![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
#61
Posted 22 October 2012 - 22:29
#63
Posted 22 October 2012 - 22:55
#64
Posted 22 October 2012 - 22:59
P. S. Ne znam zasto neki misle da je ovaj srednji dio prevelik, pogledajte naprimjer Tecnigas Trek, ako se malo bolje zagledate vidjet cete da je njemu srednji dio isto dugacak, samo je radjen od 2 dijela.
#65
Posted 22 October 2012 - 23:22
![:0takoje:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/happy.png)
@mrgud svaka cast za izradu, jako su lepo savijeni konusi
![:ziveli:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/wink.png)
Edited by tuningfanatic, 22 October 2012 - 23:23.
#66
Posted 22 October 2012 - 23:41
P. S. Ako ne bude valjalo,l dogovorit cemo se za cijenu
![:0takoje:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/wink.png)
Edit: Ako sve bude dobro, radim i prigusivac, naravno
Edited by mrgood, 22 October 2012 - 23:43.
#67
Posted 23 October 2012 - 18:19
#68
Posted 23 October 2012 - 22:39
ps. .niko nije ni rekao da je štelanje karburatora dečija igra... taman i kad imaš video, treba više puta gledati i osluškivati da bi se i u praksi isto primenilo...
#69
Posted 23 October 2012 - 23:24
![:icon_scratch:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#70
Posted 24 October 2012 - 00:18
#71
Posted 24 October 2012 - 17:28
![:biker_scooter:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#72
Posted 24 October 2012 - 18:10
![Posted Image](http://imageshack.us/a/img341/6532/20121024171345.jpg)
![Posted Image](http://imageshack.us/a/img820/563/20121024171331.jpg)
![Posted Image](http://imageshack.us/a/img543/1766/20121024171317.jpg)
#73
Posted 24 October 2012 - 18:13
Edit: Prema mojim izracunima, a u usporedbi sa recimo Leovince ZX i jos jednim auspuhom iz prethodno spomenute teme "grafikoni" , ja bi ovaj srednji dio trebao skratiti sa 150 mm na 74 mm, da bi na tom srednjem dijelu dobio isti volumen valjka kao sto ga imaju 2 gore spomenuta auspuha.
Edited by mrgood, 24 October 2012 - 18:39.
#74
Posted 24 October 2012 - 18:50
#75
Posted 24 October 2012 - 19:05
#76
Posted 24 October 2012 - 19:56
drugo.. rezonantna dužina Lr se računa od početka izduvnog kanala, tj tamo gde se već kreće klip pa do sredine potivkonusa... meni deluje predugačak spuh i tu je očigledno da je rezonanca niska, jer kažeš da vrlo dobro povuče... posle toga nema razvrtavanja, verovatno si čuo da ovi savremeni auspusi imaju još jedan protivkonus unutar tela koji je za nekih 20mm ispred ovog što se vidi spolja, i da je izbušen rupicama od 4mm, te deluje poluodbijajuće ako geldamo sa aspekta talasa koji rade podpritisak...
proveri prvo rezonantnu dužinu.. imaš kod mene u kalkulatoru šta sve figurira, pa će biti jasnije gde se sada nalaziš sa ovakvom izvedbom.
#77
Posted 24 October 2012 - 20:53
http://forum.pyrothe...dpost__p__26238
Post sa predhodne strane :
"Obrati paznju na difuzore u prvom nacrtu; jedan je 90mm dugacak drugi 110 treci 27, uopste nisu u skladu. Na osnovu cega si odredio maksimalnu snagu motora? Pitanje je da li je to sigurno 10000? Da li ce grana duzine 175 mm biti dovoljno dugacka da auspuh normalno izgleda da ne moras difuzor da krivis. Auspuh po ovom kalkulatoru je u osnovici previse elastican za skuter. Ovako bi vec bilo ok:
![Posted Image](http://s19.postimage.org/41fb5twk3/skuter_auspuh50ccm.png)
Jbg tesko je dobiti ovakav oblik i uglove...
![Posted Image](http://i298.photobucket.com/albums/mm248/cvele60/porting/BimPipe_yel.gif)
#78
Posted 24 October 2012 - 21:48
#79
Posted 24 October 2012 - 22:09
Mario, on 24 October 2012 - 19:56, said:
drugo.. rezonantna dužina Lr se računa od početka izduvnog kanala, tj tamo gde se već kreće klip pa do sredine potivkonusa... meni deluje predugačak spuh i tu je očigledno da je rezonanca niska, jer kažeš da vrlo dobro povuče... posle toga nema razvrtavanja, verovatno si čuo da ovi savremeni auspusi imaju još jedan protivkonus unutar tela koji je za nekih 20mm ispred ovog što se vidi spolja, i da je izbušen rupicama od 4mm, te deluje poluodbijajuće ako geldamo sa aspekta talasa koji rade podpritisak...
proveri prvo rezonantnu dužinu.. imaš kod mene u kalkulatoru šta sve figurira, pa će biti jasnije gde se sada nalaziš sa ovakvom izvedbom.
Mario, tamo postoji masu formula, kao recimo t1 i t2 (nemam pojma koliko je to sekundi) Alfa m i Alfa v (nemam pojma koji su) itd. Nema sanse da ja to izracunam. Da li ovaj dio koji se kod mene spaja sa flandzom na granu od starog auspuha treba biti zasarafljen na cilindar ? Ili treba ipak ostati grana od starog auspuha ?
Auspuh sam radio po nacrtu kojega je napravio kolega tuningfanatic.
Sutra prvo stavljam cjevcicu od 15 mm i motam ju prema naprijed. Jer je 25/2=12.5 + 2.5 (20%) = 15 mm . Pa onda probavam sta se dogadja. Ako to ne bude valjalo, kompletno mijenjam prvi konus auspuha tako da ide direktno na cilindar, bez ove grane dodatne od straog auspuha. Oblik je tu, sada predstoji igranje...
Edited by mrgood, 24 October 2012 - 22:30.
#80
Posted 24 October 2012 - 22:30
Edited by tuningfanatic, 24 October 2012 - 22:32.
10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users