Jump to content


Aprilia Sportcity One 2T



235 replies to this topic

#101 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 12 July 2016 - 11:35

Za piaggio 2t 50 ccm agregat normalno je da prodje i preko 50000 km.

#102 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 July 2016 - 11:53

Eto u mene jedan ima 32000, drugi 36000tkm, ide to jos dosta, a performanse na nivou.

#103 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 12 July 2016 - 21:03

Odlicno, jer nameravam jos dugo da ga vozim. Sto se tice odrzavanja, gledam da to bude sto bolje i sa kvalitetnim delovima.
Ovo ulje koristim za motor:

Posted Image
A ovo za prenos:

Posted Image

Edited by Branko, 12 July 2016 - 21:03.


#104 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 12 July 2016 - 22:35

Jako lep motor a tvoj primerak izuzetno očuvan, svaka časT!! Otprilike ja sam isto tako čuvao svog Jetforcea, nikad kiša nikad loše vreme, pranje bar 1 nedeljno detaljno i posle 20.000kma je izgledao kao iz fabrike!!

Ovo je Piaggio i treba da gura kilometara i kilometara, koliko možda ne možeš da stigneš da pređeš...e sad to što Aca kaže ako su Kinezi preuzeli sklapanje verovatno ima i njihovog uticaja na kompletan završni kvalitet...zna se u kom pravcu...
Samo peglaj i ne misli...

#105 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 28 July 2016 - 19:10

Trebao bih da menjam prednje plocice, pa me zanima koje mi preporucujete posto su cene sarolike.

RMS - 900 dinara
Goldfren S3 - 2200 dinara
Original Aprilia/Piaggio - 3953 dinara :angry5:

#106 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 July 2016 - 19:18

Koliko para toliko i muzike.
Mislim da sam vec pisao, samo original i miran si. Recimo, sa rms plocicama, menjaces i disk u roku od 3 meseca...

Sent from my GT-I9192



#107 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,755 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 28 July 2016 - 20:00

Ili recimo TRW. Ja mogu da ih preporucim iz iskustva.

#108 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 28 July 2016 - 20:36

Gde ima da se nađu i po kojoj ceni.
Koristim ih na autu i znam da su dobre.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk



#109 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,755 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 28 July 2016 - 20:52

Pogledaj na motobikeshop stranici. Ja sam svoje za Keeway platio 1800din. Vjerovatno je tu negdje cijena i za apriliju.

#110 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 July 2016 - 21:38

Koliko si kilometara izgazio da ih mjenjas?

Original je bome zabiberen sto se tice para, ali donosi i provjerene rezultate i dosta veliku trajnost. Jer sa drugim proizvodjacem je moguce da dobijes slabiju kocnicu i ubrzano trosenje diska...

Ako natrcis na TRW za malo para kao sto je Lauda ubo, e tu se vec mozes zapitati dal da ih uzmes. A sa organskom ili sinter smjesom ne bi smio pogrijesiti na tom disku.

#111 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 29 July 2016 - 08:16

Prešao sam 12000 kilometara. Ove sada imaju 1mm. :)
Našao sam TRW organic za 2480 dinara u Beogradu (Zvezdara). Čitao sam na nekim moto forumima da su iskustva podeljena. Nekome su ok, dok drugi pišu da su loše i škripe/cvile.

Fabričke su BAŠ skupe, jbt više nego ATE za auto.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Edited by Branko, 29 July 2016 - 08:18.


#112 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 July 2016 - 08:27

Nije losa kilometraza, ali u prosjeku traju duze. Iako direktno ovisi o stilu voznje, i razradjenosti celjusti na nosacima po kojima klizi.

Iskustva su ti relativna stvar posto se radi o drugacijim diskovima.

Ako slucajno imas priliku da ubodes EBC plocice, mogu ti preporuciti sinter smjesu, koci za medalju, ne cvili. To ja koristim od alternative na prednjim brembo, grimeca i heng tong sistemima sa 220mm diskovima.
U suprotnom bi isao na TRW, a posto me cviljenje ne smeta ne bih mnogo razmisljao.

#113 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,755 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 July 2016 - 10:37

Ako su kvalitetne plocice dovoljno je oboriti ivice na njima prije ugradnje i namazati malo bakarne masti na poledjini gdje dolazi klip kocionih klijesta. To bi trebalo da ublazi skripanje.
Mada i od kvaliteta diska zavisi da li ce skripati ili ne.

Kako god, nemoj samo RMS.

Sent from my Xperia ZR using Tapatalk



#114 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 01 August 2016 - 13:00

Nisam uzeo RMS, vec originalne. Jeste da su skupe ali sa njima nikada nisam imao probleme i ne menjam ih svake godine.
Bakarnu mast nisam stavljao, a ivice sam morao malo da oborim jer nisam mogao drugacije da navucem na disk. Klipove mogu sa sabijem do neke mere i onda na knap ulazi.

Evo slike starih i novih plocica:

Posted Image

Edited by Branko, 01 August 2016 - 13:02.


#115 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 01 August 2016 - 15:32

Hehe, ove stare mozes da posaljes nazad u fabriku da ih stave u muzej, cisto da znaju kako izdrzava aprilija u Srbiji :)

Ako ti nije tesko, skini ti kljesta ponovo i razmrdaj klipove ponovo. Plocice moraju da stanu normalno bez ikakve sile ili stanjivanja. Verovatno sau samo prljavstina nahvatala na prasnicima (ona prva zastitna gumica) na klipicima, pa ih iz tog razloga ne mozes sabiti do kraja unutra.

Jasno ti je da ce ovako vrlo brzo klipc zaglavljivati i u nekom drugom stadijumu, time ces brze potrositi plocice, a odrazice se i na ubrzanje, krajnju brzinu, i narocito na potrosnju!

Pozdravljam izbor plocica, to sto su najskuplje obicno znaci da ce na rok trajanja biti najjeftinije ;)

Sent from my GT-I9192



#116 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 01 August 2016 - 15:48

Možda se nisam lepo izrazio, klipove mogu da vratim samo do one mere dok se ulje ne vrati i napuni posudu.
Lako se sabijaju prstima i nema zapinjanja.
Pločice nisam stanjivao, već samo malo oborio ivice da lakše navučem na disk.
Provozao sam jedan krug i ništa ne koči.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk



#117 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 August 2016 - 16:07

Samo laganije koci u pocetku i sjesti ce. Ako zelis ubrzati razradu onda se vozi sa lagano pritisnutom kocnicom recimo 100m, pa onda hladjenje 500m. I tako vise puta, mozes prakticirati u voznji.

#118 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 11 September 2016 - 12:35

View PostBranko, on 23 October 2014 - 19:10, said:

Sada razmisljam o jednoj drugoj stvari, izgleda da imam problem sa automatskim sauhom. Primetio sam u poslednje vreme da pri jutarnjem paljenju skuter lose radi privih 500m, dok je na leru sasvim u redu. Kada se zagreje radi odlicno u svim rezimima rada.

Posto mi je bilo najlakse da proverim da li sauh uopste dobija struju, primetio sam da prilikom davanja kontakta na dzeku nema napona.
Zanima me odakle sauh dobija struju i sta treba zameniti?
Citiram svoj post od pre dve godine zbog problema sa jutarnjim startom.
Nikako nisam mogao da utvrdim zasto mi ne dize obrtaje prilikom jutarnjeg startovanja, kao da ne radi saug. To je najvise primetno kada su hladnija jutra. Vozio sam ga u PGS i nisu mogli nista da utvrde (neko je vec ranije napisao: zali boze "iskusnih majstora").
Kada ga upalim ujutro, skuter lepo radi, na malom broju obrtaja kao da se zagrejao. Kada dam gas pocne da trokira i da se gusi, dok ne "probije" i onda radi bez problema. Poslednjih dana se stanje pogorsalo jer se skuter ugasi i nema sanse da se posle upali - ovlazi svecicu.

Posted Image

Kada je ocistim i predjem 10-15km pod malo jacim gasom,ovako izgleda:

Posted Image

Testirao sam elektricni saug i on izlazi prilikom spajanja na 12V. Instalacija mislim da valja jer se saug zagreje prilikom rada skutera.
Kupio sam jos tada onaj mali rucni saug, ali kada je otvoren lepo radi (opet bez veceg broja obrtaja), dok prilikom zatvaranja skuter se odmah gasi.

Ako neko zna da me uputi u kom pravcu da trazim problem ili ako neko ima pouzdanog majstora u BG ko bi mogao da istrazuje problem.

#119 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 September 2016 - 13:08

2t motori su osetljivi na promene temperature i smesu vazduha/benzina.
Posto je sve serijsko, i taj sauh treba da radi ok, ali ti zapravo imas problem sto sauh daje vise goriva nego sto mu treba, a to ce biti od verovatno prljavog filtera vazduha ili od debljeg filtera nego sto je serijski...

Pogresna je pretpostavka da ce pod sauhom biti veci obrtaji, sauh samo dodaje gorivo nema funkiciju podizanja ler gasa.

Ako ne budes mogao sam da nastelujes, pusti PM meni ili Yooalexandru, garaza radi...

#120 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 11 September 2016 - 13:28

Kao nov skuter je imao prilikom startovanja veci broj obrtaja, da bi nakon minut/dva smanjio i lepo se vozio. Nakon par godina je odjednom izgubio te obrtaje i stucao prilikom kretanja u hladnijim danima. Najlakse mi je da operem filter i to radim nekoliko puta godisnje, ali ne resava problem.

U svakom slucaju se cujemo.





14 user(s) are reading this topic

0 members, 14 guests, 0 anonymous users