Jump to content


2 stroke wizard 4 pro /software/



219 replies to this topic

#61 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 22 October 2012 - 22:29

Da nije preeedugacak taj srednji deo?

#62 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 22 October 2012 - 22:43

View PostBoza, on 22 October 2012 - 22:29, said:

Da nije preeedugacak taj srednji deo?

i meni se čini...

#63 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 22 October 2012 - 22:55

da razumem, imaš sada osnovu, i samo isečeš delove gde treba kriviti i povariš...

#64 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 22 October 2012 - 22:59

Upravo tako, Mario, vidim da znas znanje ! Nareze se sa unutarnje strane 7-8 rezova sa debelom sajbom (3mm), to se smota i zavari. Ja kad to obrusim sa lamelarnom brusnom plocom, nema sanse da netko skuzi da je tu vareno, male tajne velikih majstora.

P. S. Ne znam zasto neki misle da je ovaj srednji dio prevelik, pogledajte naprimjer Tecnigas Trek, ako se malo bolje zagledate vidjet cete da je njemu srednji dio isto dugacak, samo je radjen od 2 dijela.

#65 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 22 October 2012 - 23:22

Pretpostavljam da je vecina auspuha radjena za 70ccm pa im je srednji deo jako debeo, 100mm+ pa su i konusi dosta duzi a i grana je duza pa nema potrebe da se nadoknadjuje na tom srednjem delu. Ovo je ipak za 50ccm a i grana je nesto kraca pa negde mora da se popuni nedostatak. Ako rezultati ne budu zadovoljavajuci otkupljujem auspuh po razumnoj ceni. :0takoje:
@mrgud svaka cast za izradu, jako su lepo savijeni konusi :ziveli: Usecanje je mnogo prakticnije resenje od pravljenja prstenova samo sto se nesto malo menja ugao grane ali nije ni to problem. Hoces farbati ili niklovati?

Edited by tuningfanatic, 22 October 2012 - 23:23.


#66 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 22 October 2012 - 23:41

Hvala na pohvalama, tuningfanatic. Ma konusi nisu problem, protukonus mi je bio malo problem jer ide sa 90 na 20 mm, ovo ostalo doslovce savijes rukom, uz malu pomoc cekica i cijevi raznih promjera. Nakon sto sve obrusim, prvo ide matiranje auspuha jer je lim jako gladak, sa gradacijom 320 a kasnije sa 600. Sa glatkog lima ce farba otpasti. Farbati cu 2 ili 3 ruke sprejem za temperaturu do 800 stupnjeva. Sutra cu motorom do radione, i savijam ovaj prvi konus, nakon sto to napasem ide prva proba u voznji, prije bilo kakvog brusenja i svega ostalog.

P. S. Ako ne bude valjalo,l dogovorit cemo se za cijenu :0takoje:

Edit: Ako sve bude dobro, radim i prigusivac, naravno

Edited by mrgood, 22 October 2012 - 23:43.


#67 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 23 October 2012 - 18:19

Nisam nista probao imao sam puno drugog posla (ograde i to, ipak sam bravar). Ali sam uspio nastimati fergazer, jedva jedvice. Ispalo je da je idealno kada je odvrnut negdje 2 kruga (10 minuta vise manje, uglavnom tu negdje). Ljudi moji pipavog li posla, skoro sam zivce izgubio ! Tko god misli da je to samo tako i djecja igra , grdno se vara. Trebalo mi je nekih 15tak minuta. Jer fergazer ne reagira odmah, nego sa malom odgodom od sekundu dvije. ALi mislim da sam uspio, kad ga vozim odziv je odlican a gas normalno spusta.

#68 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 October 2012 - 22:39

svaka čast...

ps. .niko nije ni rekao da je štelanje karburatora dečija igra... taman i kad imaš video, treba više puta gledati i osluškivati da bi se i u praksi isto primenilo...

#69 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 23 October 2012 - 23:24

Tako je Mario, jer sada mi je karburator skroz drukciji tj. drukcije reagira na stelanje, valjda zato sto je skroz cist. Doslovno su milimetri u pitanju :icon_scratch:

#70 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 October 2012 - 00:18

kada je veoma precizan, znači da je je glavna dizna i iglaveć u odličnoj sprezi, i napajanje gorivom u granicama dovoljnog.. tu su baš milimetri u pitanju.. ok 2 kruga je relano dobro.. .ne mže se sa sigurnošću reći da li je 2 ili 1 ili 1,5 najbolje, mora se pilot dizna javiti kao što na snimku vidiš.. konkretno ovde gore na mikuni 16 karburatoru sam ja imao na 1 krug i 10 minuta najbolji rezultat... a po Mikuni manual-u je realno ogdovarajuća razina do 3 kruga preko toga više šraf ne reaguje ... a najbolje između 1 i 2 kruga... napominjem u mnogo slučajeva to nije tako, pogotovu kada glavna dizna ili igla nisu dobro podešene odnosno upregnute sa filterom vazduha i potražnjom cilindra za gorivom...

#71 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 24 October 2012 - 17:28

Auspuh je na motoru. Nisam bas zadovoljan. Na startu kida ko mutav, ali kad dodje do 50-55 nece da razvrti dalje tj. treba mu jako dugo. A i dere se ko blesav, jer sam stavio ravnu cijev bez prigusivaca :biker_scooter: , za probu. Moguce da sam tu fulao, jer je cijev trebala biti 16 mm promjera ako je ravna, a ja sam stavio od 20. Sutra cu ovu od 20 mm saviti prema naprijed, pa cemo vidjeti jel sta bolje.

#72 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 24 October 2012 - 18:10

Evo da vidite kako to izgleda na motoru:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#73 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 24 October 2012 - 18:13

E sad, auspuh je dosta dugacak. Zbilja je moguce da je ovaj srednji dio predug, ali to se da lako preraditi.

Edit: Prema mojim izracunima, a u usporedbi sa recimo Leovince ZX i jos jednim auspuhom iz prethodno spomenute teme "grafikoni" , ja bi ovaj srednji dio trebao skratiti sa 150 mm na 74 mm, da bi na tom srednjem dijelu dobio isti volumen valjka kao sto ga imaju 2 gore spomenuta auspuha.

Edited by mrgood, 24 October 2012 - 18:39.


#74 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 24 October 2012 - 18:50

Predugacka je grana, izbaci taj deo sto si dodao.

#75 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 24 October 2012 - 19:05

dugačka je grana to stoji...i pokušaj da imaš što manje oštrijih uglova (kao što imaš taj pregib na spoju) tj neka sve bude u blažim krivinama!

#76 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 October 2012 - 19:56

cevčica mora biti maksimalnog promera 1/2 od izduvne grane, i 16mm je već previše ako je grana 25 a kamoli 20... ako se tu ne stvori dovoljan podpritisak za potisak talasa natrag u cilindar onda je bacanje goriva u auspuh...

drugo.. rezonantna dužina Lr se računa od početka izduvnog kanala, tj tamo gde se već kreće klip pa do sredine potivkonusa... meni deluje predugačak spuh i tu je očigledno da je rezonanca niska, jer kažeš da vrlo dobro povuče... posle toga nema razvrtavanja, verovatno si čuo da ovi savremeni auspusi imaju još jedan protivkonus unutar tela koji je za nekih 20mm ispred ovog što se vidi spolja, i da je izbušen rupicama od 4mm, te deluje poluodbijajuće ako geldamo sa aspekta talasa koji rade podpritisak...

proveri prvo rezonantnu dužinu.. imaš kod mene u kalkulatoru šta sve figurira, pa će biti jasnije gde se sada nalaziš sa ovakvom izvedbom.

#77 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 24 October 2012 - 20:53

Predugacak je i 20mm za stinger je suvise...s6 replica ima 16mm...jesi ga radio po ovom ??
http://forum.pyrothe...dpost__p__26238
Post sa predhodne strane :
"Obrati paznju na difuzore u prvom nacrtu; jedan je 90mm dugacak drugi 110 treci 27, uopste nisu u skladu. Na osnovu cega si odredio maksimalnu snagu motora? Pitanje je da li je to sigurno 10000? Da li ce grana duzine 175 mm biti dovoljno dugacka da auspuh normalno izgleda da ne moras difuzor da krivis. Auspuh po ovom kalkulatoru je u osnovici previse elastican za skuter. Ovako bi vec bilo ok:

Posted Image

Jbg tesko je dobiti ovakav oblik i uglove...
Posted Image

#78 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 24 October 2012 - 21:48

Ja malo sumnjam u kalkulator, predugacak je auspuh za te obrtaje. To mi se i u praksi tako pokazalo, auspuh koji je bio projektovan za 9400o/min, motor nije mogao da postigne vise od 8900. U ovom slucaju grana je ionako dugacka, sad si je produzio za jos nekih 5cm ni ne cudi me sto nece da vrti. Jos je i pritisak jako mali zbog tog stingera. Uradi te prepravke, ako i dalje ne budemo resili problem, ja sam rekao da ga kupujem ako resis prevoz posto sam sad primetio da si iz hr.

#79 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 24 October 2012 - 22:09

View PostMario, on 24 October 2012 - 19:56, said:

cevčica mora biti maksimalnog promera 1/2 od izduvne grane, i 16mm je već previše ako je grana 25 a kamoli 20... ako se tu ne stvori dovoljan podpritisak za potisak talasa natrag u cilindar onda je bacanje goriva u auspuh...

drugo.. rezonantna dužina Lr se računa od početka izduvnog kanala, tj tamo gde se već kreće klip pa do sredine potivkonusa... meni deluje predugačak spuh i tu je očigledno da je rezonanca niska, jer kažeš da vrlo dobro povuče... posle toga nema razvrtavanja, verovatno si čuo da ovi savremeni auspusi imaju još jedan protivkonus unutar tela koji je za nekih 20mm ispred ovog što se vidi spolja, i da je izbušen rupicama od 4mm, te deluje poluodbijajuće ako geldamo sa aspekta talasa koji rade podpritisak...

proveri prvo rezonantnu dužinu.. imaš kod mene u kalkulatoru šta sve figurira, pa će biti jasnije gde se sada nalaziš sa ovakvom izvedbom.

Mario, tamo postoji masu formula, kao recimo t1 i t2 (nemam pojma koliko je to sekundi) Alfa m i Alfa v (nemam pojma koji su) itd. Nema sanse da ja to izracunam. Da li ovaj dio koji se kod mene spaja sa flandzom na granu od starog auspuha treba biti zasarafljen na cilindar ? Ili treba ipak ostati grana od starog auspuha ?

Auspuh sam radio po nacrtu kojega je napravio kolega tuningfanatic.

Sutra prvo stavljam cjevcicu od 15 mm i motam ju prema naprijed. Jer je 25/2=12.5 + 2.5 (20%) = 15 mm . Pa onda probavam sta se dogadja. Ako to ne bude valjalo, kompletno mijenjam prvi konus auspuha tako da ide direktno na cilindar, bez ove grane dodatne od straog auspuha. Oblik je tu, sada predstoji igranje...

Edited by mrgood, 24 October 2012 - 22:30.


#80 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 24 October 2012 - 22:30

Samo zelena polja se popunjavaju. Lr. prema exhaustcalculatoru je 70.8cm a po mmkalkulatoru 64cm. To potvrdjuje moja zapazanja iz prakse a i ostali su primetili da taj program izbacuje predugacak auspuh. Znaci kod grane treba izbaciti onaj dodatak ili ga maksimalno skratiti i srednji deo isto skratiti za pocetak za nekih 7-10cm (pod uslovom da je maksimalna snaga motora stvarno na 10000).

Edited by tuningfanatic, 24 October 2012 - 22:32.






10 user(s) are reading this topic

0 members, 10 guests, 0 anonymous users