steeef, on 23 October 2015 - 22:43, said:


#4521
Posted 23 October 2015 - 23:21
#4522
Posted 23 October 2015 - 23:28
I radi poređenja tvoja.
Meni se moja baš i ne sviđa, a nemam više nijednu ispravnu da uporedim.
#4523
Posted 09 November 2015 - 10:56

Jutros, iako relativno hladno ali ne toliko strašno da se nebi moglo, upakovan kao pingvin, sesti na SRku pa na posao, posle najavljuju i do 18*C pa rekoh ajd da iskoristim solidno vreme i provozam malo SRku da se ne ulenji..

...i obučem se ko eskim, kaciga na glavi, skijaške rukavice obavezno... ključ u bravicu... NIŠTA!!! Mrtvilo!! Gledam i ne verujem, pa u subotu sam je lepo kresnuo bez i najmanjeg problema, akumulator Varta nije ispuštao dušu... Al što je najgore, ništa, al ama baš ništa ne daje znake života, čak ni el. manometar, ni da mrdne, znači napon NULA. Već sam počeo da psujem, kako to već ide po spisku, kroz misli prolazi kupovina novog akumulatora, a ovaj moj baš i ne spada u jeftine jer je 9Ah... Hvatam se punjača, otvaram poklopac centralnog grebena, spajam klemne kad ono varniči, a još nisam ubo punjač u šteker.

E sad je ovo neki drugi par cipela, aku radi, napona ima, i podrške iz punjača, al SRka i dalje u komi, ne daje znake života. E tu sam poprilično prso, raskačio punjač, skinuo višak opreme i "Halo TAXI".
Sad razmišljam koji je scenario, u subotu nije pokazivala neke znake da bi ovo moglo da se desi, sve je delovalo ok, mada pri proveri napona na displeju, malo mi je bilo čudno što, iako normalno vergla (pričam za subotu) displej u radu na leru pokazuje 11,9v a sa dodavanjem gasa jedva dobaci 13v. Ajd to sam pripisao možda polu-praznom akumulatoru + kamara potrošača koji sisaju struju pa da to sve zajedno obara napon, mada generator od 165W to mora da nadoknadi bez pardona čak i na leru.
Ostaje samo nada da je prso osigurač glavnog voda napajanja, ali zbog čega?? Nedaj bože da je kontakt bravica, ona kodirana, onda sam naj*bo. Kako god, već neko vreme me nešto zeza oko struje, a gremlini su izgleda stigli na zimovanje.

#4524
Posted 09 November 2015 - 12:44
#4525
Posted 09 November 2015 - 13:01
stajanje i zima su učestvovali u ovome, treba samo provaliti šta bi moglo biti..
ps: i ja sam danas uzjašio Stroma, nisam smeo propustiti ovo vreme danas

#4526
Posted 09 November 2015 - 13:26
Pita, on 09 November 2015 - 13:01, said:
stajanje i zima su učestvovali u ovome, treba samo provaliti šta bi moglo biti..
ps: i ja sam danas uzjašio Stroma, nisam smeo propustiti ovo vreme danas

#4527
Posted 09 November 2015 - 13:33
Citam da ste odlucili danas da se provozate, izgleda da sam ja jedini ludak, posto vozim sve vreme

#4528
Posted 09 November 2015 - 13:46
A što se tiče vozanja, u subotu sam se malo proganjao niz ulicu čisto radi reda i želje. Ali vreme je unazad 10tak dana bilo grozno, magluština, jutarnji mrazevi, pa mi baš i nije bilo za vožnju.
#4529
Posted 09 November 2015 - 21:53
Zašto sumnjam u regler? Logika mi ukazuje da ovaj RMS zamenski nije baš pouzdanog kvaliteta, a i primetio sam neke padove napona u zadnje vreme, kroz povremeno žmirkanje sijalica i osvetljenja table. Ovaj regler je trofazni, ulaze tri žice iz generatora, regler to treba da ispravi u jednosmerni napon i vrši kompletno napajanje svih sklopova u paraleli sa akumulatorom, naravno usput i puni isti, bukvalno kao u autu, sve radi isključivo na jednosmernih 12V, drugih napona nema. Ako je jedna dioda u regleru probila, napon sa akumlatora ima prohodnost ka minusu tj masi, u manjoj ili većoj meri u zavisnosti koliko je dioda u proboju, ili čak tiristor, kojih takođe ima 3, a njihova uloga je da seckanjem regulišu vršni napon kao i istovremeno ispravljanje naizmeničnog u jednosmerni napon. 3 diode i 3 tiristora čine ispravljačko-regulacioni most, istog principa kao grecov spoj samo što je za 3 faze.
Srećom, imam jedan originalni regler koji sam blagovremeno nabavio polovan, nadam se i ispravan, pa ću sutra prvo da raskačim regler i ubodem osigurač, pa ukoliko ne crkne opet, problem je regler. Nadam se da će ovaj rezervni biti ok.
Javljam sutra kad sve isproveravam.
#4530
Posted 09 November 2015 - 23:50
Komponente koje su uvijek pod stalnim naponom su sljedece:
-ECU
- Zelena dizna
- Plava dizna
- Regler
- Bobina
I kod SRke je tabla.
#4531
Posted 15 November 2015 - 01:49
Pored problema sa strujom, čeka me skidanje kućišta ubrizgavanja pa zamena gumica koje su stigle od dajteha, sve u svemu posla puno, vremena malo, al moram, kako god, lepi dani a ja Taxijem na posao, bruka.
Ali zato (nesmem ni da spominjem al moraću) stigli mi 3D stikeri "aprilia" po narudžbi, koje neću iz principa da lepim dok makina ne zasija punim sjajem, al u performansama.
#4532
Posted 15 November 2015 - 03:48

#4533
Posted 15 November 2015 - 14:53
#4534
Posted 15 November 2015 - 16:46

#4535
Posted 15 November 2015 - 17:20
Prosto je neverovatno koliko muka ti zadaje Srka...tesko je i zadrzati volju
#4536
Posted 16 November 2015 - 02:22
Tako i sa gogijem, nije sredio te gumice kako valja pa ga to muci godinama, da je to ranije primetio ko zna gde bi do sad dogurao..
Sad problem je kod pjeta sto se mozda takve stvari teze nabavljaju ali bi steta bilo da ne napravis sada sve kako valja i ne provozas sr-ku sa zxr-om u punom potencijalu..
#4537
Posted 16 November 2015 - 11:12
steeef, on 15 November 2015 - 16:46, said:

#4538
Posted 16 November 2015 - 11:15
Pita, on 15 November 2015 - 17:20, said:
Prosto je neverovatno koliko muka ti zadaje Srka...tesko je i zadrzati volju
#4539
Posted 16 November 2015 - 11:20
bojan681, on 16 November 2015 - 02:22, said:
Tako i sa gogijem, nije sredio te gumice kako valja pa ga to muci godinama, da je to ranije primetio ko zna gde bi do sad dogurao..
Sad problem je kod pjeta sto se mozda takve stvari teze nabavljaju ali bi steta bilo da ne napravis sada sve kako valja i ne provozas sr-ku sa zxr-om u punom potencijalu..
#4540
Posted 16 November 2015 - 11:49
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users