#961
Posted 20 October 2015 - 17:08
Cilindar stvarno be izgleda kao da je sabio 4k kilometara, ali karika je sigurno pri kraju, bas ima naslaga po klipu ispod karike.. dobro, i vreme je za nove lezajeve, iglicasti, kariku, dihtunge, sada si bogatiji za jedno novo znanje i verujem da ce novi-stari setup biti pod konac
#962
Posted 20 October 2015 - 18:55
Gledam sad od kako sam spakovao malossi radilicu i njihov iglicasti ne vidim nikakav trag trosenja a prešao sam duplo više nego sa s6 radilicom.
Karika jeste potrošena. Uspeo sam 0.35 listić da uguram. Imam i novu kariku sa njom je 0.23 zazor. Jedino što ne znam na kom se mestu meri pa sam merio odmah iznad izduva.
20151020_170633
20151020_171148
20151020_172037
Krivo mi je samo sto nisam izvukao maksimum od settupa ali zato sad imam smernice šta ću i kako za ubuduće. Ide zima pa polako... Samo da nabavim sve potrebne sitnice.
#963
Posted 20 October 2015 - 22:45
Takodje probaj da smanjis zapreminu kineskih blokova, znam da se pricalo da je veca zapremina kod njih neg na minarelli bloku.. Mora da moze da se usteluje sa c21, vidis kakve sam ja rezultate ostvario ove sezone..
#964
Posted 20 October 2015 - 23:09
#965
Posted 30 October 2015 - 01:19
20151019_210609
Cini mi se da sam nekom prilikom nesto ukljestio izmedju dekle i bloka kada sam stezao bas taj sraf i tada ga naceo. To se ja tesim... Kinezi stedeli na i ovako losem recikliranom aluminijumu.
Tek sam sad video da karika ima lufta u predelu kojim prelazi preko stubica izduva. Ipak je trebalo posmirglati malo taj stubic iako je proizvodjac to odradio ali ugrubo.
20151019_211346
2015-10-29_07-48-25
Lepo se na slikama vide uzduzne sare po klipu koje odgovaraju delovima gde nema kanala i izduva. Sve mi nesto sumnjivo to sto je meni cilindar dosao sa klipom B tipa. Nekako sticem utisak po ovim sarama da je ovde klip trebao biti veci, tipa C, pa prema njemu i obraditi cilindar tj po tim merama. Naslage po klipu ispod karike su slabije u delovima gde on prolazi po tim "stubicima" jer je zaptivanje bolje. Ovako gledano meni nije ni trebala razrada...
20151019_211357
20151019_211437
20151019_211502
20151019_211516
Sto se dihtunga ispod cilindra tice on je bio tacno 0.62mm (klingerit 0.5 + bakarni 0.15) i kada se sve to stegne na 15Nm izmereni squish je iznosio 0.75mm. Sto znaci da ovde ima nekih 0.1mm fabricki ostavljenog squisha. Pa kad se sve to ubaci u kalkulator eto malog stepena kompresije. Dalje koristim samo klingerit 0.5mm.
O-ring gumice nigde ne mogu da nadjem kod nas. Dimenzije su: 4kom oko brezona od d7x1.5mm, jedna d90x1.5mm i jedna manja od d52.5x2mm. Nisam pocepao ni jednu ali hocu da ih zamenim pogotovu ovu manju jer se pokrzala.
20151029_225458
Ne znam da li je neko primetio ali brezoni su mi kraci 110mm pa fali milimetar-dva, moram nabaviti one 115 da mi glava ne odleti pod noge.
Ako nikako ne budem uspeo da nateram C21 da proradi sledece godine ga saljem nekom da ga proveri. Da li toliko tih 0.75mm sqisha utice na to da je sa Trekom motor voziv do kraja i to na 11500 obrtaja. Treba to proveriti i teorijski jer ja ne znam. Ima i neka fora sa ovim paljenjem. Ako na vecim obrtajima zakasnim varnicu sto ovaj cdi i radi, onda kao da produzim powerband jos vise. Izgleda je to i cilj. Ranije paljenje na malim obrtajima daje ostrinu a kasnije paljenje na vecim produzi spektar... Da ne lupam sad kad se ne razumem...
#966
Posted 01 December 2015 - 20:36
20151201_200026
2015-12-01_08-18-39
#967
Posted 01 December 2015 - 20:41
#968
Posted 01 December 2015 - 23:20
Brezoni su duzi za 5mm i leze kao dupe na nosu. Taman su... Sa kineskim sam morao da oduzmem podloske.
2015-10-19_04-39-24
20151201_162745
20151201_163538
20151201_200203
Zavario sam i ono parce koje je puklo.
20151019_210609
20151201_200102
20151201_200127
20151201_200112
#969
Posted 01 December 2015 - 23:25
Brezoni od AM6 taman legli a?
veća prirubnica mora...ipak sad je 21mm već grotlo od karburatora!
#970
Posted 01 December 2015 - 23:29
Jesi nasao odgovarajuce o-ring gumice?
#971
Posted 02 December 2015 - 00:00
#972
Posted 02 December 2015 - 01:02
O-ring gumice nisam nasao pa sam vratio stare uz malo silikona... Mislim da ce drzati dobro za sad.
Videcu za prirubnicu, da li da nabavljam ceo usis ili samo nju. Nego ova kineska prirubnica je bolesna, sta joj sve nisam radio i nema sanse da se pocepa ili tako nesto. Bas je elasticna. Imam negde onaj snimak gde pumpam blokove da proverim da li pustaju i bas se vidi kako prirubnica radi kao balon. Bi li dobio nesto ovim usisom?
www.racing-planet.de/reed-valve-assy-top-performances-tpr-black-for-minarelli-horizontal-p-270917-1.html?backcPathco=16&cPath=3098_4300#.Vl41PppwbqA
Kakva su vasa iskustva?
Edited by MaRk0, 02 December 2015 - 01:05.
#973
Posted 02 December 2015 - 09:05
inovacija je na bazi veće površine usisavanja, međutim kod većeg broja obrtaja potrebna je brzina odziva lamelica, pa to proizvođači kompenzuju debljinom materijala lamelice... Sad ako je to karbon ili karbonit onda za tvoj spektar oko 10-11K već treba da su 0,35mm, dok recimo na 13K treba da su 0,45mm
kod Tassinari-ja ima 8-kom 0,30mm debljine i one odlično rade na višljoj frekvenciji, a minimalno umanjuju površinu svojim otporom..
pa je tako ova sprega maksimalno unapređena
#974
Posted 17 December 2015 - 17:46
20151201_200026
20151211_135718
20151211_135728
Dalje sam zadihtovao i prirubnicu na drugoj strani. Morao sam lepo da zalijem silikonom i dihtung sa obe strane, uvek mi je pustalo u tom delu pa mi je ceo donji deo auspuha bio prljav. Malo mi bodu oci ove neravnine po izduvu ali sta je tu je...
20151211_135502
20151211_135447
20151211_135548
Rupa gde nailazi uljna pumpa je zapusena plexiglasom tako da imam preglednost sta se desava oko semeringa na toj strani.
20151211_135515
20151211_140055
Malo sam ugrubo busnuo deklu prenosa gore pa se sa te strane vidi varijator i plava linija koju planiram da obrisem.
20151211_140143
20151211_140159
20151211_135417
20151211_142803
Ne. Pec nije ukljucena ako se neko pita mada bih voleo da jeste.
#975
Posted 17 December 2015 - 18:26
Edited by dajteh, 17 December 2015 - 18:27.
#976
Posted 17 December 2015 - 18:33
#977
Posted 17 December 2015 - 20:12
20151217_184942
Squish je sada 0.6mm, stavljena nova karika, iglicasti. Zamenjeni semerinzi, provereno ne vuce fals nigde.
20151201_200349
Na kurblu se oseti jaca kompresija...
#978
Posted 17 December 2015 - 22:51
#979
Posted 24 December 2015 - 01:07
Na mesto C21 je dosao njegov mladji brat C16.
20151128_231933
20151128_231919_001
20151128_231708
20151128_231418
20151128_231359
Al je lep dok je nov. Zao mi bilo da ga prljam ali jednom se zivi... Vec sam stigao da ga ublatnjavim i izgaravim. Mesavina 5% pa se sva crna garez iz topa zalepi po telu auspuha. Nije bilo sve P&P morao sam malo kriviti nosac auspuha jbg kineski blok sa minarelli cilindrom i auspuhom.
Motor je upalio tek posto sam rukom zacepio filter vazduha. Inace uvek imam taj problem posle duzeg stajanja. Da li mi je mozda karb negde supalj ili sta je nemam pojma. Bez sauha nece ni da cuje. Nisam stigao da slikam i snimim koji video bice i toga. Dizna je otisla gore pa je sad 96 mozda ce traziti i 98. Da li je to do prirubnice koju sam naturpijao ili je do auspuha pitanje je. Mozda je i do filtera koji je opran a mozda je sve to zajedno. Ali ostavljam to za toplije dane. Mozda za novu godinu, vidim javljaju toplo.
Prenos nisam pipao. Osim sto sam skinuo 1.5mm podloski sa bolcne i ubacio pre kalote do bendixa jer sam negde u malossi manualu video da tako treba za ovaj model 5113363 ali mi je cudno da tu podlosku nisam dobio uz multivar. Ima nesto u tome sto nije hteo da izbacuje kais do kraja. Rolnice ostale 5.5gr kao na Treku dok je bio. Trebace lakse jer u voznji ne prebacuje 10250rpm a vidim da tu vuce kao blesav. I konacno da osetim u startu da me katapultira, vec od 7k krece da rezni u auspuhu.
#980
Posted 24 December 2015 - 01:19
Ostavi fino stelovanje za bolje dane, bitno je da se osjeti razlika. Sta ces sa C21 i Trek-a?
46 user(s) are reading this topic
0 members, 46 guests, 0 anonymous users