Gledajte da novo ulje koje sipate bude oznake DOT4 ili čak DOT5 za one malo žustrije vozače i zahteve...
Staro ulje treba ispustiti iz creva, kočionih čeljusti i posudica za ulje...Kada ste namontirali sve nazad, u posudicu za ulje sipajte ulja do vrha i polako ali uporno stiskajte i otpuštajte ručkicu kočnice...Obratite pažnje da UVEK ima dovoljno ulja u posudici da sistem ne povuče vazduh, znači čim se smanji nivo ulja u posudici dolijte novo ulje...
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Posle 2-3 min stiskanja i otpuštanja ručkice kočnice, kada je u crevu već dospela neka količina ulja ili eventualno stigla sve do kočionih čeljusti, treba sinhronizovano otpuštati šraf na kočionim čeljustima i zavrtati ga u sprezi sa stisnutom tj otpuštenom ručkicom kočnice!! Evo i kako:
1. Stisnite ručkicu kočnice
2. Otpustite šraf na kočionim čeljustima za 1/4 kruga i zavrnite ga nazad (držite svo vreme stisnutu ručkicu kočnice)
3. Otpustite ručkicu kočnice
Ne zaboravite da ulja u posudici mora biti uvek dovoljno da sistem ne bi povukao vazduh!!!
Na šraf na kočionim čeljustima nataknite providno crevo kako biste videli šta se dešava i kako ne bi imali ulje na sve strane! Videćete kako pored ulja izlazi i vazduh ukoliko je zaostao u crevima...
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Kada dobijete tvrdu kočnicu završili ste posao! Dolijte ulja u posudici do potrebnog nivoa i zavrnite poklopac na posudici!!
Za ovaj posao mi nije bila potrebna ničija pomoć...Jedna ruka je na kočnici dok drugom odvrćem i zavrćem šraf na kočionim čeljustima...