Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#961 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 October 2015 - 17:08

Racunao sam onako peske uz parametre koje imamo iz analize za piaggio, uz naravno hod 39,2. Posto je mario dobio 13,36:1 na C=0,6 a sa skvisom vecim za 0,2 proizilazi da je dihtung 0,2 na hodu 39,2 jednak 0,354 kubika, dadavanjem u ukupnu zapreminu dobija se komresioni odnos od 12,8:1. To je bas malo.

Cilindar stvarno be izgleda kao da je sabio 4k kilometara, ali karika je sigurno pri kraju, bas ima naslaga po klipu ispod karike.. dobro, i vreme je za nove lezajeve, iglicasti, kariku, dihtunge, sada si bogatiji za jedno novo znanje i verujem da ce novi-stari setup biti pod konac :)

#962 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 October 2015 - 18:55

Hvala Aco... Jesam se pošteno navozao za ovih godinu dana od kad sam sklopio sve. Jeste bilo i havarija pa sam se dobro i namučio oko njega. Cilindar i klip su nadrljali od one s6 radilice i njihovih iglicastih. Još uvek ne znam razlog te havarije ali neka bude da sam ja zeznuo stvar igrajući se sa paljenjem. Tada su sve iglice iglicastog velike pesnice samlevene tako da od njih nije ostalo nista, a kavez ostao čitav...

Gledam sad od kako sam spakovao malossi radilicu i njihov iglicasti ne vidim nikakav trag trosenja a prešao sam duplo više nego sa s6 radilicom.

Karika jeste potrošena. Uspeo sam 0.35 listić da uguram. Imam i novu kariku sa njom je 0.23 zazor. Jedino što ne znam na kom se mestu meri pa sam merio odmah iznad izduva.

Posted Image20151020_170633

Posted Image20151020_171148

Posted Image20151020_172037

Krivo mi je samo sto nisam izvukao maksimum od settupa ali zato sad imam smernice šta ću i kako za ubuduće. Ide zima pa polako... Samo da nabavim sve potrebne sitnice.

#963 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 October 2015 - 22:45

Sledece sezone pakuj sa manjim skvisem- veca kompresija- cilindar raspoloziviji na visim obrtajima.

Takodje probaj da smanjis zapreminu kineskih blokova, znam da se pricalo da je veca zapremina kod njih neg na minarelli bloku.. Mora da moze da se usteluje sa c21, vidis kakve sam ja rezultate ostvario ove sezone..

#964 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 20 October 2015 - 23:09

i 0,35mm zazora za kariku nije strašno, možeš još terati na njoj nije problem!

#965 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 30 October 2015 - 01:19

Posto sam oprao cilindar i sve ocistio, polako razmisljam sta cu i kako dalje. Blokove ne bih da rasturam jer mislim da nema potrebe. Lezajevi su dobri, iglicasti takodje. semering na strani magneta sam zamenio. Dvoumim se da odvojim blokove samo iz razloga da mogu lepo da zavarim onaj deo koji je pukao. Mada, opet nije to vitalan deo vec samo navoj u koji ide jedan sraf dekle. I da li uopste da varim jer me je strah da se nesto ne pokrivi...

Posted Image20151019_210609

Cini mi se da sam nekom prilikom nesto ukljestio izmedju dekle i bloka kada sam stezao bas taj sraf i tada ga naceo. To se ja tesim... :) Kinezi stedeli na i ovako losem recikliranom aluminijumu.

Tek sam sad video da karika ima lufta u predelu kojim prelazi preko stubica izduva. Ipak je trebalo posmirglati malo taj stubic iako je proizvodjac to odradio ali ugrubo.

Posted Image20151019_211346

Posted Image2015-10-29_07-48-25

Lepo se na slikama vide uzduzne sare po klipu koje odgovaraju delovima gde nema kanala i izduva. Sve mi nesto sumnjivo to sto je meni cilindar dosao sa klipom B tipa. Nekako sticem utisak po ovim sarama da je ovde klip trebao biti veci, tipa C, pa prema njemu i obraditi cilindar tj po tim merama. Naslage po klipu ispod karike su slabije u delovima gde on prolazi po tim "stubicima" jer je zaptivanje bolje. Ovako gledano meni nije ni trebala razrada...

Posted Image20151019_211357

Posted Image20151019_211437

Posted Image20151019_211502

Posted Image20151019_211516

Sto se dihtunga ispod cilindra tice on je bio tacno 0.62mm (klingerit 0.5 + bakarni 0.15) i kada se sve to stegne na 15Nm izmereni squish je iznosio 0.75mm. Sto znaci da ovde ima nekih 0.1mm fabricki ostavljenog squisha. Pa kad se sve to ubaci u kalkulator eto malog stepena kompresije. Dalje koristim samo klingerit 0.5mm.

O-ring gumice nigde ne mogu da nadjem kod nas. Dimenzije su: 4kom oko brezona od d7x1.5mm, jedna d90x1.5mm i jedna manja od d52.5x2mm. Nisam pocepao ni jednu ali hocu da ih zamenim pogotovu ovu manju jer se pokrzala.

Posted Image20151029_225458

Ne znam da li je neko primetio ali brezoni su mi kraci 110mm pa fali milimetar-dva, moram nabaviti one 115 da mi glava ne odleti pod noge. :D

Ako nikako ne budem uspeo da nateram C21 da proradi sledece godine ga saljem nekom da ga proveri. Da li toliko tih 0.75mm sqisha utice na to da je sa Trekom motor voziv do kraja i to na 11500 obrtaja. Treba to proveriti i teorijski jer ja ne znam. Ima i neka fora sa ovim paljenjem. Ako na vecim obrtajima zakasnim varnicu sto ovaj cdi i radi, onda kao da produzim powerband jos vise. Izgleda je to i cilj. Ranije paljenje na malim obrtajima daje ostrinu a kasnije paljenje na vecim produzi spektar... Da ne lupam sad kad se ne razumem...

#966 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 01 December 2015 - 20:36

Nije mi jasno kako sam ovo propustio... Unutrasnji precnik kineske prirubnice je tipa 19mm. Tesno sam nabio bolcnu multivara u prirubnicu pa sam tako merio jer nemam subler sa velikim kracima. Ona je 20mm ali bas tesno nailazi unutra.

Posted Image20151201_200026

Posted Image2015-12-01_08-18-39

#967 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 01 December 2015 - 20:41

da da kineska je 19mm ... u pravu si

#968 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 01 December 2015 - 23:20

Znaci ovde 21mm karb nema nikakvu ulogu? Ide veca prirubnica...

Brezoni su duzi za 5mm i leze kao dupe na nosu. Taman su... Sa kineskim sam morao da oduzmem podloske.

Posted Image2015-10-19_04-39-24

Posted Image20151201_162745

Posted Image20151201_163538

Posted Image20151201_200203

Zavario sam i ono parce koje je puklo.

Posted Image20151019_210609

Posted Image20151201_200102

Posted Image20151201_200127

Posted Image20151201_200112

#969 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 01 December 2015 - 23:25

Odlično si to povario!
Brezoni od AM6 taman legli a? :)

veća prirubnica mora...ipak sad je 21mm već grotlo od karburatora!

#970 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 01 December 2015 - 23:29

Pa ako hoces da iskoristis puni potencijal karburatora onda treba veca, odnosno sira prirubnica. Jel pise sta kod tebe na prirubnici? Kod mene na Focusu pise fi21 na prirubnici, sto sam i grubo provjerio (jest da nisam mjerio unutrasnji precnik).
Jesi nasao odgovarajuce o-ring gumice?

#971 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 02 December 2015 - 00:00

Imas onu naraku prirubnicu koja dolazi i sa lamelicama, to je uzeo Patak i svasta se dobije za dobru cenu.

#972 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 02 December 2015 - 01:02

Malo sam se razmisljao da uvrcem ove brezone jer im je duzi navoj pa da ne preteram sa stezanjem i zeznem nesto ali ok je ispalo. Obelezio sam prvo do koliko smem da ih uvrnem... Nije mi sad tu jasno i na minareliju su 110mm brezoni, a vodeno hladjenje. Mislio sam da su duzi. Ovo je verovatno do s6 cilindra ili glave pa moraju duzi.

O-ring gumice nisam nasao pa sam vratio stare uz malo silikona... Mislim da ce drzati dobro za sad.

Videcu za prirubnicu, da li da nabavljam ceo usis ili samo nju. Nego ova kineska prirubnica je bolesna, sta joj sve nisam radio i nema sanse da se pocepa ili tako nesto. Bas je elasticna. Imam negde onaj snimak gde pumpam blokove da proverim da li pustaju i bas se vidi kako prirubnica radi kao balon. Bi li dobio nesto ovim usisom?

www.racing-planet.de/reed-valve-assy-top-performances-tpr-black-for-minarelli-horizontal-p-270917-1.html?backcPathco=16&cPath=3098_4300#.Vl41PppwbqA

Kakva su vasa iskustva?

Edited by MaRk0, 02 December 2015 - 01:05.


#973 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 02 December 2015 - 09:05

Tassinari... to vozimo svi na HE setup-ima

inovacija je na bazi veće površine usisavanja, međutim kod većeg broja obrtaja potrebna je brzina odziva lamelica, pa to proizvođači kompenzuju debljinom materijala lamelice... Sad ako je to karbon ili karbonit onda za tvoj spektar oko 10-11K već treba da su 0,35mm, dok recimo na 13K treba da su 0,45mm

kod Tassinari-ja ima 8-kom 0,30mm debljine i one odlično rade na višljoj frekvenciji, a minimalno umanjuju površinu svojim otporom..

pa je tako ova sprega maksimalno unapređena

#974 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 17 December 2015 - 17:46

Prirubnicu sam obradio precizno biaxom unutra. Sad je taj precnik suzenja 23mm i nema sta vise da smeta. Malo sam prosirio i prema ventilu i oblikovao u pravougaonik sa zaobljenim ivicama. Steta samo sto nisam slikao... Imam samo ove, poredjenje pre i posle. Posluzili su svrsi oni nastavci za biax tj kamenje u obliku loptica, valjaka, kupa i tako toga.

Posted Image20151201_200026

Posted Image20151211_135718

Posted Image20151211_135728

Dalje sam zadihtovao i prirubnicu na drugoj strani. Morao sam lepo da zalijem silikonom i dihtung sa obe strane, uvek mi je pustalo u tom delu pa mi je ceo donji deo auspuha bio prljav. Malo mi bodu oci ove neravnine po izduvu ali sta je tu je...

Posted Image20151211_135502

Posted Image20151211_135447

Posted Image20151211_135548

Rupa gde nailazi uljna pumpa je zapusena plexiglasom tako da imam preglednost sta se desava oko semeringa na toj strani.

Posted Image20151211_135515

Posted Image20151211_140055

Malo sam ugrubo busnuo deklu prenosa gore pa se sa te strane vidi varijator i plava linija koju planiram da obrisem. :)

Posted Image20151211_140143

Posted Image20151211_140159


Posted Image20151211_135417

Posted Image20151211_142803

Ne. Pec nije ukljucena ako se neko pita mada bih voleo da jeste. :D

#975 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 December 2015 - 18:26

Svidjaju mi se detalji kojima posvecujes paznju. Podsjeti me molim te, od cega ti je taj cep koji si nabio u prirubnicu? Poznat mi je od nekud, jel ima veze s medicinom? :D

Edited by dajteh, 17 December 2015 - 18:27.


#976 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 17 December 2015 - 18:33

To je cep nekih posuda ne znam tacno od cega. Nasao sam po kuci. Mene je prvo podsetilo na gumu koja ide oko npr nekig razvodnih kutija i kroz koji se provlaci kabli...

#977 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 17 December 2015 - 20:12

Posted Image20151217_184923

Posted Image20151217_184942

Squish je sada 0.6mm, stavljena nova karika, iglicasti. Zamenjeni semerinzi, provereno ne vuce fals nigde.

Posted Image20151201_200349

Na kurblu se oseti jaca kompresija...

#978 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 December 2015 - 22:51

Pedantno i pregledno, svaka cast! Jedva cekam da cujem utiske.

#979 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 24 December 2015 - 01:07

Najsladje za kraj. :)

Na mesto C21 je dosao njegov mladji brat C16.

Posted Image20151128_231933

Posted Image20151128_231919_001

Posted Image20151128_231708

Posted Image20151128_231418

Posted Image20151128_231359

Al je lep dok je nov. Zao mi bilo da ga prljam ali jednom se zivi... Vec sam stigao da ga ublatnjavim i izgaravim. Mesavina 5% pa se sva crna garez iz topa zalepi po telu auspuha. Nije bilo sve P&P morao sam malo kriviti nosac auspuha jbg kineski blok sa minarelli cilindrom i auspuhom.

Motor je upalio tek posto sam rukom zacepio filter vazduha. Inace uvek imam taj problem posle duzeg stajanja. Da li mi je mozda karb negde supalj ili sta je nemam pojma. Bez sauha nece ni da cuje. Nisam stigao da slikam i snimim koji video bice i toga. Dizna je otisla gore pa je sad 96 mozda ce traziti i 98. Da li je to do prirubnice koju sam naturpijao ili je do auspuha pitanje je. Mozda je i do filtera koji je opran a mozda je sve to zajedno. Ali ostavljam to za toplije dane. Mozda za novu godinu, vidim javljaju toplo. :D

Prenos nisam pipao. Osim sto sam skinuo 1.5mm podloski sa bolcne i ubacio pre kalote do bendixa jer sam negde u malossi manualu video da tako treba za ovaj model 5113363 ali mi je cudno da tu podlosku nisam dobio uz multivar. Ima nesto u tome sto nije hteo da izbacuje kais do kraja. Rolnice ostale 5.5gr kao na Treku dok je bio. Trebace lakse jer u voznji ne prebacuje 10250rpm a vidim da tu vuce kao blesav. I konacno da osetim u startu da me katapultira, vec od 7k krece da rezni u auspuhu.

#980 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 December 2015 - 01:19

Kako je fino vidjeti tako nov auspuh i uredan, prosto da ga nikada ne montiras. Cestitam na kupovini. :)
Ostavi fino stelovanje za bolje dane, bitno je da se osjeti razlika. Sta ces sa C21 i Trek-a?





22 user(s) are reading this topic

0 members, 22 guests, 0 anonymous users