Jump to content


Aprilia Sportcity One 2T



235 replies to this topic

#161 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 13 December 2017 - 10:31

Hvala, performanse mi nisu u prvom planu.
Pre montiranja kita planiram da zamenim gume, ovo sam malo pozurio sa kupovinom zbog popusta koji je bio u tom trenutku.
Dodatna snaga ce mi trebati samo u retkim trenucima, a i dalje cu krstariti sa brzinom od 60-70km/h.

#162 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 13 December 2017 - 17:47

Evo slike raspakovanig kita. Valjda je sve unutra. :)

Attached File  20171213_172007.jpg   3.21MB   43 downloads

Jos ranije sam uzeo originalne semeringe i lezajeve radilice, remen i filter vazduha.

Attached File  20171213_172637.jpg   3.68MB   42 downloads

Imace sa cime da se zabavlja tandem Aca&Aca. :)

#163 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 December 2017 - 17:57

Cestitke i sa moje strane! Drago mi je da si poslusao savet i krenuo putem bezbriznosti, performansi i umerene potrosnje :)

Koliko vidim sve je na broju, molim te samo, igicasti lezaj upakuj u neku kesicu i ne diraj mnogo prstima.

#164 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 13 December 2017 - 18:31

I meni je bilo malo cudno da su ga samo tako ubacili u stiropor. Da li treba da ga malo nauljim ili ne?

#165 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 December 2017 - 20:52

ma oke, u zapakovanom je stiroporu lezao u magacinu i putovao. Moze malo ulja pa u kesicu ali i nije obavezno.

Za lezajeve je bitno da se ne izlazu prasini ili previse diraju rukama, zato ih fabrike isporucuju u vakuumskim kesicama. Prsti, ljudska koza sadrzi odrdjen procenat vlaznosti, znoja. Preterano drzanje u rukama uzrokuje vlagu na valjcicima a posto nisu zastitom tretirani nekada hoce i da se pojave sitni znaci rdje. Prasina moze da pravi probleme, a tada opet ljudi grese pa lezajeve izduvavaju komprimovanim vazduhom koji, opet, u sebi ima vlage...

Malo wd-a spricni u kesicu ili onog ukusnog Motula kap-dve, i neka spava jos malo :)

#166 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 13 December 2017 - 22:59

Čestitke,pravu stvar si skupio.Koliko sam primetio vozis po Bgd u,a malossi sport je odličan za gužve po gradu,što zbog potrosnje,što zbog obrtnog momenta koji je dostupan na niskim obrtajima.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#167 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 14 December 2017 - 01:10

Fino,fino...odlican kit si kupio.Savjetujem da ne stavljas ove karbonit lamelice koje su dosle sa kitom,jer su slabe kvalitete i rijetko izdrze vise od 2000km a onda te izdaju i ostave na cesti.

Ima li neki poseban razlog zasto si lezaje radilice kupio u orginal Piaggio pakiranju?Koji lezaji su dosli?Trebali bi biti kbc korea :icon_scratch:

#168 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 December 2017 - 01:45

Jesu kbc Korea. Posto ja servisiram Apriliu, lezajevi su kupljeni originalni na moju sugestiju a iz razloga sto se kod nas u Srbiji ne mogu kupiti drugi ni kvalitetniji lezajevi za Piaggio sem Ntn sumnjivog porekla koji se prodaju po ceni 2 semeringa... od ostalih prizvodjaca imali smo izbor Skf, Polini i Malossi po ceni 3-4 puta vecoj od ovih originalnih.
Ovde ide Malossi sport Ac (st K 12:1) i u sprezi sa Leo Vince Touring auspuhom nece vrteti vise od 8-8500rpm, nece korsititi kevlar remen, tako da ce fabricki lezajevi biti sasvim oke.
Nikada nismo imali problema sa originalnim lezajevima na stok/base setupima.

#169 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 14 December 2017 - 09:11

View Postrade007, on 14 December 2017 - 01:10, said:

Savjetujem da ne stavljas ove karbonit lamelice koje su dosle sa kitom,jer su slabe kvalitete i rijetko izdrze vise od 2000km a onda te izdaju i ostave na cesti.
Samo 2000 km?
Sta bih onda trebao staviti?

Edited by Branko, 14 December 2017 - 09:22.


#170 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 14 December 2017 - 09:20

Kod mene se te lamelice vozile 1 sezonu(oko 5000km),a pošto sam rasklopio skut,lamelice su kao kad sam ih stavio.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#171 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 14 December 2017 - 10:18

View Postvlayco, on 14 December 2017 - 09:20, said:

Kod mene se te lamelice vozile 1 sezonu(oko 5000km),a pošto sam rasklopio skut,lamelice su kao kad sam ih stavio.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Ti si onda valjda 1 od 10 kako se kaze...

Ili uzeti karbonske ili ostaviti orginalne.Ja jos nisam cuo da su nekome piaggiove orginalne puknule.

Aca,nisam rekao da lezaji ne valjaju,samo me interesiralo zasto bas njih...Sad mi je jasno,ako se sumnja u kvalitetu tih ntn-a onda bolje uzeti ono sto tvornica stavlja.

Kod nas su Ntn japan 20e 2kom,toliko su i koyo japan,skf-i koji nisu na dobrom glasu su cak i skuplji.

Dacerovsov runner 1997.g ima 48tkm na ntn japancima,nikad otvaran blok.

#172 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 28 March 2018 - 17:22

Za novu sezonu sam resio da zamenim fabricke PRC gume i izbor je pao na Michelin CityGrip. Citajuci po forumima, uglavnom su pozitivna iskustva.
Montazu i balansiranje sam izvrsio u Dum servisu u Mirjevu. Kod njih je cena 750 dinara po tocku, ako ih oni ne skidaju. Kod Lesanovica je 1000 dinara, a kod Tadica 1200 dinara po tocku.
Zvao sam i Vianor koji su mi blizu, ali oni samo montiraju, uz objasnjenje da se tockovi na skuterima ne balansiraju (ima covek dva skutera vec deset godina...) :)

Posted Image


Posted Image

Edited by VlatX, 08 September 2019 - 18:01.


#173 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 March 2018 - 17:49

Cestitam, prava stavar, u zdravlju i sa osmehom da ih cepas! :)

da cene su nelogicne i razlicite od servisa do servisa, ima negde i za 300dinara ako sam doneses felne i gume, ali kad se presaberes koliko je udaljeno na kraju izadje na isto...

#174 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 28 March 2018 - 18:02

Hvala. :0takoje:
Sigurno da ima jeftinije, ali mi je ovo bilo blizu. Ne dopada mi se samo kakve su tegove stavili. Nekako strce, nisu oni pljosnati.

#175 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 March 2018 - 20:38

View PostBranko, on 28 March 2018 - 18:02, said:

Hvala. :0takoje:
Sigurno da ima jeftinije, ali mi je ovo bilo blizu. Ne dopada mi se samo kakve su tegove stavili. Nekako strce, nisu oni pljosnati.

Dobro će te služiti nema dileme...A što se tiče tegova bolje je da su tu i da je točak s gumom izbalansiran nego da ga uopšte nema...Čudi me da ti nisu stavili te pljosnate tegove, neverovatno da koriste one kockaste visoke...

#176 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 22 August 2018 - 15:40

Juče sam produžio registraciju za skuter i imao slično iskustvo kao i Depe.

View PostDepe, on 22 August 2018 - 15:17, said:

Danas registrovao skuter ukupna cena registracije 4.750,00din. Tehnički traje 20minuta. Sve obave za 5minuta i onda sediš i čekaš da prođe 20minuta da se slikaju za kraj i to je to.

Samo što je mene registracija izašla 5700. :ohmy:
3000 dinara iznosi samo tehnički pregled za 5 minuta posla.

Što se tiče skutera, sve je i dalje po starom. Odlično ide i veoma sam zadovoljan sa Multivarom i novim gumama. Verovatno je i to razlog što sam pomalo lenj da oteram skuter na ugradnju kita (koji mi stoji još od zimus). Potrošnja je od 3.2 do 3.5l/100km.

#177 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 05 August 2019 - 12:22

Skuter je usao u 9. godinu eksploatacije i odlicno me sluzi, osim jedne sitnice koja je pocela da mi ide na nerve.
U poslednje vreme je pocelo da mi se pojavljuje beli oksid na klemama akumulatora, u toj meri da mi nagrize maticu.

Posted Image

Ocistim kleme, promenim maticu, opet dobro stegnem, preventivno stavim malo masti i nakon stotinak km, opet.

Posted Image

Akumulator je Exide, star 6 godina, ali u odlicnom stanju. Redovno mu proveravam nivo elektrolita i zimi dopunjujem kada se skuter na vozi.
Napon punjenja na leru je izmedju 13.2V i 13.4V, a na jacem gasu ne prelazi 14.4V.

Negde sam procitao da moze biti i do lose mase, pa sam rasturio plastike da nadjem gde se kaci na ram.

Posted Image

Nasao sam samo na jednom mestu, na nekom limu/flahu koji je zavaren za ram, kod CDI. Malo sam ocistio, mada je sve bilo u redu i dobro stegnuto.

Da li neko zna zbog cega mi se ovo stvara?


Danas sam produzio registraciju i izaslo me 2300 dinara, tehnicki sam dobio gratis. :D

#178 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 06 September 2019 - 18:19

Resen je problem sa korozijom na klemi.
Trazeci po internetu, nasao sam da se to uglavnom desava iz tri razloga:
- kada prepunjava sa vecom strujom,
- kod akumulatora loseg kvaliteta i
- kod starih akumulatora (ovo je bio i kod mene slucaj)

Nakon 6 godina besprekornog koriscenja, verovatno je doslo do neke mikro pukotine kod minus kleme i curenja kiseline. Gde je u dodiru sa olovnom klemom stvaralo oksidaciju.

Uzeo sam novi akumulator istog proizvodjaca i sada nakon dve nedelje sve besprekorno izgleda.

Posted Image

Skuter je pre neki dan okrenuo 17000 km. I dalje izgleda kao i prvog dana kada sam ga isterao iz salona.

#179 Branko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia Sportcity One

Posted 13 July 2020 - 07:11

Jutros krenem na posao i posle nekih 5km osetim miris benzina. Stao sam na semafor, a ispod mene bara, curi gorivo.
Koliko mogu da vidim, curi negde na relaciji crevo, vakum pumpa. Kada je skuter ugašen nigde ne curi.
Pošto sam na poslu, nemam nikakav alat, pa bih samo priručno sredio dok ne dođem kući.
Ima li neko iskustva sa ovim problemom? Posted Image

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk



#180 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 July 2020 - 08:18

Vidi da nine napuklo to debelo gumeno za napajanje karburatora, ako ne curi kad ne radi onda.je vakumski ventil ispravan





21 user(s) are reading this topic

0 members, 21 guests, 0 anonymous users