Jump to content


Gilera Runner SP 70 Special Series



123 replies to this topic

#61 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 26 February 2015 - 02:49

Ovih dana sam radio na runneru, sastavio blokove stavio cilindar, radilicu i krenuo lagano sa postavljanjem ostalih dijelova. Evo postavit cu par slika da vidite dokle sam stigao i pitati par pitanja jedno od tih pitanja je :
1. posto necu vise moc rucno zatezat variomat zanima me na koliko bara se zateze (kompresor/pistolj)

2. kod kvacilo gdje se stavljaju tegovi znam da je razlika kada su svi tegovi postavljeni na kvacilo trebalo bi kada dam gas i pustim da obrtaji ne spadaju naglo, dok bez tegova bi trebalo biti kada dam gas i pustim da obrtaji naglo spadnu ispravite me ako grijesim i dodajte ako imate sta reci povodom ova dva pitanja.

Posted Image Posted Image Posted Image


Posted Image Posted Image Posted Image Posted ImagePosted Image Posted Image Posted Image Posted ImagePosted Image Posted Image


Posted Image Posted Image

Edited by TwoBrothers, 26 February 2015 - 02:58.


#62 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 26 February 2015 - 03:32

Fin spisak dijelova, bas si pucao na full s6
Nego evo jedno pitanje za tebe: Kako si odredio da ce ti na sve te dijelove trebati samo to jedno pakovanje mf rolnica? :)
Meni se nesto cini da je taj remen malo predugacak, imam osjecaj da ce ti kaciti za blok

#63 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 26 February 2015 - 03:45

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image


Posted Image Posted Image Posted Image

Edited by TwoBrothers, 26 February 2015 - 03:48.


#64 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 26 February 2015 - 03:58

View PostLauda, on 26 February 2015 - 03:32, said:

Fin spisak dijelova, bas si pucao na full s6
Nego evo jedno pitanje za tebe: Kako si odredio da ce ti na sve te dijelove trebati samo to jedno pakovanje mf rolnica? :)
Meni se nesto cini da je taj remen malo predugacak, imam osjecaj da ce ti kaciti za blok
Sto se tice remena on je na ovoj slici malo propao u polutke pa djeluje da ce udarat od blokove, a i blokove sam morao da izbrusim zbog toga sto je remen strugao znam od prije dok blokovi nisu bili zbruseni, a setova rolnica imam vise razlicitih gramaza a ove jedne sam uzeo iz tog razloga sto odprilike ce trebati gramaza rolnica od 4,0 gr do 4,5 gr tako da bi ove od 4,3gr mogle odma bit pun pogodak.

#65 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 26 February 2015 - 04:03

Set rolnica je vec nesto, trebace tu stelovanja.
Nego, nemoj me drzati za rijec, ali ako se ne varam S6 pakuje te SKF lezajeve bugarske proizvodnje koji se nisu bas pokazali nesto...Kad si vec kupovao taj setup mogao si recimo uzeti Koyo lezajeve koji su po misljenju iskusnijih ljudi sa foruma dosta bolji od tih SKF bugarskih. Lose bi bilo da recimo nakon 1000km taj lezaj odsvira svoje na takvom setup-u.
Al' provjeri prvo da li je bugarska proizvodnja ili francuska...

Srecno sa radovima :)

#66 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 February 2015 - 10:53

1. stezanje varioma vazdušnim pištoljem može na 3 a može i na 4, ako pitaš za položaj jačine na dnu pištolja tu gde vazduh ulazi... konkretno ja koristim 3

2. tegovi na R/T kvačilu služe za fino podešavanje... ti svakako možeš oprugacama da dotegneš ili popustiš, ali sa tim tegovima možeš dodatno svaku paknu da dotegneš... konkretno koristi se kada je već kvačilo dobro podešeno, a malo klizi u kraju i fali maksimalna brzina...

ovo sa obrtajima što su ti rekli je osnovno pravilo podešavanja presnosa, mekani prenos vuče mašinu dok ne uspori, a tvrdi odmah odvaja... i obrtaji odmah padaju, ali za to nisu zaduženi tegovi, već komplet centralna, rolnice, oprugice i tegovi zajedno

za visokoturažne mašine je potrebno raditi malo tvrđi prenos, mašina mora uvek ući u rezonancu

#67 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 26 February 2015 - 10:56

Bugari su i ne valjaju, za takav setup bi se trebalo raspitati malo oko izbora ležaja, a ne uzeti samo ono što je u S6 pakiranju.

Što se tiče pitanja oko stezanja.
Bar je američka mjera za tlak i nije isto što i moment.
Tebi treba određeni moment stezanja te matice, a to je 40-50 Nm. Sad na koliko bara mora biti kompresor, vjerojatno piše na pištolju, a imaš i "brzine" za stelanje tog momenta, koji isto bi trebao barem negdje okvirno pisati.

#68 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 February 2015 - 10:58

jes najbolje bi bilo moment ključem... ovo za ležajeve je isti kikiriki BGM , S6 i ovi "pro evropski" brendovi pakuju isključivo robu iz "unije"

#69 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 26 February 2015 - 11:43

Jbg, ne može moment ključem kad nema kako blokirati, nego da odredi koji moment mu pištolj ima u kojoj brzini.
Tlak mora biti vjerojatno 6 bara, tako svi rade mislim.
Ako nije stezao još s njim, neka izvježba na nekim starim šarafima, pa vidi koliko koji steže.
Lako se presili i izliže navoj na matici ili čak na radilici, pa u vožnji sve izleti van.

Jbg, Bugarska je isto u EU :)

#70 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 February 2015 - 11:53

Zato kažem, ako ima bar 6 bara.. konkretno kod mene je 8.. onda pištolj na 3 radi posao...

edit: pričamo o tim kineskim "low cost" pištoljima što se kupuje na svakom ćošku...

#71 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 26 February 2015 - 12:04

Ma znam da, manje - više su najraspostranjeniji takvi i nisu nešto previše snažni.
Prijatelj ima jedan takav i svejedno je dal staviš na jedinicu ili četvorku, isto će stezati :)

#72 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 27 February 2015 - 16:39

Hvala vam momci mnogo ste mi pomogli da ne trazim puno naokolo, za bugarske lezajeve ste u pravu 1000 % i ja sam se uvjerijo u njihov kvalitet lezajeva, uzeo sam samo iz tog razloga sto je pisalo na slikama Made In France, a kad je doslo druga prica opet oni sugavi bugarski lezajevi

Juce sam postavio masinu na ram, ostalo je jos nekog sitnog posla pa cu to danas jos da zavrsim. Jedno malo pitanje ranije dok sam imao serijsku lulu ona nije imal otpor tako da sam koristio svjecicu sa oznakom NGKBR9ES , e sad imam lulu NGK koja ima otpor od 5k oma koju sad svjecicu da koristim po nekoj logici bi trebala da ide naka koja nema otpor R . Slike cu sve veceras da postavim i ako ga upalim do veceras ide i jedan video

Edited by TwoBrothers, 27 February 2015 - 16:47.


#73 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 February 2015 - 17:18

tako je ne treba ti otpor i u svećici i u kapici... mada radi i onako

#74 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 February 2015 - 17:55

Na mojoj SRki fabrika je stavila kapicu sa 5k i svećicu sa 5K, u prvoj ugradnji. Zašto je tako? Pa verovatno, u mom slučaju, zbog obilja eletronike, osetljive na isijavanje smetnji sa kola visokog napona. nedvno sam baš rešavao taj problem, nesme biti ni previše ni premalo otpora, ali u svakom slučaju karburatorci nemoraju imati 2x5k, PJetu očigledno treba.

#75 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 28 February 2015 - 03:28

Evo da veceras ubacim par obecani slika sa vecerasnjeg sklapanja, a video nisam stigao da snimim jer smo kasno zavrsili. Za sutra nam ostaje jos par sitnica da zavrsimo i kad se snimi video prvog paljenja objavit cemo i njega.


Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image


Posted Image Posted Image Posted Image

Edited by TwoBrothers, 28 February 2015 - 03:33.


#76 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 28 February 2015 - 12:15

Lepo si to slozio svaka cast na trudu i ulozeni novac :)

#77 SingeNS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 387 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr Replica

Posted 28 February 2015 - 12:27

Sve se cakli sto je najlepse za videti :) i jos sve novo...Svaka cast :)

#78 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 March 2015 - 18:52

Jedino bi trebao nabaviti inner rotor za vece obrtaje..

#79 TwoBrothers

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • MestoTuzla
  • VozimGilera Runner SP

Posted 02 April 2015 - 20:08

Hvala vam svima na pohvalama, nije me bilo duze vrijeme na forumu iz razloga sto je bilo losije vrijeme i nije se nista radilo na skuteru, i drug mi je imao tesku saobracajnu nesrecu tako da sam bio odsutan duze vrijeme. Danas sam uhvatio malo vremena i snimio jedan video ubrzanja do 119 km/h. Sve dijelove nisam jos namontirao ali glavni su na skuteru to bi trebalo odprilike bit to s tim da ovo nije max brzina i video je snimljen na potpunom pravcu sa jednom rukom a drugom na gasu, tezak sam 85kg.



#80 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 02 April 2015 - 22:40

daj i jednu GPS brzinu klad budeš stigao





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users