#1
Posted 10 February 2013 - 14:28
Gledajte da novo ulje koje sipate bude oznake DOT4 ili čak DOT5 za one malo žustrije vozače i zahteve...
Staro ulje treba ispustiti iz creva, kočionih čeljusti i posudica za ulje...Kada ste namontirali sve nazad, u posudicu za ulje sipajte ulja do vrha i polako ali uporno stiskajte i otpuštajte ručkicu kočnice...Obratite pažnje da UVEK ima dovoljno ulja u posudici da sistem ne povuče vazduh, znači čim se smanji nivo ulja u posudici dolijte novo ulje...
IMAG0721.jpg 77.1K 48 downloads IMAG0722.jpg 84.57K 53 downloads
Posle 2-3 min stiskanja i otpuštanja ručkice kočnice, kada je u crevu već dospela neka količina ulja ili eventualno stigla sve do kočionih čeljusti, treba sinhronizovano otpuštati šraf na kočionim čeljustima i zavrtati ga u sprezi sa stisnutom tj otpuštenom ručkicom kočnice!! Evo i kako:
1. Stisnite ručkicu kočnice
2. Otpustite šraf na kočionim čeljustima za 1/4 kruga i zavrnite ga nazad (držite svo vreme stisnutu ručkicu kočnice)
3. Otpustite ručkicu kočnice
Ne zaboravite da ulja u posudici mora biti uvek dovoljno da sistem ne bi povukao vazduh!!!
Na šraf na kočionim čeljustima nataknite providno crevo kako biste videli šta se dešava i kako ne bi imali ulje na sve strane! Videćete kako pored ulja izlazi i vazduh ukoliko je zaostao u crevima...
IMAG0723.jpg 104.89K 52 downloads IMAG0720.jpg 78.27K 48 downloads
Kada dobijete tvrdu kočnicu završili ste posao! Dolijte ulja u posudici do potrebnog nivoa i zavrnite poklopac na posudici!!
Za ovaj posao mi nije bila potrebna ničija pomoć...Jedna ruka je na kočnici dok drugom odvrćem i zavrćem šraf na kočionim čeljustima...
#2
Posted 10 February 2013 - 19:30
Ne ispuštati staro ulje iz kočione posude, već šricem ili krpom izvaditi staro ulje i dodati novo (prema preporuci proizvođača DOT 3, 4, 4.1 ili 5)
Zatim otpustiti crevo i sačekati da staro ulje iscuri iz sistema (novo ulje će se videti po razlici u boji).
Pri tome voditi računa da kočion posuda ne ostane bez ulja jer će uću vazduh u sistem.
Pričvrstiti kočiono crevo na cilindar i otpustiti "sisicu" za ispuštanje vazduha i pustiti da curi do promene ulja.
Zatim po opisanoj proceduri izbaciti eventualni vazduh iz sistema i pre vožnje, za svaki slučaj pritisnuti polugu kočnice par puta da bi pločice nalegle na disk.
Nisam pristalica da se odmah isprazni kočiono crevo i cilindar jer usled pojave vazduha može doći do teškoća da ulje ponovo napuni kočioni cilindar pa se vreme zamene produžava.
Sretna vožnja!
#3
Posted 11 February 2013 - 01:21
#4
Posted 11 February 2013 - 01:53
#5
Posted 12 February 2013 - 17:22
#6
Posted 12 February 2013 - 19:40
ALIEN SM, on 12 February 2013 - 17:22, said:
Edited by Mikac93, 12 February 2013 - 19:41.
#7
Posted 12 February 2013 - 19:43
ALIEN SM, on 12 February 2013 - 17:22, said:
#8
Posted 13 February 2013 - 02:23
#10
Posted 14 February 2013 - 21:56
#11
Posted 14 February 2013 - 22:37
#12
Posted 15 February 2013 - 00:10
Black Adder, on 14 February 2013 - 22:37, said:
Pričaju dva potencijalna penzionera u parku:
- Stari, znaš li ti da smo i ti i ja sada ekološki jebači?
- Kako to misliš???
- Pa obojica spadamo u kategoriju, bio-jebač.
Mnogo ga offfam al bilo je jace od mene
#13
Posted 15 February 2013 - 00:29
#14
Posted 16 February 2013 - 20:57
A , ti Bleki - ne zalim se ja na alat , nego na mekane sarafe- triput ga zavrnem i cetvrti put mi oblazne glava i sta onda ? Kome da se zalim posle - onom u Pekingu ?
#15
Posted 17 February 2013 - 01:01
#16
Posted 05 May 2013 - 19:16
#17
Posted 05 May 2013 - 20:09
#18
Posted 05 May 2013 - 22:00
#19
Posted 07 May 2013 - 17:04
#20
Posted 07 May 2013 - 19:29
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users