Jump to content


Piaggio NRG DD



704 replies to this topic

#481 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 29 March 2016 - 23:00

Da u pravo si da ljubicasta je svugde spomenuta ja sam ti jednom davno upisao poraku i ti si mi to reko ..

Ali ovaj serviser to jest ducan od gde uzimam (to je i servis i prodaju djelove) uporno me uveravao da zelena il ljubicasta nikako ne stavljam znas to je pretvrdo nece motor da mrdne u krajnju nece razvrteti nema snage on za to te su za 70 cc cenralne federe i hajd ja poverovao , i eto sad cu opet 3 evra za kargo ..


Kad bolje razmislim i logicno je ta tvrda cenrala ce jos vise da izgubi na krajnojoj ak sam u krivo molim vam da mi pojasnite zasto je to tako :icon_scratch:

Zasto se remen ne penje do vrhu varijatoru jel to sve zbog centralni feder ???

Zaboravio da napomenem da su mi sada obratai skros iste ko i ranije (10 hiljada) , puno tvrde da obrataji padnu sa multivarom a eto kod mene su iste ostale (rolice kombinaciju 3x3 - 7,2 i 4,3 Malossi dolazi tacno 7,75 gramova) .

#482 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 March 2016 - 23:05

Prvo, remen je skoro pa za bacanje, nov je 18,5mm a vozi se dok ne dodje do 17,5, zato se ne penje do vrha.

Bela centranla je u stadiumu sabijenosti do 4cm iste tvrdoce kao serijska a kada se sabija do kraja malo je tvrdja od serijske.

Jesi probao sve onako kako je u kutiji, kako je proizvodjac dao?

#483 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 29 March 2016 - 23:25

Nism al probao sam nesta slicno 3x3 kombinaciju 5.5 i 7.2 nije bilo dobro a kad nebi bilo dobro sa tih rolica je bio ko u komi sa 7.2 bi pao jos u dublju komu tako da ..

Sta remen je to da se pojede za 4500 kilometara pa evo neko ak trgne na put oko sveta treba si poneti 3 remena rezervu :ninjar: ...

Ako je bela centrala kad se sabije do kraja tvrdza od seriske ondak merni treba jos mekanija jer sa serisku centralu ide boleje nego sa belu :blink: .

Kad smo kod remena ovaj je bio originalni piaggio 436864 mozda je bolje da uzmem od one mitsuboshi sta kazete na to dal su bolji od piaggijovi jer sum i dimenzije skroz iste samo oznaka drugacija ? ... Malossi remene necu uzimat jer trebam stavat podloske a to mrzim ..

Edited by Mitkov, 29 March 2016 - 23:38.


#484 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 March 2016 - 23:55

Nista nije vecno. Za svaki remen dok je nov treba podloske. Ako ga vozis bez podloski, on se podere brze.
Bela je u startu meksa od serijske, ali zato sto je duza, tek kada se sabije je tvrdja.

Ne razumem sta je koma? Koliko je ta koma u srkundama i po obrtajima?

#485 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 30 March 2016 - 07:56

Ljubicasta je kraca puno i uvijek otvori do kraja, posto je kraca u startu je "meksa " pa ne prevrtava a kasnije linearno drzi okretaje uz odgovarajuce rolice, al kad si naumio slusat mehanicare budes se nasarafio

#486 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 30 March 2016 - 08:19

E sad ste me predomislili uzet cu sto prije jlubicasta centrala i novi remen. E to Anabelase to mi je trebalo da mi pojasnis I hvala ti puno ..

A koma mi zovemo kad je motor mlitavi ne ide ko da je se muci i nema snage .. Zasad cu voziti ovako dok skupim 30 evra za centralni i remen .


Hvala jos jednom .

Edited by Mitkov, 30 March 2016 - 08:20.


#487 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 30 March 2016 - 15:06

View PostMitkov, on 29 March 2016 - 18:29, said:


krajnja 89/90 km/h :( ..

krajnja opet tu negde 89/90km/h ...

krajnja opet 89/90 preku silu ...

krajnja opet problem 91/92 km/h ..

tvornicki multivar je isao 95/96 kilometara na ito mesto gde testirao i malossi multivar :)

Ma ova kilometraza laze za 7-8km/h :D Daj meri GPSom.. :D

#488 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 30 March 2016 - 15:34

Laze sigurno 4/5 km/h vise .. Izmericu i sa GPS neki dan .

Evo danas lepo bilo vrme i uspeo da dodzem do 98 km/h .


Uskoru cu ljubicastu centralu i novi remen pa vidim dal cu 100 bez problema :D

#489 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 30 March 2016 - 22:48

Ljubicastu kad uzmes onda je vise ne mjenjas, samo rolice ubodi, a trebalo bi ti nesto oko 6 grama.
Ja imam sad zelenu i nekako mi popusta kad se jace ugrije masina.

A remen ti mozes voziti sa 17.5mm, samo ces imati viska okretaja i manju krajnju.

#490 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 03 April 2016 - 14:33

Opet pukao nosac auspuha :angry5: , a lepo nigde nije naginjao prvo stegnuo na cilindar ondak na blok ..

Posted Image

A bas sam ga prelepo sredio sad cu sve od novo nek ide u pm ...

Posted Image

#491 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 April 2016 - 16:35

Rekoh ti ja da je kvaliteta u pitanju, taj Rekord je najnovije proizvodnje i u njega je najmanje ikad para ulozeno da bi se napravio.



#492 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 03 April 2016 - 18:33

A kosta 150 evra .. Bar da su ga hromirani napravili za te pare :moody: ...


Nema mi kraja opet cu sa Mig Mag aparatom i ak pukne opet negde jeb_t cu mu ma_er !!!

#493 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 10 April 2016 - 20:29

Stigla ljubicasta centrala :D

Posted ImagePosted Image

Usporedba fabricka vs ljubicasta .

Posted Image



Stanje zasad ovakvo :


Promenuo mast u polutke, sve lepo izlgancam, stavim novu mast ..

Ubacim ljubicastu centrealu bile su u multivaru 3x3 kombinaciju 7,2 i 4,3 sta se dobije oko 5.5 gramova i upalim idem probat ubrzanje linearano i solidno, krajna oko 96km/h al start nikakav ... Samo reva a ne ide on podze ali treba mu cjeli vek da podze . Na ugornicu samo reva ( brci u mjesto) obrataje podigne i stoji tako ...

Uzmem stavim fabricke oprugice na lameli ostavim u multivaru tu kombinaciju od 5.5 gramova odma preporod ... U start nema ono revanje nego se malo ugusi jer su malo mekane ove standardne oprugice i naglo povuce isprsne u start ko munja. E sad sta je za neverovati ubrzanje milion puta bolje nego sa one glupe malosijeve crne oprugice, krajna verovali ili ne 110km/h :igrac: ..


Sad mi ostalo da probam sa 5.0 rolice da vidim dali cu izgubiti to u start sta se zanemi (ugusi) .
I probam sa zelene Top Racing male oprugice na lalmeli koje su malo tvrdze od tvornicke jos i da ubodem rolice i bice veselja :D

Edited by Mitkov, 10 April 2016 - 20:32.


#494 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 April 2016 - 22:47

Odlicno, bome fino si ga razvukao, bilo bi dobro da jos malo detalja izneses :) , samo nije ti pametno mjesati rolice sa tolikom razlikom u gramazi

#495 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 11 April 2016 - 15:11

Meni ta brzina malo nerealna za std termo grupa,inace meni buni kako to da ti oprugice kvacila promene toliko krajnu brzinu kada ne si menjao postavke centralna i rolnice.

#496 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 April 2016 - 15:38

View PostVlatX, on 11 April 2016 - 15:11, said:

Meni ta brzina malo nerealna za std termo grupa,inace meni buni kako to da ti oprugice kvacila promene toliko krajnu brzinu kada ne si menjao postavke centralna i rolnice.
A kad se stavi pinjon od runnerke (posto ima 14cola) onda sat nakuca i vise! A realno, to je oko 95-96 gps-a, ali sve jedno, to je bas dobra krajnja za 50ccm.

Sto se tice oprugica kvacila,previse su tvrde, start se izgubi zato sto variomat vec pocinje da spusta remen a kvacilo jos nije aktivirano i skuter krece kada je remen vec na pola sisao u remenice, kao da krece 3 brzinom. Medjutim, i krajnja se gubi, kada motor izvrti pune obrtaje i krene da posustaje sa snagom, gubi se obrtni momenat i kvacilo zbog pretvrdih oprugica krece da se skuplja i polako zatvara, pa klizi i nema krajnje brzine.
Isto kao i slabo napumpana guma, ume da ukrade i 10kmh!

#497 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 11 April 2016 - 16:16

View PostMitkov, on 10 April 2016 - 20:29, said:

krajna verovali ili ne 110km/h :igrac: ..

Ugradio multivar
-Poceo da halucinira :mmhappy3:

#498 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 11 April 2016 - 17:09

Dajteh necu da vozim stalno sa mjesane rolice , ovo mi je samo dok nastelam prenos da znam odpriliku koju gramazu zeli .. Ondak kad utvrdim tocnu gramazu kupim si malosijeve nove i ugradit u multivar ..

A postavke da , nisam napisao da sam ubacio 64 diznu jer kako ste mi vi odavno rekli za da se ustela dobro fergazer mora malo teze rolice. E sad jer kad sam imao stnd varijator bile su 4,3 gr rolice i je prevrtavo pa se nije osetila potraznja benzina na punom gasu ... Kad sam probao jednom sa 60 diznu i 5.5 gramova rolice i multivaru do 80 % gasa nije bilo problema e tek kad dodam full gas padnu minimalno okretaji i oseti se onaj zvuk na spuh ko da ostane bez benzina ali to sa kacigu nemozes osetit nego samo vidit na obratomer dok bez kacigu se oseti malo jer jer su usi neprigusene.. A mozda mi je to bilo zobg one malosijeve crne oprugice al neznam nek kazu iskusnii moram probat i sa ove stnd oprugice i 60 diznu dal ce se to desavat .

E sad pa ova 64 je prevelika i nikako da se ustela ler gas stalno trokira i kad prodradi malo dodas mu gas i ko da je sauh ukljucen jer zalije svecicu pomalo al to sekund i proguta ondak je ko fen (ko neka mlazna masina u ubrzanje) ... Al to cu srediti i da ubacio frisku novu devetku NGK jer me je ACA ubedio da je tako citao po forumu da ta moze na standard gus cilindar sa tvornicki auspuh (NGK osmica ili denso 24) a sa spuh i stnd gus cilindar devetka NGK ili Denso 27 .. E sad po voznju od 30 kilometra prodeznih svecica cigla savrsena ! Neznam zasto mozda zato sto je ova kupljena od drugome mjesto pa je kvaliteta drugacija ko zna .. Slikacu je .

Da mi neko pomogne ako zna za ler gas sta trokira znaci ovako sredim trokiranje na srafic smese ondak obrataje padaju sprije , on je nastelan na 1800 da radi kad vozis i stanes ona padne na 2300 tamo stoji neki sekund i ondak padne na 1800 rpm to me mnogo nervira e sad to sredim opet na sraficu smese ondak se javi trokiranje jbm ga nikako nece :( . Igla je skroz spustena filter zraka opran ko novi podmzan sa mesavinu .



Kad smo kod kvacila kako je reko ACA malosijeve su bile pretvrde i na krajnu lamela slajfa nema masine snage toliko da je zalepi za dobosh i to se bas puno gubi nekih 10 km/h i vise a oseti se dosta i u ubrzanje ..

A pocices i ti halucinirat kad stavis multivara Spenser :P .. Jer to je bog za piaggio kako je samo linearna voznja po grad ubrzanje ko da vozis neki veliki motor i cepas sve zivo u gradu zezas sve ostale videces kad stavis necu sad da ti otkrijem sve :mmhappy3: ..

#499 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 April 2016 - 18:38

Brkas dosta pojmova. Dovodis u konfuziju glavnu diznu sa setovanjem na leru i sa "blokiranim" saugom, pa mislim...

Posted Image

Po tvom zapazanju, sta najvise utice na podesavanje lera i pocetnog otklona gasa po ovoj slici iznad?
Gdje si procitao da za pravilno setovanje glavne dizne karburatora moraju ici teze rolnice?? Evo ja to prvi put cujem...

Ako imas problema sa saugom, onda neces nikada ubosti kaburator. To ti iz iskustva kazem. Daj prvo rijesi taj saug, testiraj ga dobro pa onda podesavaj karb.

#500 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 11 April 2016 - 19:28

Eh i meni je sad nejasno. Po ovoj slici vijak smeše i pilot dizna utiču na celokupan spektar gasa? Ako lose podesimo šraf smeše odraziće se na srednji i pun otklon gasa? Ispravite me ako gresim?





12 user(s) are reading this topic

0 members, 12 guests, 0 anonymous users