PRC oversize variator,ventilvar...
#81
Posted 12 September 2014 - 09:28
#82
Posted 12 September 2014 - 14:15
#83
Posted 12 September 2014 - 15:09
#84
Posted 12 September 2014 - 16:32
#85
Posted 01 October 2014 - 17:53
Sinclair research 1981 ©
#86
Posted 01 October 2014 - 18:02
#87
Posted 01 October 2014 - 22:03
#88
Posted 02 October 2014 - 12:01
ALIEN SM, on 02 October 2014 - 10:19, said:
Na žalost, ništa još ne ispada, treba da prođe neko vreme i da se urade ozbiljniji testovi da bi neki proizvod kategorisali kao dobar ili kao loš
Pošto smo zaključili da je Malossi, Koso ili Pera detlić isti variomat ja sam se juče potrudio da uradim jednu brzu komparaciju na stolu, ovog High speed cam (nazovimo ga tako jer na svakom tako piše) i Naraku sport variomata koji mi je na polici.. U mom slučaju su oba modela za minareli odnosno sa prorezom kalote i umetkom za bolcnu koja je unutrašnjeg promera 13mm...
Ovo je stiglo u kompletu sa kinezom.. Variomat bez bolcne, bez rolnica, sa kalotom i sliderima.. dok je sa Naraku sportom stigla i bolcna i jedna garnitura rolnica...
na prvi pogled vidimo da je kineski variomat sa većim dijametrom,.. kod mene je on 98,5mm dok je Naraku sport 93mm.. Kod naraku variomata vidimo da je početak postrugan vrv da bi variomat imaš više prostora da se sklopi i time dobila veća izlaznost, dok je kod kineza početak istog ugla kao i sam variomat.. kalote i slideri deluju identično
evo slike levo je Naraku , desno Kinez
ono što je mene zainteresovalo , a što je i član Vlatx rekao je da se rolnice dodiruju u početnom stadijumu... moguće je da to i ne smeta, dok sa druge strane taj problem kod Naraku variomata nemamo...
levo je naraku, desno kinez
dakle postoje razlike i u kanalima, i u pregradama i u visini staza, kod kineza staze izlaze višlje, ali su u korenu spojene što može da dovede do oštećenja rolnica kada motor radi u leru.. tačnije na slici vidimo da rolnice čak fizički nemaju mesta da stoje jedna do druge u početnom stadijumu...
evo i slike kanala, levo je naraku desno kinez
na gornjim slikama ćemo zapaziti i da je kod naraku variomata čaura po kojoj klizi bolcna od bronze, kao kod redovnih italijanskih variomata, dok je kod kineza od te sive legure čelika i grafitnog materijala koji, jednom je neko rekao puca, a imao sam prilike i ja da se sretnem da se oljuštila na komadiće
recimo da se podrazumeva da sa kineskim variomatom upotrebljavamo bolcnu od stock minareli variomata, jer nisu dali u kompletu...
evo video kako originalna minareli bolcna ulazi i kako leži u naraku variomatu a kako u kinezu... desno je uvek kinez u komparacijama
ako ovo ovako spakujemo , za očekivati su oscilacije koje će pre ili kasnije načeti remen.. dakle vidimo da je završna obrada čaure promašena kod kineza za nekoliko desetih i da klima, dok je kod naraku variomata koji je dao bolcnu za svoj vario, originalna minareli bolcna u nekoliko stotih zazora i pomera se idealno...
dalje malo sam bolje pogledao ove kalote i slidere koje smo zaključili da su isti kod oba variomata.. međutim tačno se vidi razlika u kvalitetu i završnoj obradi
a evo i koliko klima u nultom stadijumu bez bolcne i rolnica.. opet postoje bitne razlike naraku ima hod oko 2mm, dok kinez značajno više
opet potencijalni problemi klimanje, ne kažem možda su kod kineza slideri samo promašeni, ali ovoliko klimanje imaju tek variomati sa potrošenim sliderima koji su zreli za reparaciju...
moj zaključak je da je daleko ovaj kinez od očekivanog i da će vreme svakako pokazati koliko je dobar i kako radi...
živeli
#89
Posted 02 October 2014 - 12:23
Kad se spoje variomat i ventilvar [sa 2.4mm sajbnama na bolcni] razmak izmedju vrhova je oko 17.2mm ...sto je i normalno jer na oversize variomate ide remen od 17.5mm,bar je tako kod malossija...
Daleko od toga da je nesto mnogo kvalitetan ali kolko para toliko ....Ono dobro su performanse koje sam dobio i koje ne zaostaju za multivarom ,cak je u nekim segmentima i bolji...E sad kroz eksploatacuju ce sve da izadje na videlo - i kolko valja i sta ne valja...
#90
Posted 02 October 2014 - 13:14
a dobio sam Peru detlića, pa ga zato i vraćam natrag, da je onaj sa slike u kompletu možda bi i odgovarao ceni...
#91
Posted 02 October 2014 - 14:09
#92
Posted 02 October 2014 - 16:22
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
#93
Posted 02 October 2014 - 16:24
Ovaj mi je sledni na listi sto bi hteo da istestiram,cena mu je primaliva,ovo je verzija za 21mm bolc.
http://www.aliexpres...j_3747368&vd=30
Edited by VlatX, 02 October 2014 - 16:30.
#94
Posted 02 October 2014 - 20:12
#95
Posted 02 October 2014 - 20:35
#96
Posted 02 October 2014 - 21:10
#97
Posted 02 October 2014 - 22:01
evo video tu ameri nesto kemijaju oko cvt
Edited by VlatX, 02 October 2014 - 22:03.
#98
Posted 02 October 2014 - 22:11
#99
Posted 02 October 2014 - 22:46
#100
Posted 02 October 2014 - 23:19
Juce uhvatio malo vremena i ugradio oversize vario i ventilvar ...nije dobro ...za sada ...posto me je uhvatio mrak , imao sam probnu voznju samo na osecaj , ali sam video da to nije to ...danas za dana to je i potvrdjeno ...
rolne su 15x 12 poslagane , ali nisam mogao da ugradim odstojnu platnu od 2 mm kao sto je bila na motoforce- u ...nije mogla da se montira krunica kurble ...tako je sela odstojna platna od 1 mm i tada je jedva stala krunica ...nesto nije isto ...kao da je deblje telo varijatora ili ventilvara , a zbog ugradjene tanje platne prenosni odnosi su se promenili i u zadnjoj polutki kais vise ne stoji tako lepo ( idealno ) kao kod Motoforce varijatora , malo je potonuo dole
to obecava losiji start...tako i jeste na probnoj voznji ...motor je trom i lenj , nema dovoljno obrtaja kroz ubrzanje , trazi lakse rolne ...ali ono sto je problematicno je to da je i krajnja brzina opala , a evo i zasto ...
markirani vario je obrisan cak za 3-4 mm nize nego njegov prethodnik Motoforce koji je izbacivao kais do kraja ! Sve to je potvrdjeno i obrtajima ...lose , lose ...gramaza je 3,2 i nije dobro ni ubrzanje , nj krajnja , a nema mesta na rukavcu radilice za igranje platnama ...moze se to sve srediti , ali za sada se odlucujem za drugi scenario ...vracam Motoforce u stanju kakav jeste , jos ima zivota u njemu , ali iz Pavese koje su bile 3, 7 gr. vadim dva valjcica i olaksavam rolne na 3,22 gr..
Na probi motor poludeo , hoce da izbaci zadnji tocak ispod guzice jos jace nego pre obrtaji na ubrzanju lako predju 10 000 i tako ga drzi kroz celo ubrzanje , cajger napuni za cas ...krajnja nije ugrozena , ne prevrtava , verovatno je tu negde oko 80 ...izgura tu negde malo ispod 10 500 i tu je kao zakovan , to su mogucnosti termo grupe , prenosa vise nema i - kraj ...sa ovim sam vec jako zadovoljan , za sada Motoforce ostaje , na kineskom OR ce morati da se radi , kod mene nije isto kao kod drugih , a da sad ne bi sebi pravio problema , posto me ocekuje ovih dana zamena termogrupe , onoga Airsala , bolje je da se ne dira ono sto radi dobro ...
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users