Potraga za par km/h vise - Automatik
#21
Posted 21 March 2016 - 21:49
A neka preporuka sto se tice usisa? Gde naci najpovoljnije kvalitetniji materijal za lamelice i koje su cene?
#22
Posted 21 March 2016 - 22:20
asanin, on 21 March 2016 - 21:49, said:
A neka preporuka sto se tice usisa? Gde naci najpovoljnije kvalitetniji materijal za lamelice i koje su cene?
mislim da su ti ove ploče najpovoljnije
http://www.racing-pl...p-294238-1.html
#23
Posted 22 March 2016 - 12:25
#24
Posted 22 March 2016 - 18:07
Zaista lepo ide, medjutim, procitao sam temu od pocetka i uvideo da nigde nisi pisao po kojim kriterijumima je radjen cilindar... nalovio sam da si obradom cilindra dobio visinu za 3,5mm a sa cela je postrugan 2,5. Znaci da ti je gmt sada nize za 1mm! Ne znam da li si pravio kalkulacije oko stepena kompresije (nisi pisao o tome) ali na precniku 38mm, 1mm visine je zapremina 1,1kubika, sto ce u matematickoj formuli u konacnici znaciti da si smanjio stepen kompresije sa naprimer serijskih 8:1 na oko 7:1..
To je osnova problema kojoj se treba posvetiti da bi agregat dobio snagu koju si planirao prilikom prerade cilindra.
Ne znam kakav je i koji je taj novi cilindar 38mm, ali svakako moze da ozdrzi stepen kompresije koji je fabrika planirala, naravno, u tuningu idemo i na visi stepen, pa tako moze preracunati i nafilovati jos malo preko fabrickog. Bilo bi idealno da za koliko je podignut odozdo, za toliko da se skrati i odozgo, a ti sada mozes recimo izbaciti taj dihtung od 1mm iznad cilindra i uvideti koliko se snage dobija. Naravno, veci stepen kompresije zahteva vise goriva u smesi!
#25
Posted 22 March 2016 - 21:12
#26
Posted 23 March 2016 - 21:20
#27
Posted 02 April 2016 - 21:31
Ovaj novi ce imati za nijansu duzi zadnji konus, duzu i tanju izduvnu granu i tanju izlaznu cevcicu.
#28
Posted 02 April 2016 - 22:18
#29
Posted 03 April 2016 - 07:18
#30
Posted 03 April 2016 - 07:46
#31
Posted 03 April 2016 - 08:11
#32
Posted 03 April 2016 - 08:18
#33
Posted 03 April 2016 - 09:16
#34
Posted 03 April 2016 - 19:25
#35
Posted 04 April 2016 - 06:46
To se valjda vidi na snimku kad sam probao obrtomer (nemam vise snimaka iz tog perioda):
Evo tog istog auspuha na junioru:
#36
Posted 04 April 2016 - 09:41
prvo i osnovno je , bilo kakav cilindar da imaš postavljen, proračun prenosnog odnosa prema ciljanim obrtajima... ti sad imaš te dve brzine i neka dva lančanika koji ti definišu na koliko će rpm-a ići motor koliko kmh... ali to neće biti najverovatnije merodavno jer ti nemaš sad duplo više KS-a iz mašine pa da ti na 11500 umesto na 8000 motor ide 100 umesto 60... pišem o ciframa samo informativno bez kalkulacija... , tako da to prosto podizanje rezonance na neku tu visinu pada u vodu, takoreći neće je ni biti, ili ćeš morati ozbiljno da se pozabaviš sa prenosom, ukoliko imaš mogučnosti, da bi ti motor na ovim obrtajima možda razvio 10-15% veću snagu i išao 5-10kmh brže...
dalje što se tiče termogrupe, dugo si na našem forumu, a još duže na tomos forumima, pa cenim da već znaš da nije dovojno "nakopati" kanale na 21mm i to će biti sad super, ili one priče idi 1mm u stranu i 2 mm gore i podloži.... mislim te metode štapom i kanapom su za balavce koji bi eto da tuninguju, i šteta je uništiti jedan cilindar na taj način... sve figurira, površine-uglovi-pritisci, sprega transfera sa izduvom, pritisak iz kartera, difuzor usisa i stepen kompresije, ugao paljenja.... baš sve je u sprezi, i za dobru mašinu ima dosta da se radi...
ajd predpostavićemo da ti je to sve ok.. .i da ti je mašina u top formi... fokusirajmo se samo na auspuh...
za tvoje potrebe, jer nemaš kvačilo, i samo dve brzine, i fiksan prenos, najbolje će raditi auspusi sa širokim powerbandom i dugom ali i nešto slabijom rezonancom.. jasno ti je da ne može i jare i pare.. pa onda pošto imaš automatika, trebalo bi ovim putem razmišljati... za dobru snagu pre početka rezonance zaduženi su mali uglovi difuzora, ili više difuzora malih uglova, a pošto je to u domaćoj radinosti teže izvesti onda treba ići na dužu lulu, i mali ugao difuzora.. i pravilan dupli ugao protivkonusa... sad što se tiče stinger-a, za slabije cilindre slobodno možeš ići i na 50% prečnika grane, ali si u principu do 65% bezbedan... , polovina će ti doneti nešto više podptiska i bolju snagu do same rezonance...
stavi sve na papir, nemoj da se upucavaš bezveze sa poslom koji će ti doneti samo još jedno razočarenje u ceo tuning..
#37
Posted 04 April 2016 - 20:55
Racunao sam prelivne u odnosu na izduv(blowdown), jos ranije kad sam menjao kanale, sad ne mogu da se setim detalja, bilo je prosle godine.
Moracu da odvojim malo vise vremena za proracune. Skidanje cilindra mi ne gine jer izgleda da nisam zapisao mere.
Vodio sam se ovim tekstom i ostalim stvarima koje sam pokupio u karijeri... http://www.mopedarmy...culating_timing
#39
Posted 04 April 2016 - 21:41
#40
Posted 05 April 2016 - 20:49
Danas sam stavio vecu ler diznu, 50, sad se bolje ponasa u voznji i na leru. Evo jos par slika:
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users