

#161
Posted 13 December 2017 - 10:31
Pre montiranja kita planiram da zamenim gume, ovo sam malo pozurio sa kupovinom zbog popusta koji je bio u tom trenutku.
Dodatna snaga ce mi trebati samo u retkim trenucima, a i dalje cu krstariti sa brzinom od 60-70km/h.
#162
Posted 13 December 2017 - 17:47


Jos ranije sam uzeo originalne semeringe i lezajeve radilice, remen i filter vazduha.

Imace sa cime da se zabavlja tandem Aca&Aca.

#163
Posted 13 December 2017 - 17:57

Koliko vidim sve je na broju, molim te samo, igicasti lezaj upakuj u neku kesicu i ne diraj mnogo prstima.
#164
Posted 13 December 2017 - 18:31
#165
Posted 13 December 2017 - 20:52
Za lezajeve je bitno da se ne izlazu prasini ili previse diraju rukama, zato ih fabrike isporucuju u vakuumskim kesicama. Prsti, ljudska koza sadrzi odrdjen procenat vlaznosti, znoja. Preterano drzanje u rukama uzrokuje vlagu na valjcicima a posto nisu zastitom tretirani nekada hoce i da se pojave sitni znaci rdje. Prasina moze da pravi probleme, a tada opet ljudi grese pa lezajeve izduvavaju komprimovanim vazduhom koji, opet, u sebi ima vlage...
Malo wd-a spricni u kesicu ili onog ukusnog Motula kap-dve, i neka spava jos malo

#166
Posted 13 December 2017 - 22:59
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#167
Posted 14 December 2017 - 01:10
Ima li neki poseban razlog zasto si lezaje radilice kupio u orginal Piaggio pakiranju?Koji lezaji su dosli?Trebali bi biti kbc korea

#168
Posted 14 December 2017 - 01:45
Ovde ide Malossi sport Ac (st K 12:1) i u sprezi sa Leo Vince Touring auspuhom nece vrteti vise od 8-8500rpm, nece korsititi kevlar remen, tako da ce fabricki lezajevi biti sasvim oke.
Nikada nismo imali problema sa originalnim lezajevima na stok/base setupima.
#169
Posted 14 December 2017 - 09:11
rade007, on 14 December 2017 - 01:10, said:
Sta bih onda trebao staviti?
Edited by Branko, 14 December 2017 - 09:22.
#170
Posted 14 December 2017 - 09:20
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#171
Posted 14 December 2017 - 10:18
vlayco, on 14 December 2017 - 09:20, said:
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Ti si onda valjda 1 od 10 kako se kaze...
Ili uzeti karbonske ili ostaviti orginalne.Ja jos nisam cuo da su nekome piaggiove orginalne puknule.
Aca,nisam rekao da lezaji ne valjaju,samo me interesiralo zasto bas njih...Sad mi je jasno,ako se sumnja u kvalitetu tih ntn-a onda bolje uzeti ono sto tvornica stavlja.
Kod nas su Ntn japan 20e 2kom,toliko su i koyo japan,skf-i koji nisu na dobrom glasu su cak i skuplji.
Dacerovsov runner 1997.g ima 48tkm na ntn japancima,nikad otvaran blok.
#172
Posted 28 March 2018 - 17:22
Montazu i balansiranje sam izvrsio u Dum servisu u Mirjevu. Kod njih je cena 750 dinara po tocku, ako ih oni ne skidaju. Kod Lesanovica je 1000 dinara, a kod Tadica 1200 dinara po tocku.
Zvao sam i Vianor koji su mi blizu, ali oni samo montiraju, uz objasnjenje da se tockovi na skuterima ne balansiraju (ima covek dva skutera vec deset godina...)



Edited by VlatX, 08 September 2019 - 18:01.
#173
Posted 28 March 2018 - 17:49

da cene su nelogicne i razlicite od servisa do servisa, ima negde i za 300dinara ako sam doneses felne i gume, ali kad se presaberes koliko je udaljeno na kraju izadje na isto...
#174
Posted 28 March 2018 - 18:02

Sigurno da ima jeftinije, ali mi je ovo bilo blizu. Ne dopada mi se samo kakve su tegove stavili. Nekako strce, nisu oni pljosnati.
#175
Posted 28 March 2018 - 20:38
Branko, on 28 March 2018 - 18:02, said:

Sigurno da ima jeftinije, ali mi je ovo bilo blizu. Ne dopada mi se samo kakve su tegove stavili. Nekako strce, nisu oni pljosnati.
Dobro će te služiti nema dileme...A što se tiče tegova bolje je da su tu i da je točak s gumom izbalansiran nego da ga uopšte nema...Čudi me da ti nisu stavili te pljosnate tegove, neverovatno da koriste one kockaste visoke...
#176
Posted 22 August 2018 - 15:40
Depe, on 22 August 2018 - 15:17, said:
Samo što je mene registracija izašla 5700.

3000 dinara iznosi samo tehnički pregled za 5 minuta posla.
Što se tiče skutera, sve je i dalje po starom. Odlično ide i veoma sam zadovoljan sa Multivarom i novim gumama. Verovatno je i to razlog što sam pomalo lenj da oteram skuter na ugradnju kita (koji mi stoji još od zimus). Potrošnja je od 3.2 do 3.5l/100km.
#177
Posted 05 August 2019 - 12:22
U poslednje vreme je pocelo da mi se pojavljuje beli oksid na klemama akumulatora, u toj meri da mi nagrize maticu.

Ocistim kleme, promenim maticu, opet dobro stegnem, preventivno stavim malo masti i nakon stotinak km, opet.

Akumulator je Exide, star 6 godina, ali u odlicnom stanju. Redovno mu proveravam nivo elektrolita i zimi dopunjujem kada se skuter na vozi.
Napon punjenja na leru je izmedju 13.2V i 13.4V, a na jacem gasu ne prelazi 14.4V.
Negde sam procitao da moze biti i do lose mase, pa sam rasturio plastike da nadjem gde se kaci na ram.

Nasao sam samo na jednom mestu, na nekom limu/flahu koji je zavaren za ram, kod CDI. Malo sam ocistio, mada je sve bilo u redu i dobro stegnuto.
Da li neko zna zbog cega mi se ovo stvara?
Danas sam produzio registraciju i izaslo me 2300 dinara, tehnicki sam dobio gratis.

#178
Posted 06 September 2019 - 18:19
Trazeci po internetu, nasao sam da se to uglavnom desava iz tri razloga:
- kada prepunjava sa vecom strujom,
- kod akumulatora loseg kvaliteta i
- kod starih akumulatora (ovo je bio i kod mene slucaj)
Nakon 6 godina besprekornog koriscenja, verovatno je doslo do neke mikro pukotine kod minus kleme i curenja kiseline. Gde je u dodiru sa olovnom klemom stvaralo oksidaciju.
Uzeo sam novi akumulator istog proizvodjaca i sada nakon dve nedelje sve besprekorno izgleda.

Skuter je pre neki dan okrenuo 17000 km. I dalje izgleda kao i prvog dana kada sam ga isterao iz salona.
#179
Posted 13 July 2020 - 07:11
Koliko mogu da vidim, curi negde na relaciji crevo, vakum pumpa. Kada je skuter ugašen nigde ne curi.
Pošto sam na poslu, nemam nikakav alat, pa bih samo priručno sredio dok ne dođem kući.
Ima li neko iskustva sa ovim problemom?

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
#180
Posted 13 July 2020 - 08:18
15 user(s) are reading this topic
0 members, 15 guests, 0 anonymous users