Jump to content


PRC oversize variator,ventilvar...


111 replies to this topic

#81 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 12 September 2014 - 09:28

Kako da ne , samo malo strpljenja ...

#82 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 12 September 2014 - 14:15

Problem kod ovog varijatora je to sto u pocetnu poziciju rolnice se dodirniu jedna sa druga.

Posted Image

#83 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 12 September 2014 - 15:09

To i nije neki problem,ako se i dodiruju to je samo kad variomat miruje-cim se upali motor one idu malo vislje...Vaznija je duzina staza i precnik od 100mm....

#84 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 12 September 2014 - 16:32

Pravi mali problem jer kalot ne nalegne dobro i ramnomerno nego ima lufta,mogli su onu pregradu malo vecu da urade i ne bi imao problem

#85 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 01 October 2014 - 17:53

Evo ja sam nalovio "Malossi" deluje mi isto kao taj vas zuti, i za 3600 din ga saljem nazad u mtbk jer po meni ne vredi te pare...

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Sinclair research 1981 ©

#86 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 01 October 2014 - 18:02

Lupaju kinezi koji oces brend na isti variomat :) Jbg 3600 je mnogo vise od 25$ kolko izadje na Ebay ...

#87 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 01 October 2014 - 22:03

To je u dlaku isto ko i ovo sto smo mi kupili , ali za mnogo manje pare , poznaje se po slajderima i ima onu unutrasnju oprugu koja kao osigurava cauru ...i zavrsna obrada ...a, ti samo kazi kako hoces da se zove , ` Malossi, Koso, Pera detlic, ili kako vec ...

#88 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 02 October 2014 - 12:01

View PostALIEN SM, on 02 October 2014 - 10:19, said:

Eto, ispada da je to idealna kombinacija , da smo provalili sta najbolje ide na Mina- Kina blokovima ...to bi trebalo da je zavrseno i da nema vise mesta poboljsanju ....i sto je najvaznije , nije nedostupno i nije preskupo , cak sta vise jeftino je ...

Na žalost, ništa još ne ispada, treba da prođe neko vreme i da se urade ozbiljniji testovi da bi neki proizvod kategorisali kao dobar ili kao loš

Pošto smo zaključili da je Malossi, Koso ili Pera detlić isti variomat ja sam se juče potrudio da uradim jednu brzu komparaciju na stolu, ovog High speed cam (nazovimo ga tako jer na svakom tako piše) i Naraku sport variomata koji mi je na polici.. U mom slučaju su oba modela za minareli odnosno sa prorezom kalote i umetkom za bolcnu koja je unutrašnjeg promera 13mm...

Ovo je stiglo u kompletu sa kinezom.. Variomat bez bolcne, bez rolnica, sa kalotom i sliderima.. dok je sa Naraku sportom stigla i bolcna i jedna garnitura rolnica...

Posted Image Posted Image

Posted Image


na prvi pogled vidimo da je kineski variomat sa većim dijametrom,.. kod mene je on 98,5mm dok je Naraku sport 93mm.. Kod naraku variomata vidimo da je početak postrugan vrv da bi variomat imaš više prostora da se sklopi i time dobila veća izlaznost, dok je kod kineza početak istog ugla kao i sam variomat.. kalote i slideri deluju identično

evo slike levo je Naraku , desno Kinez

Posted Image

ono što je mene zainteresovalo , a što je i član Vlatx rekao je da se rolnice dodiruju u početnom stadijumu... moguće je da to i ne smeta, dok sa druge strane taj problem kod Naraku variomata nemamo...

levo je naraku, desno kinez

Posted Image Posted Image

dakle postoje razlike i u kanalima, i u pregradama i u visini staza, kod kineza staze izlaze višlje, ali su u korenu spojene što može da dovede do oštećenja rolnica kada motor radi u leru.. tačnije na slici vidimo da rolnice čak fizički nemaju mesta da stoje jedna do druge u početnom stadijumu...

evo i slike kanala, levo je naraku desno kinez

Posted Image Posted Image

na gornjim slikama ćemo zapaziti i da je kod naraku variomata čaura po kojoj klizi bolcna od bronze, kao kod redovnih italijanskih variomata, dok je kod kineza od te sive legure čelika i grafitnog materijala koji, jednom je neko rekao puca, a imao sam prilike i ja da se sretnem da se oljuštila na komadiće

recimo da se podrazumeva da sa kineskim variomatom upotrebljavamo bolcnu od stock minareli variomata, jer nisu dali u kompletu...
evo video kako originalna minareli bolcna ulazi i kako leži u naraku variomatu a kako u kinezu... desno je uvek kinez u komparacijama




ako ovo ovako spakujemo , za očekivati su oscilacije koje će pre ili kasnije načeti remen.. dakle vidimo da je završna obrada čaure promašena kod kineza za nekoliko desetih i da klima, dok je kod naraku variomata koji je dao bolcnu za svoj vario, originalna minareli bolcna u nekoliko stotih zazora i pomera se idealno...

dalje malo sam bolje pogledao ove kalote i slidere koje smo zaključili da su isti kod oba variomata.. međutim tačno se vidi razlika u kvalitetu i završnoj obradi

Posted Image

a evo i koliko klima u nultom stadijumu bez bolcne i rolnica.. opet postoje bitne razlike naraku ima hod oko 2mm, dok kinez značajno više




opet potencijalni problemi klimanje, ne kažem možda su kod kineza slideri samo promašeni, ali ovoliko klimanje imaju tek variomati sa potrošenim sliderima koji su zreli za reparaciju...

moj zaključak je da je daleko ovaj kinez od očekivanog i da će vreme svakako pokazati koliko je dobar i kako radi...

živeli

#89 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 02 October 2014 - 12:23

Dobio si bas los primerak...jbg kinezi i 100 manifaktura koje rade isto a kontrole kvaliteta sigurno nema...Ovaj "Koso" sto je kod mene sve te nabrojane mane -nema...leziste je od bronze,bolcna sa ser. variomata idealno naleze unutra a slajderi imaju normalan luft...za sad...
Kad se spoje variomat i ventilvar [sa 2.4mm sajbnama na bolcni] razmak izmedju vrhova je oko 17.2mm ...sto je i normalno jer na oversize variomate ide remen od 17.5mm,bar je tako kod malossija...
Daleko od toga da je nesto mnogo kvalitetan ali kolko para toliko :D ....Ono dobro su performanse koje sam dobio i koje ne zaostaju za multivarom ,cak je u nekim segmentima i bolji...E sad kroz eksploatacuju ce sve da izadje na videlo :D - i kolko valja i sta ne valja...

#90 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 02 October 2014 - 13:14

sad što se mene tiče, ja sam poručio ovaj komplet 88542, po ceni od 3628 din

Posted Image

Posted Image


a dobio sam Peru detlića, pa ga zato i vraćam natrag, da je onaj sa slike u kompletu možda bi i odgovarao ceni...

#91 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 02 October 2014 - 14:09

A pa tu su mnogo zaje*** stvar...pola sa slike nisi dobio...a i slika ne odgovara onom sto su ti poslali...Meni kinez bar poslao i 1 kom. rolnica...Kako god, to sto su ti poslali je tipican primer da kod kineza nikad ne mozes da budes siguran u kvalitet...

#92 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 02 October 2014 - 16:22

Odlican test..ali kako je moguce da ne dobijes ono sto je slikom opisano kao celina koju kupac ocekuje da dobije gledajuci sliku.sta raditi u ovom slicaju sa variom bez bolcne?gledam video i razmisljam u sebi pa sa onom fabrickom bolcnom na ovom kina variomatu bi lupao prenos u leru kao serpa niz stepenice.svaka cast za test i trud Mario i za poentu testa da ovo ne vredi te pare.

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2

#93 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 02 October 2014 - 16:24

I moj "Koso" varijator ima bronzanu piksnu,bolcna nema tolika lufta ko ova u tvoj video,i naramno ako koristite koso vario uvek promenite slajderi sa neki kvalitetni,ja sam stavio RMS,te crvene sto dolaze ne izdrze ni 2000km.

Ovaj mi je sledni na listi sto bi hteo da istestiram,cena mu je primaliva,ovo je verzija za 21mm bolc.

Posted Image

http://www.aliexpres...j_3747368&vd=30

Edited by VlatX, 02 October 2014 - 16:30.


#94 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 02 October 2014 - 20:12

Očigledno da postoje par nivoa kvaliteta kod kineza pa je Mariju baš zapao neki najgrđi....ako ljudi kazu da to kod njih nije slučaj nema šta drugo d mislim..Sve u svemu kineske komponente su mačka u džaku pa sad šta ubodeš....

#95 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 02 October 2014 - 20:35

Kod mene taj variator "malossi" se prodaje nov za 20e..Na pik-u..

#96 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 02 October 2014 - 21:10

@VlatX mozes taj vario da probas al ne deluje da je bolji od "Koso"....malo drugaciji slajderi,precnik 93,7 i rolnice 15x12...

#97 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 02 October 2014 - 22:01

Ma nisu im tocni informacije ovo ameri vode pod Hoca variator,navodno suva kopija malossi multivar,koristi 16X13 rolnice

evo video tu ameri nesto kemijaju oko cvt :ninjar:




Edited by VlatX, 02 October 2014 - 22:03.


#98 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 02 October 2014 - 22:11

Ma ovaj Amer je petljao godinama i eno ga stavio malossi OR pa se vozi ko covek :ninjar: Ako si siguran da ces da dobijes Hoca a ne onaj sa slike ti uzmi ...jbg neko mora da proba...

#99 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 02 October 2014 - 22:46

Ako ne dobijem taj sa slike ima kosooki da vrati pare :ninjar:

#100 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 02 October 2014 - 23:19

Na ovom kod mene caura je bronzana , originalna bolcna ( 21 mm) nema lufta , dobro stoji , slajderi imaju malo vise lufta u odnosu na telo varijatora , videcu prilikom montaze kako stoji ...manje mi se svidja sto se rolnice dodiruju u pocetnom polozaju i to ne bas malo ...moguce je da to ne smeta , ali o tome nisu vodili racuna ...

Juce uhvatio malo vremena i ugradio oversize vario i ventilvar ...nije dobro ...za sada ...posto me je uhvatio mrak , imao sam probnu voznju samo na osecaj , ali sam video da to nije to ...danas za dana to je i potvrdjeno ...

rolne su 15x 12 poslagane , ali nisam mogao da ugradim odstojnu platnu od 2 mm kao sto je bila na motoforce- u ...nije mogla da se montira krunica kurble ...tako je sela odstojna platna od 1 mm i tada je jedva stala krunica ...nesto nije isto ...kao da je deblje telo varijatora ili ventilvara , a zbog ugradjene tanje platne prenosni odnosi su se promenili i u zadnjoj polutki kais vise ne stoji tako lepo ( idealno ) kao kod Motoforce varijatora , malo je potonuo dole

Posted Image

to obecava losiji start...tako i jeste na probnoj voznji ...motor je trom i lenj , nema dovoljno obrtaja kroz ubrzanje , trazi lakse rolne ...ali ono sto je problematicno je to da je i krajnja brzina opala , a evo i zasto ...

Posted Image

markirani vario je obrisan cak za 3-4 mm nize nego njegov prethodnik Motoforce koji je izbacivao kais do kraja ! Sve to je potvrdjeno i obrtajima ...lose , lose ...gramaza je 3,2 i nije dobro ni ubrzanje , nj krajnja , a nema mesta na rukavcu radilice za igranje platnama ...moze se to sve srediti , ali za sada se odlucujem za drugi scenario ...vracam Motoforce u stanju kakav jeste , jos ima zivota u njemu , ali iz Pavese koje su bile 3, 7 gr. vadim dva valjcica i olaksavam rolne na 3,22 gr..

Na probi motor poludeo , hoce da izbaci zadnji tocak ispod guzice jos jace nego pre obrtaji na ubrzanju lako predju 10 000 i tako ga drzi kroz celo ubrzanje , cajger napuni za cas ...krajnja nije ugrozena , ne prevrtava , verovatno je tu negde oko 80 ...izgura tu negde malo ispod 10 500 i tu je kao zakovan , to su mogucnosti termo grupe , prenosa vise nema i - kraj ...sa ovim sam vec jako zadovoljan , za sada Motoforce ostaje , na kineskom OR ce morati da se radi , kod mene nije isto kao kod drugih , a da sad ne bi sebi pravio problema , posto me ocekuje ovih dana zamena termogrupe , onoga Airsala , bolje je da se ne dira ono sto radi dobro ...





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users