Jump to content

Speedfight2 carbon-black

541 replies to this topic

#41 zilke17

Član

• Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 13 May 2015 - 12:13

:reading:

#42 Mario

Osnivač foruma

• Administrators
  • 20,767 posts

Posted 13 May 2015 - 12:53

dalje imao sam Polipropilen plastike u rudi debljine 43mm kod kuće pa sam rešio da napravim ovaj umetak za prostor uljne pumpe... naravno i spoljna dimenzija je u konusu i unutrašnja jer radilica takav oblik ima u ovom delu.. pošto sam ja amater strugar, za ovu operaciju mi je trebalo oko sat ili sat i po i tek iz drugog puta sam uspeo da dobijem dobar komad

Posted Image

navukao sam Koyo poliamidni 6204, da vidim kako sve to stoji, a inače ležaj iz ulja 100C na radilicu iz zamrzivača neće rukom da naiđe i tu sam malo poludeo jer nisam planirao da kuckam, uspeo sam radilicu da skrenem ponovo na 7/100.. umetak je ispao odličan, tesno ulazi u blok, i radilica je na veoma malom zazoru u konusnom delu..

Posted Image Posted Image

sad kada sam malo dobio samopouzdanje po pitanju strugarske struke, pala je odluka da uradim i "performance is our misssion" umetak ovog puta onako kako sam ja zamislio da bi bilo najbolje.. naravno i on mora biti konusan, kako drugačije i ne bi bilo smisla..

Posted Image

pošto je bilo potrebno više puta meriti i krojiti, a konusna plastika ume da se zablindira u bloku potreban mi je bio i neki alat za vađenje, to lupanje i kuckanje ne donosi nikakve rezultate

uradio sam usek na mestu bloka koji je graničnik i umetak dolazi do ove tačke.. sada na red dolazi frezer i oblikovanje

da bi na kraju dobio ovaj oblik

Posted Image

moramo sam i da malo modifikujem alat za vađenje, plastika je u pitanju, ostaje otisak... u načelu zadovoljan sam dobijenim umetkom, "performance" će u oglase, pa ko neće da se zajeb***a sa ovim može opušteno da uvrne S6 umetak..

Posted Image