#481
Posted 29 March 2016 - 23:00
Ali ovaj serviser to jest ducan od gde uzimam (to je i servis i prodaju djelove) uporno me uveravao da zelena il ljubicasta nikako ne stavljam znas to je pretvrdo nece motor da mrdne u krajnju nece razvrteti nema snage on za to te su za 70 cc cenralne federe i hajd ja poverovao , i eto sad cu opet 3 evra za kargo ..
Kad bolje razmislim i logicno je ta tvrda cenrala ce jos vise da izgubi na krajnojoj ak sam u krivo molim vam da mi pojasnite zasto je to tako
Zasto se remen ne penje do vrhu varijatoru jel to sve zbog centralni feder ???
Zaboravio da napomenem da su mi sada obratai skros iste ko i ranije (10 hiljada) , puno tvrde da obrataji padnu sa multivarom a eto kod mene su iste ostale (rolice kombinaciju 3x3 - 7,2 i 4,3 Malossi dolazi tacno 7,75 gramova) .
#482
Posted 29 March 2016 - 23:05
Bela centranla je u stadiumu sabijenosti do 4cm iste tvrdoce kao serijska a kada se sabija do kraja malo je tvrdja od serijske.
Jesi probao sve onako kako je u kutiji, kako je proizvodjac dao?
#483
Posted 29 March 2016 - 23:25
Sta remen je to da se pojede za 4500 kilometara pa evo neko ak trgne na put oko sveta treba si poneti 3 remena rezervu ...
Ako je bela centrala kad se sabije do kraja tvrdza od seriske ondak merni treba jos mekanija jer sa serisku centralu ide boleje nego sa belu .
Kad smo kod remena ovaj je bio originalni piaggio 436864 mozda je bolje da uzmem od one mitsuboshi sta kazete na to dal su bolji od piaggijovi jer sum i dimenzije skroz iste samo oznaka drugacija ? ... Malossi remene necu uzimat jer trebam stavat podloske a to mrzim ..
Edited by Mitkov, 29 March 2016 - 23:38.
#484
Posted 29 March 2016 - 23:55
Bela je u startu meksa od serijske, ali zato sto je duza, tek kada se sabije je tvrdja.
Ne razumem sta je koma? Koliko je ta koma u srkundama i po obrtajima?
#485
Posted 30 March 2016 - 07:56
#486
Posted 30 March 2016 - 08:19
A koma mi zovemo kad je motor mlitavi ne ide ko da je se muci i nema snage .. Zasad cu voziti ovako dok skupim 30 evra za centralni i remen .
Hvala jos jednom .
Edited by Mitkov, 30 March 2016 - 08:20.
#487
Posted 30 March 2016 - 15:06
Mitkov, on 29 March 2016 - 18:29, said:
krajnja 89/90 km/h ..
krajnja opet tu negde 89/90km/h ...
krajnja opet 89/90 preku silu ...
krajnja opet problem 91/92 km/h ..
tvornicki multivar je isao 95/96 kilometara na ito mesto gde testirao i malossi multivar
Ma ova kilometraza laze za 7-8km/h Daj meri GPSom..
#488
Posted 30 March 2016 - 15:34
Evo danas lepo bilo vrme i uspeo da dodzem do 98 km/h .
Uskoru cu ljubicastu centralu i novi remen pa vidim dal cu 100 bez problema
#489
Posted 30 March 2016 - 22:48
Ja imam sad zelenu i nekako mi popusta kad se jace ugrije masina.
A remen ti mozes voziti sa 17.5mm, samo ces imati viska okretaja i manju krajnju.
#490
Posted 03 April 2016 - 14:33
A bas sam ga prelepo sredio sad cu sve od novo nek ide u pm ...
#491
Posted 03 April 2016 - 16:35
#492
Posted 03 April 2016 - 18:33
Nema mi kraja opet cu sa Mig Mag aparatom i ak pukne opet negde jeb_t cu mu ma_er !!!
#493
Posted 10 April 2016 - 20:29
Usporedba fabricka vs ljubicasta .
Stanje zasad ovakvo :
Promenuo mast u polutke, sve lepo izlgancam, stavim novu mast ..
Ubacim ljubicastu centrealu bile su u multivaru 3x3 kombinaciju 7,2 i 4,3 sta se dobije oko 5.5 gramova i upalim idem probat ubrzanje linearano i solidno, krajna oko 96km/h al start nikakav ... Samo reva a ne ide on podze ali treba mu cjeli vek da podze . Na ugornicu samo reva ( brci u mjesto) obrataje podigne i stoji tako ...
Uzmem stavim fabricke oprugice na lameli ostavim u multivaru tu kombinaciju od 5.5 gramova odma preporod ... U start nema ono revanje nego se malo ugusi jer su malo mekane ove standardne oprugice i naglo povuce isprsne u start ko munja. E sad sta je za neverovati ubrzanje milion puta bolje nego sa one glupe malosijeve crne oprugice, krajna verovali ili ne 110km/h ..
Sad mi ostalo da probam sa 5.0 rolice da vidim dali cu izgubiti to u start sta se zanemi (ugusi) .
I probam sa zelene Top Racing male oprugice na lalmeli koje su malo tvrdze od tvornicke jos i da ubodem rolice i bice veselja
Edited by Mitkov, 10 April 2016 - 20:32.
#494
Posted 10 April 2016 - 22:47
#495
Posted 11 April 2016 - 15:11
#496
Posted 11 April 2016 - 15:38
VlatX, on 11 April 2016 - 15:11, said:
Sto se tice oprugica kvacila,previse su tvrde, start se izgubi zato sto variomat vec pocinje da spusta remen a kvacilo jos nije aktivirano i skuter krece kada je remen vec na pola sisao u remenice, kao da krece 3 brzinom. Medjutim, i krajnja se gubi, kada motor izvrti pune obrtaje i krene da posustaje sa snagom, gubi se obrtni momenat i kvacilo zbog pretvrdih oprugica krece da se skuplja i polako zatvara, pa klizi i nema krajnje brzine.
Isto kao i slabo napumpana guma, ume da ukrade i 10kmh!
#498
Posted 11 April 2016 - 17:09
A postavke da , nisam napisao da sam ubacio 64 diznu jer kako ste mi vi odavno rekli za da se ustela dobro fergazer mora malo teze rolice. E sad jer kad sam imao stnd varijator bile su 4,3 gr rolice i je prevrtavo pa se nije osetila potraznja benzina na punom gasu ... Kad sam probao jednom sa 60 diznu i 5.5 gramova rolice i multivaru do 80 % gasa nije bilo problema e tek kad dodam full gas padnu minimalno okretaji i oseti se onaj zvuk na spuh ko da ostane bez benzina ali to sa kacigu nemozes osetit nego samo vidit na obratomer dok bez kacigu se oseti malo jer jer su usi neprigusene.. A mozda mi je to bilo zobg one malosijeve crne oprugice al neznam nek kazu iskusnii moram probat i sa ove stnd oprugice i 60 diznu dal ce se to desavat .
E sad pa ova 64 je prevelika i nikako da se ustela ler gas stalno trokira i kad prodradi malo dodas mu gas i ko da je sauh ukljucen jer zalije svecicu pomalo al to sekund i proguta ondak je ko fen (ko neka mlazna masina u ubrzanje) ... Al to cu srediti i da ubacio frisku novu devetku NGK jer me je ACA ubedio da je tako citao po forumu da ta moze na standard gus cilindar sa tvornicki auspuh (NGK osmica ili denso 24) a sa spuh i stnd gus cilindar devetka NGK ili Denso 27 .. E sad po voznju od 30 kilometra prodeznih svecica cigla savrsena ! Neznam zasto mozda zato sto je ova kupljena od drugome mjesto pa je kvaliteta drugacija ko zna .. Slikacu je .
Da mi neko pomogne ako zna za ler gas sta trokira znaci ovako sredim trokiranje na srafic smese ondak obrataje padaju sprije , on je nastelan na 1800 da radi kad vozis i stanes ona padne na 2300 tamo stoji neki sekund i ondak padne na 1800 rpm to me mnogo nervira e sad to sredim opet na sraficu smese ondak se javi trokiranje jbm ga nikako nece . Igla je skroz spustena filter zraka opran ko novi podmzan sa mesavinu .
Kad smo kod kvacila kako je reko ACA malosijeve su bile pretvrde i na krajnu lamela slajfa nema masine snage toliko da je zalepi za dobosh i to se bas puno gubi nekih 10 km/h i vise a oseti se dosta i u ubrzanje ..
A pocices i ti halucinirat kad stavis multivara Spenser .. Jer to je bog za piaggio kako je samo linearna voznja po grad ubrzanje ko da vozis neki veliki motor i cepas sve zivo u gradu zezas sve ostale videces kad stavis necu sad da ti otkrijem sve ..
#499
Posted 11 April 2016 - 18:38
Po tvom zapazanju, sta najvise utice na podesavanje lera i pocetnog otklona gasa po ovoj slici iznad?
Gdje si procitao da za pravilno setovanje glavne dizne karburatora moraju ici teze rolnice?? Evo ja to prvi put cujem...
Ako imas problema sa saugom, onda neces nikada ubosti kaburator. To ti iz iskustva kazem. Daj prvo rijesi taj saug, testiraj ga dobro pa onda podesavaj karb.
#500
Posted 11 April 2016 - 19:28
10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users