - 20:00
#108
Posted 28 July 2016 - 20:36
Koristim ih na autu i znam da su dobre.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
#109
Posted 28 July 2016 - 20:52
#110
Posted 28 July 2016 - 21:38
Original je bome zabiberen sto se tice para, ali donosi i provjerene rezultate i dosta veliku trajnost. Jer sa drugim proizvodjacem je moguce da dobijes slabiju kocnicu i ubrzano trosenje diska...
Ako natrcis na TRW za malo para kao sto je Lauda ubo, e tu se vec mozes zapitati dal da ih uzmes. A sa organskom ili sinter smjesom ne bi smio pogrijesiti na tom disku.
#111
Posted 29 July 2016 - 08:16

Našao sam TRW organic za 2480 dinara u Beogradu (Zvezdara). Čitao sam na nekim moto forumima da su iskustva podeljena. Nekome su ok, dok drugi pišu da su loše i škripe/cvile.
Fabričke su BAŠ skupe, jbt više nego ATE za auto.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Edited by Branko, 29 July 2016 - 08:18.
#112
Posted 29 July 2016 - 08:27
Iskustva su ti relativna stvar posto se radi o drugacijim diskovima.
Ako slucajno imas priliku da ubodes EBC plocice, mogu ti preporuciti sinter smjesu, koci za medalju, ne cvili. To ja koristim od alternative na prednjim brembo, grimeca i heng tong sistemima sa 220mm diskovima.
U suprotnom bi isao na TRW, a posto me cviljenje ne smeta ne bih mnogo razmisljao.
#113
Posted 29 July 2016 - 10:37
Mada i od kvaliteta diska zavisi da li ce skripati ili ne.
Kako god, nemoj samo RMS.
Sent from my Xperia ZR using Tapatalk
#114
Posted 01 August 2016 - 13:00
Bakarnu mast nisam stavljao, a ivice sam morao malo da oborim jer nisam mogao drugacije da navucem na disk. Klipove mogu sa sabijem do neke mere i onda na knap ulazi.
Evo slike starih i novih plocica:

Edited by Branko, 01 August 2016 - 13:02.
#115
Posted 01 August 2016 - 15:32

Ako ti nije tesko, skini ti kljesta ponovo i razmrdaj klipove ponovo. Plocice moraju da stanu normalno bez ikakve sile ili stanjivanja. Verovatno sau samo prljavstina nahvatala na prasnicima (ona prva zastitna gumica) na klipicima, pa ih iz tog razloga ne mozes sabiti do kraja unutra.
Jasno ti je da ce ovako vrlo brzo klipc zaglavljivati i u nekom drugom stadijumu, time ces brze potrositi plocice, a odrazice se i na ubrzanje, krajnju brzinu, i narocito na potrosnju!
Pozdravljam izbor plocica, to sto su najskuplje obicno znaci da ce na rok trajanja biti najjeftinije

Sent from my GT-I9192
#116
Posted 01 August 2016 - 15:48
Lako se sabijaju prstima i nema zapinjanja.
Pločice nisam stanjivao, već samo malo oborio ivice da lakše navučem na disk.
Provozao sam jedan krug i ništa ne koči.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
#117
Posted 01 August 2016 - 16:07
#118
Posted 11 September 2016 - 12:35
Branko, on 23 October 2014 - 19:10, said:
Posto mi je bilo najlakse da proverim da li sauh uopste dobija struju, primetio sam da prilikom davanja kontakta na dzeku nema napona.
Zanima me odakle sauh dobija struju i sta treba zameniti?
Nikako nisam mogao da utvrdim zasto mi ne dize obrtaje prilikom jutarnjeg startovanja, kao da ne radi saug. To je najvise primetno kada su hladnija jutra. Vozio sam ga u PGS i nisu mogli nista da utvrde (neko je vec ranije napisao: zali boze "iskusnih majstora").
Kada ga upalim ujutro, skuter lepo radi, na malom broju obrtaja kao da se zagrejao. Kada dam gas pocne da trokira i da se gusi, dok ne "probije" i onda radi bez problema. Poslednjih dana se stanje pogorsalo jer se skuter ugasi i nema sanse da se posle upali - ovlazi svecicu.

Kada je ocistim i predjem 10-15km pod malo jacim gasom,ovako izgleda:

Testirao sam elektricni saug i on izlazi prilikom spajanja na 12V. Instalacija mislim da valja jer se saug zagreje prilikom rada skutera.
Kupio sam jos tada onaj mali rucni saug, ali kada je otvoren lepo radi (opet bez veceg broja obrtaja), dok prilikom zatvaranja skuter se odmah gasi.
Ako neko zna da me uputi u kom pravcu da trazim problem ili ako neko ima pouzdanog majstora u BG ko bi mogao da istrazuje problem.
#119
Posted 11 September 2016 - 13:08
Posto je sve serijsko, i taj sauh treba da radi ok, ali ti zapravo imas problem sto sauh daje vise goriva nego sto mu treba, a to ce biti od verovatno prljavog filtera vazduha ili od debljeg filtera nego sto je serijski...
Pogresna je pretpostavka da ce pod sauhom biti veci obrtaji, sauh samo dodaje gorivo nema funkiciju podizanja ler gasa.
Ako ne budes mogao sam da nastelujes, pusti PM meni ili Yooalexandru, garaza radi...
#120
Posted 11 September 2016 - 13:28
U svakom slucaju se cujemo.
13 user(s) are reading this topic
0 members, 13 guests, 0 anonymous users