

#141
Posted 22 December 2013 - 14:41
#142
Posted 28 April 2014 - 12:34
Nedelja 27.04. je bio dan kada sam 4T prvi put vozio 100km u jednoj relaciji, tačnije druženje u NS-u je odradio bez problema.. U jutarnjim časovima sam imao frontalni vetar, u zavosnosti od puta nekada malo ukoso levo, ali uglavnom frontalno... Vozio sam sa pola gasa , nekada malo više ili malo manje, i imao sam prosek oko 70Kmh po satu, retko je bilo 65 uglavnom nešto preko toga... Kod punog gasa nisam dobio nikakve rezultate, svestan da sam galvnu diznu ostavio za nijansu jaču, i da kada motor dobije punu radnu temperaturu goriva imam malo više nego što je potrebno...
prvu pauzu napravio sam kod Ribnjaka u Bečeju, 5 min da se okrepim i telefoniram i vozim dalje..

u NS sam stigao oko u 11.30 krenuo sam nešto pre 10h dakle ne celih 2h putovanja, za 105km i nasuo sam 3.3l što smatram da je jača potrošnja.. Na druženju u NS-u smo se vozili svakojako, prešli nekih 40km po gradu, neki su probali kako ide, Sloba kaže da lepi cager u patos iz razonode itd.. sve u svemu niz most Slobode se lepo zaukao , Pita je merio 90, mada ja ipak mislim da će biti nešto manje, sve u svemu rekordi za ovaj setup su 88Kmh ako se ne varam, sa mojom težino 84Kmh.. Pred polazak sam tankovao 1.3l i to je otprilike proporcionalno toj pređenoj kilometraži.
Pred sumrak se i vazduh ohladio i imao sam bolje punjenje za ovu moju bogatiju smešu, sat pokazuje po starom vremenu..
međutim, glavni problem koji smo uočili već na mišeluku je da su mi propali silen blokovi nosači motora, te da se točak u vožnji krivi sa sve blokom i guma dodiruj u amortizer.. menjao sam ovde već silen blokove kada sam radio generalnu, ali nisam mislio da će ovako brzo ponovo da propadnu...

ovo mi je inače i prinudna kočnica, rekao sam Piti da se oseti kada spustiš gas kako skuter usporava, kao da je neko lagano pritisnuo kočnicu, a eto ja se čudim zašto motor pod mojom težinom ne ide.. dakle nisu roštilji i butkice, već žulja točak o amortizer, mora on meni udarati cager u patos

#143
Posted 28 April 2014 - 12:52
#144
Posted 28 April 2014 - 13:53
Ala ga je Mario opravio, svaka mu cast

#145
Posted 12 November 2014 - 12:39
u međuvremenu naleti mi na servis Peugeot V-Clic, mali 4T sa stock auspuhom koji izgleda ovako...

#146
Posted 19 November 2014 - 13:54
#147
Posted 19 November 2014 - 14:22
Vjerojatno premala kubikaza ili broj okretaja u usporedbi s R motorima naprimjer.
#148
Posted 19 November 2014 - 16:44
moramo to testirati
#149
Posted 19 November 2014 - 23:58
#150
Posted 20 November 2014 - 10:37
http://forum.pyrothe...4t-gy6-50-80cc/
#151
Posted 20 November 2014 - 11:08
#152
Posted 20 November 2014 - 13:15
Mario, on 20 November 2014 - 11:08, said:
E to bi trebalo,jesi merio mozda unutrasni precnik buleta 4T?Ovaj zuti koji sam ja koristio je skoro 5 mm siri od fabrickog auspuha
#153
Posted 20 November 2014 - 13:18
#154
Posted 23 November 2014 - 19:02

Iz mojih iskustava znam da precnik cevi treba prilagoditi precniku izduvnog kanala na glavi i zadrzati do tacno duzinske mere u odnosu na zapreminu agregata (90cm3 = 90cm duzine mereno od izduvnog ventila do kraja ukupnog izduva). Ugao savijanja nema nikakvu ulogu sve dok se ne smanjuje precnik cevi. Jasno je da je ovo formula koja pruza da agregat dozivi pun potencijal na potrebnim obrtajima, nus pojava je osetan pad obrtnog momenta na nizim obrtajima. Pa tako u tih 90cm mozemo staviti lonac auspuha koji zapreminski minimalno treba da odgovara zapremini motora (90cm3) i da bude protocan, pritom zadrzavsi precnike cevi. Povacacvanjem zapremine lonca povecavacemo obrtni moment na nizim obrtajima, na ustrp snage i krajnjih obrtaja. Nadalje moguce je umesto lonca napraviti konus koji na izlazu ne sme da bude vece povrsine od dvostrukog precnika ulazne cevi, ali da se opet zadrzi ista ukupna duzina izduva. Tako cemo maksimalno iskoristiti i povecati snagu agregata bez da se znacajno poveca protocnost i izgubi na obrtnom mometu. Naravno ako je za svakodnevnu upotrebu, treba se posvetiti pravljenja lonca sa pregradama ili prigusivacem, ali ako je u pitanju potreba za idealnim uslovima dobijanja maximalne snage, ovo je formula

#155
Posted 23 November 2014 - 19:39
#156
Posted 23 November 2014 - 19:56
#157
Posted 05 May 2015 - 10:10
da ne dužim temu evo kako su se ovi raspali, i na njihovo mesto idu opet novi, doduše isti kineski jer druge opcije za kupovinu nemam



U nekom periodu prošle sezone motor je dobio nove Sava MC-16 gume, na obe felne 120-ke pošto je i širina zadnje felne samo 3J nema smisla pakovati širu gumu dobija se samo veći balon..
#158
Posted 05 May 2015 - 10:31
Prvi dokaz za to su one gume na retrovizorima , tvrde , lose i na novima , a tako je i sve ostalo , pa i sileni ...
#159
Posted 05 May 2015 - 10:41

zavarili su mi deklu sa aluminijumskim, vrlo sam zadovoljan, tim pre što nisam morao novu da kupujem


i počinje moje igranje sa farbanjem,.. pošto pojma nemam, Pita mi kaže da bacim prvo "prajmer" ok, imam osnovnu boju za gvožđe sivu, piše na njoj Nitro, i imam crnu neku i ta je Nitro, pa super tako ćemo.. Malo sam pošmirglao sa 800-kom, oprao sa Nitrom i preduvao jedan sloj osnovne, i vidim rupe.. Super niko mi nije rekao da bi dobro bilo rupe gitovati..
Neki auto-git sam našao, zamešao, iz dva pokušaja i uspeo da popunim i kada se osušio poravnao sa šmirglom i opet preduvao osnovnu


ima mallo bregova, jbg.. nikad ovo nisam radio pa trebalo je ili poravnati celu deklu posle vara bolje ili naneti deblji sloj gita.. uglavnom ispala je ovako

"kako sam se nadala, dobro sam se udala.." dekla ostaje ovako, ako žena bude "popovala" daću joj da šmirgla i gituje...
Međutim proveravam kako remen ulazi u remenice, ovaj Naraku remen koji vozim se već dosta utrošio, i ugledam oštećenje na zadnjoj remenici.. Prvo što sam primetio da je sa gornje strane torque poluremenice ispao semering prsten, i tu je ulazila prašina i torque je gulio remenicu.




Us***o sam se dok sam skinuo poklopac torque drive-a, jednostavno toliko je zapečen bio, a na slikama vidim da je i zaptivna gumica bila uštinuta, siguran sam da ovo nikad nisam skidao jer nisam ni uspeo da demontiram.. Ovo sam sada grejao, radila je i mengela i cev ključ i čekić i sekač.. svašta nešto.. Dakle još jedno kinesko sranje zrelo za đubre. Više puta sam imao situaciju na servisima GY6 da propadne remenica i usled oscilacija remena propadne i variomat i ventivar i pokida remen. Sve to može da se kupi za sitne pare u kineskoj izvedbi ali na žalost toliko i vredi..Pošto ja ovde imam Multivar napred, smatram da remenica mora biti minimum 100% ispravna..
Kvačilo 105,2 zvono 107,2mm, utrošak je 2-3/10 mm što nije strašno, ovde vozim Kymco serijsko zvono, koje je odlično balansirano i kvalitetno..


Multivar je isto sa Kymco devetke koga sam vozio još na trkama, njega sam davno davno prodao, pa sam ga od Aleksandra kupio natrag, ovde je "Plug and Play".. odlično radi , fina izlaznost.. vidimo da su se utrošili samo slideri što je za očekivati, stubovi i staze su besprekorni kao i zazor između bronze i bolcne..



Na površini se vidi kolika je bila izlaznost, jasno je ovaj Naraku remen od kratkog minareli-ja koji je u stock postavci 738x16,5 se utrošio na 15,6mm i on je za menjanje.. Ljudi šta da vam kažem,.. jednom je Vlada75 u nekom postu napisao "jedan je Malossi" i jam u dajem za pravo...



Montaža je usledila, stavio sam komplet remenicu sa kvačilom i zvonom od SF2 čisto da probam dok ovo ne rešim, sve je 100% kompatibilno, dakle GY6, Honda, Kymco, Peugeot, nose identične remenice kvačila i zvona... Naravno gremlin problem se javio, morao sam da pobrusim var jer se zubci od ventivara kreću na 2mm od dekle, pa sam tu imao odmah blokadu..

evo kako to stoji kod mene



i ovde je taj var koji sam naneo da se kineski periskop ne okreće u kontra, ako se kojim slučajem neko odluči da zakurbla

sve u svemu dobro je, pali-radi-ide, međutim nije za žene da kurblaju 90cc-a, jednostavno toliko je jak povratni udarac i nemaju hrabrosti da šutnu tu kurblu punom snagom..
"kako ubediti ženu da jako zakurbla" postaje misaona imenica
#160
Posted 05 May 2015 - 21:01
14 user(s) are reading this topic
0 members, 14 guests, 0 anonymous users