![:reading:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/reading.gif)
![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/uploads/profile/photo-thumb-370.jpg)
#41
Posted 13 May 2015 - 12:13
![:reading:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/reading.gif)
#42
Posted 13 May 2015 - 12:53
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/Originals/sf2_070.jpg)
navukao sam Koyo poliamidni 6204, da vidim kako sve to stoji, a inače ležaj iz ulja 100C na radilicu iz zamrzivača neće rukom da naiđe i tu sam malo poludeo jer nisam planirao da kuckam, uspeo sam radilicu da skrenem ponovo na 7/100.. umetak je ispao odličan, tesno ulazi u blok, i radilica je na veoma malom zazoru u konusnom delu..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_071.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_072.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_073.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_074.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_075.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_076.jpg)
sad kada sam malo dobio samopouzdanje po pitanju strugarske struke, pala je odluka da uradim i "performance is our misssion" umetak ovog puta onako kako sam ja zamislio da bi bilo najbolje.. naravno i on mora biti konusan, kako drugačije i ne bi bilo smisla..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/Originals/sf2_077.jpg)
pošto je bilo potrebno više puta meriti i krojiti, a konusna plastika ume da se zablindira u bloku potreban mi je bio i neki alat za vađenje, to lupanje i kuckanje ne donosi nikakve rezultate
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_077.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_078.jpg)
uradio sam usek na mestu bloka koji je graničnik i umetak dolazi do ove tačke.. sada na red dolazi frezer i oblikovanje
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_079.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_080.jpg)
da bi na kraju dobio ovaj oblik
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/Originals/sf2_083.jpg)
moramo sam i da malo modifikujem alat za vađenje, plastika je u pitanju, ostaje otisak... u načelu zadovoljan sam dobijenim umetkom, "performance" će u oglase, pa ko neće da se zajeb***a sa ovim može opušteno da uvrne S6 umetak..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/Originals/sf2_084.jpg)
pošto je potrebno sad uraditi još nekolicinu merenja i proba, skinuo sam novi koyo, i ponovo ucentrirao radilicu na 2/100... a eto strugarskih sposobnosti, uradio sam od starih ležajeva koji su bili "šablone" postrugao sam sa unutrašnje i spoljne mere koju stotu da mogu lagano da se navuku na radilicu i isto tako uđu u blok a da pritom ne klimataju, ... te sve može da se sklopi i rasklopi više puta bez ozlede bilo čega...
mogao sam se ovog setiti i ranije.. dobra je fora skroz..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/Originals/sf2_085.jpg)
evo sklopio sam i Nedelja je bila u kraju dana već, naravno da mi radilica zapinje za plastični umetak, pa ću to morati još malo da postružem, bacajte komentare, neću više pisati
#43
Posted 13 May 2015 - 14:23
#44
Posted 13 May 2015 - 14:28
Francuzima kao da nije stalo da im proizvod bude poželjan u svetu tuninga.
Al ajd, radi i tako, nekako.
Čudi me da se nisi bacio na poliranje prostora radilice.
#45
Posted 13 May 2015 - 14:37
@gogi, pa nije sklopljeno za paljenje, već samo za proveru distanci, pisao sam da su postrugani ležajevi za tu zgodu... finiširanje tek sledi, ali pošto završim sve modifikacije koje sam planirao
#46
Posted 13 May 2015 - 14:47
Mario, on 13 May 2015 - 14:37, said:
@gogi, pa nije sklopljeno za paljenje, već samo za proveru distanci, pisao sam da su postrugani ležajevi za tu zgodu ostrugani.. finiširanje tek sledi, ali pošto završim sve modifikacije koje sam planirao
Eh, vidim, biće tu još posla...
#47
Posted 13 May 2015 - 22:20
Najveci posao ce izgleda biti oko unutrasnjosti bloka da se dovede u pristojno stanje , ovo je stvarno groblje ,l nedopustivo ...jako mi zao sto nisam poslikao moje blokove na ortodoksnom kinezu da vidite kako su njih odlili ...unutrasnjost je kao polirana bez ijednog nabora i rupice , bilo kakva obrada je nepotrebna i kad bi Francuzi to videli postideli bi se ...
Ne sumnjamo da ce sve biti cakum- pakum kad ga nafilujes kvalitetnim delovima i izlecis od francuske aljkavosti ...( cilindar 9 000 i oljustio se ? Pa , moj bivsi gvozdeni kinez 15 000 , saranio koji klip i jos bi mogao ...sram ih bilo ...)...
Pratimo ...
![:1kokice:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/1kokice.gif)
![:popc1:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/popc1.gif)
#48
Posted 13 May 2015 - 22:34
![:P](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/tongue.png)
#49
Posted 13 May 2015 - 23:58
Salu na stranu i oni su radili univerzalni cep za pia i pug pa je ispao u merama takav
#51
Posted 26 November 2015 - 00:13
Prva slika je ovde, radio sam danas još na njemu pa sutra nastavljam pisanje i naravno posao...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/Originals/sf2_086.jpg)
#52
Posted 27 November 2015 - 15:31
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/Originals/sf2_087.jpg)
pošto se ove operacije rade u sklopljenom stadijumu i veoma mi je problematično vađenje tog čepa, dosta je tesno i konusno odrađen, poslužio sam se malim frezerom...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_089.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_090.jpg)
pisao sam već ranije da sam blago postrugao unutrašnjost i spoljašnjost starih ležajeva da bi mogao sva ova merenja i testiranja da odradim bezbrižno,
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/Originals/sf2_088.jpg)
ovako to sve funkcioniše, i najzad nema više nikakvog zapinjanja...
dalje sklopio sam cilindar i klip bez karika, pritegao sa dva brezona, prvo na mali pa kasnije na veliki blok, kako bih još jednom proverio sve što me interesuje...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/Originals/sf2_091.jpg)
zazori ozmeđu polutke radilice i kućišta su 0,7mm
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_094.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_096.jpg)
na mestu gde sam plastiku obrađivao imam nešto malo više... 0,75mm
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/Originals/sf2_097.jpg)
prelaz na boost-ima treba dobro da se uradi, vidimo da je cilindar na oba sastava sa blokom manji u bostima od planiranog otvora u originalu
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_093.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_095.jpg)
na prelivima isto ima da se radi, na cilindru sa strane oba bloka i nešto minimalno na bloku... uzimaću ovde i otisak
evo leve i desne strane na malom
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_099.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_100.jpg)
i na velikom bloku
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_101.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_102.jpg)
klip u DMT otvara sve kanale valjano, donja ivica se poklapa sa ivicom klipa +/- jer je situacija bez zaptivača, dok u bloku vidimo da veoma nisko silazi, te da su ivice klipa ispod bolcne baš otvorene maksimalno do ojačanja ležišta bolcne, a da bi u korist protoka fluida mogle biti kraće ili ti sami rubovi cilindra nešto duži, vidimo da je ovde malossi ili promašio ili radio za neki drugi tip bloka, pa je sve kraće i postoji ta praznina od kraja suknjica do prema u bloku...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_092.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/projekti_mojih_motora/sf2/sf2_098.jpg)
#53
Posted 27 November 2015 - 17:28
Malo sam se zacudio po pitanju suknjica cilindra i klipa, ali mislim da je koncept ispravan i da ce klip imati dovoljno podmazivanja a i hladjenja, jer ipak je ovo koncept 2 karike u cilindru za koji znamo da ume da pokaze zube na solidno visokim obrtajima pa je termika presudan faktor.
Ja volim kada je moranje prilagoditi kanale bloka i cilindra. Nekako mi gubi čar kada je sve blizu na 2 desete i samo se usrafi..
#54
Posted 27 November 2015 - 21:13
kako god mora da se sredi
#55
Posted 27 November 2015 - 21:33
#56
Posted 27 November 2015 - 21:45
#57
Posted 27 November 2015 - 22:56
#58
Posted 27 November 2015 - 23:12
#59
Posted 27 November 2015 - 23:18
#60
Posted 27 November 2015 - 23:22
ova radilica nema rupe na polutkama
edit: prekalkulisaću svakako, znamo da će primarna kompresija doneti više pritiska na transferima i naravno širi power band gore
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users