Jump to content


Speedfight2 carbon-black



541 replies to this topic

#41 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 13 May 2015 - 12:13

:reading:

#42 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 13 May 2015 - 12:53

dalje imao sam Polipropilen plastike u rudi debljine 43mm kod kuće pa sam rešio da napravim ovaj umetak za prostor uljne pumpe... naravno i spoljna dimenzija je u konusu i unutrašnja jer radilica takav oblik ima u ovom delu.. pošto sam ja amater strugar, za ovu operaciju mi je trebalo oko sat ili sat i po i tek iz drugog puta sam uspeo da dobijem dobar komad

Posted Image




navukao sam Koyo poliamidni 6204, da vidim kako sve to stoji, a inače ležaj iz ulja 100C na radilicu iz zamrzivača neće rukom da naiđe i tu sam malo poludeo jer nisam planirao da kuckam, uspeo sam radilicu da skrenem ponovo na 7/100.. umetak je ispao odličan, tesno ulazi u blok, i radilica je na veoma malom zazoru u konusnom delu..

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


sad kada sam malo dobio samopouzdanje po pitanju strugarske struke, pala je odluka da uradim i "performance is our misssion" umetak ovog puta onako kako sam ja zamislio da bi bilo najbolje.. naravno i on mora biti konusan, kako drugačije i ne bi bilo smisla..

Posted Image


pošto je bilo potrebno više puta meriti i krojiti, a konusna plastika ume da se zablindira u bloku potreban mi je bio i neki alat za vađenje, to lupanje i kuckanje ne donosi nikakve rezultate

Posted Image Posted Image


uradio sam usek na mestu bloka koji je graničnik i umetak dolazi do ove tačke.. sada na red dolazi frezer i oblikovanje

Posted Image Posted Image


da bi na kraju dobio ovaj oblik

Posted Image


moramo sam i da malo modifikujem alat za vađenje, plastika je u pitanju, ostaje otisak... u načelu zadovoljan sam dobijenim umetkom, "performance" će u oglase, pa ko neće da se zajeb***a sa ovim može opušteno da uvrne S6 umetak..

Posted Image



pošto je potrebno sad uraditi još nekolicinu merenja i proba, skinuo sam novi koyo, i ponovo ucentrirao radilicu na 2/100... a eto strugarskih sposobnosti, uradio sam od starih ležajeva koji su bili "šablone" postrugao sam sa unutrašnje i spoljne mere koju stotu da mogu lagano da se navuku na radilicu i isto tako uđu u blok a da pritom ne klimataju, ... te sve može da se sklopi i rasklopi više puta bez ozlede bilo čega...

mogao sam se ovog setiti i ranije.. dobra je fora skroz..

Posted Image


evo sklopio sam i Nedelja je bila u kraju dana već, naravno da mi radilica zapinje za plastični umetak, pa ću to morati još malo da postružem, bacajte komentare, neću više pisati

#43 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 13 May 2015 - 14:23

Ma sta da komentarisem kad kad si sve sam do detalja opisao. Eto jedino mi je zapala ta poliporopilenska plastika za oko, ne znam kakav je to materijal, kako trpi temperaturu, habanje, cesanje... da li moze doci do topljenja prilikom vecih temperatura,deformacija i to?! Ili je to isti materijal kao na Minarelliju ona plastika sa navojima na radilici za okretanje uljne pumpe?

#44 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 May 2015 - 14:28

Koliko posla ima da se zakrpe francuske zaje*ancije, da čovek ne poveruje. Izgleda da su francuzi to napravili univerzalno za više tipova/sistema. Očigledno da nisu hajali za performanse, računaju to će ići do 45kmh pa nije ni bitno. Smešno mi izgleda taj usis nesimetrično, pored samog jednog prelivnog kanala, dok je drugi na suprotnom kraju, daleko od usisa. I površina nosača i lamelica je manja nego kod drugih brendova.
Francuzima kao da nije stalo da im proizvod bude poželjan u svetu tuninga.
Al ajd, radi i tako, nekako.
Čudi me da se nisi bacio na poliranje prostora radilice.

#45 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 13 May 2015 - 14:37

@zilke nemam pojma, moraću to malo da pročitam, može da se nabavi i poliamid u rudi

@gogi, pa nije sklopljeno za paljenje, već samo za proveru distanci, pisao sam da su postrugani ležajevi za tu zgodu... finiširanje tek sledi, ali pošto završim sve modifikacije koje sam planirao

#46 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 May 2015 - 14:47

View PostMario, on 13 May 2015 - 14:37, said:

@zilke nemam pojma, moraću to malo da pročitam, može da se nabavi i poliamid u rudi

@gogi, pa nije sklopljeno za paljenje, već samo za proveru distanci, pisao sam da su postrugani ležajevi za tu zgodu ostrugani.. finiširanje tek sledi, ali pošto završim sve modifikacije koje sam planirao
Aaa, ja sam shvatio da si ga konačno sastavio, onda ok, već sam se bio zabrinuo, hehe. Znam da si pričao da si postrugao stare ležajeve da lagano nailaze na radilicu i u blok, radi probanja.
Eh, vidim, biće tu još posla...

#47 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 13 May 2015 - 22:20

Da, o tom umetku je pisao svojevremeno Pita , ako se ne varam dok je imao SF-a , tacno znam o cemu se radi ...majstorski si to odradio , popunio nepotreban prostor , veca primarna kompresija ...i ono iza semeringa ,,,ispravljas `krive Drine ` Francuza ...ako je to teflonska plastika od koje si radio umetak , ona sto rade mesarske panjeve , budi bez brige , ona trpi 550 stepeni ,a kratkotrajno i do 800 , a u karteru ne prelazi 200...

Najveci posao ce izgleda biti oko unutrasnjosti bloka da se dovede u pristojno stanje , ovo je stvarno groblje ,l nedopustivo ...jako mi zao sto nisam poslikao moje blokove na ortodoksnom kinezu da vidite kako su njih odlili ...unutrasnjost je kao polirana bez ijednog nabora i rupice , bilo kakva obrada je nepotrebna i kad bi Francuzi to videli postideli bi se ...

Ne sumnjamo da ce sve biti cakum- pakum kad ga nafilujes kvalitetnim delovima i izlecis od francuske aljkavosti ...( cilindar 9 000 i oljustio se ? Pa , moj bivsi gvozdeni kinez 15 000 , saranio koji klip i jos bi mogao ...sram ih bilo ...)...

Pratimo ... :1kokice: :popc1:

#48 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 13 May 2015 - 22:34

Svaka cast na do sada uradjenom. Kako si smeo da napravis bolji cep od s6? :P

#49 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 13 May 2015 - 23:58

Performance is our mission :-)

Salu na stranu i oni su radili univerzalni cep za pia i pug pa je ispao u merama takav

#50 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 15 May 2015 - 10:05

info iz teme kome je promakla

http://forum.pyrothe...-bloku-peugeot/

#51 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 26 November 2015 - 00:13

Vidim da je projekat 13-og Maja stao, bzvz je osećaj da baš nije bilo vremena. Morao sam da pročitam poslednji post da saberem misli..

Prva slika je ovde, radio sam danas još na njemu pa sutra nastavljam pisanje i naravno posao...

Posted Image

#52 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 November 2015 - 15:31

... u poslednjoj situaciji sam imao da mi ekscentar na radilici još uvek zapinje o plastiku, predpostavljam da je razlog jer je on baš u poziciji prema bloku, a ja nisam mogao bezbedno da priđem sa velikim frezerom a da pri tome ne oštetim blok..

Posted Image



pošto se ove operacije rade u sklopljenom stadijumu i veoma mi je problematično vađenje tog čepa, dosta je tesno i konusno odrađen, poslužio sam se malim frezerom...

Posted Image Posted Image


pisao sam već ranije da sam blago postrugao unutrašnjost i spoljašnjost starih ležajeva da bi mogao sva ova merenja i testiranja da odradim bezbrižno, :) veoma je tvrd materijal ležaja, uspeo sam majstoru i jedan nož da polomim, ali na moju sreću to je sve još u maju pripremljeno bilo..

Posted Image



ovako to sve funkcioniše, i najzad nema više nikakvog zapinjanja...




dalje sklopio sam cilindar i klip bez karika, pritegao sa dva brezona, prvo na mali pa kasnije na veliki blok, kako bih još jednom proverio sve što me interesuje...

Posted Image


zazori ozmeđu polutke radilice i kućišta su 0,7mm

Posted Image Posted Image


na mestu gde sam plastiku obrađivao imam nešto malo više... 0,75mm

Posted Image



prelaz na boost-ima treba dobro da se uradi, vidimo da je cilindar na oba sastava sa blokom manji u bostima od planiranog otvora u originalu

Posted Image Posted Image



na prelivima isto ima da se radi, na cilindru sa strane oba bloka i nešto minimalno na bloku... uzimaću ovde i otisak
evo leve i desne strane na malom

Posted Image Posted Image


i na velikom bloku

Posted Image Posted Image



klip u DMT otvara sve kanale valjano, donja ivica se poklapa sa ivicom klipa +/- jer je situacija bez zaptivača, dok u bloku vidimo da veoma nisko silazi, te da su ivice klipa ispod bolcne baš otvorene maksimalno do ojačanja ležišta bolcne, a da bi u korist protoka fluida mogle biti kraće ili ti sami rubovi cilindra nešto duži, vidimo da je ovde malossi ili promašio ili radio za neki drugi tip bloka, pa je sve kraće i postoji ta praznina od kraja suknjica do prema u bloku...

Posted Image Posted Image

#53 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 November 2015 - 17:28

Lepo si to odradio sa lezajevima, malo je muka na strugu ali znaci. Ja sam se sluzio starim semerinzima bez lezajeva koji koliko toliko drze pravac i moguce je preko njih okretati radilicu..

Malo sam se zacudio po pitanju suknjica cilindra i klipa, ali mislim da je koncept ispravan i da ce klip imati dovoljno podmazivanja a i hladjenja, jer ipak je ovo koncept 2 karike u cilindru za koji znamo da ume da pokaze zube na solidno visokim obrtajima pa je termika presudan faktor.

Ja volim kada je moranje prilagoditi kanale bloka i cilindra. Nekako mi gubi čar kada je sve blizu na 2 desete i samo se usrafi..

#54 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 November 2015 - 21:13

ovaj france svakako nije plug and play, ovoliko propusta ne znam da li sam video ikada na bilo kom bloku...

kako god mora da se sredi

#55 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 27 November 2015 - 21:33

Steta sto nisi napravio neke cepove za te rupe na radilici.. Kad si se vec tolko naradio oko blokova da ih odradis sa sto vecom primarnom kompresijom trebao si i to srediti..

#56 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 November 2015 - 21:45

To je zanemarljivo u odnosu na ovo sto sam imao. Nije sad to takmicarski setup ali eto prekalkulisacu koliko se tu jos dobija pa nije kasno....

#57 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 27 November 2015 - 22:56

Mozda od plute napraviti na tesno, mada sto kazes optimizacija je u pitanju a ne takmicarski setup...nema potrebe

#58 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 27 November 2015 - 23:12

Pa znam al kad je vec pravio unikatan cep, ni sa onim s6 nije mnogo gubio. Kad je vec tolko vremena potrosio na optimizacije bilo bi super kad bi i to odradio..

#59 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 November 2015 - 23:18

Bogme, slazem sa sa Bojanom. Nije setup za trke al je steta ne iskoristiti potencijal. Gledam sa aspekta da Mario ima strug, pa kada mu je vec sve na stolu..

#60 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 November 2015 - 23:22

rupe su samo na ekscentru i one su balans tog eliptičnog kruga... mislim da tu mora biti ultra lagan materijal

ova radilica nema rupe na polutkama

edit: prekalkulisaću svakako, znamo da će primarna kompresija doneti više pritiska na transferima i naravno širi power band gore





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users