Jump to content


Gilera Runner SP 50 Black Soul



343 replies to this topic

#101 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 06 December 2016 - 21:19

Na predzadnjem postu mogao si slobodno zaserafiti malo smijesu pola kruga do 1 punog kruga a 1/4 gasa koregirati manjom ler diznom :)

#102 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 06 December 2016 - 21:26

Nemamo manju ler diznu a i to nebi htio prije nego 82 probamo,jasno je pokazao da je gore jos malo siromasan.
Navodno ni nema manje od 32,odnosno ima 25 ali ju je tesko nabaviti.
Mislim da ce 82 biti pogodak ali sutra cemo znati...

#103 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 06 December 2016 - 21:32

Probaj 82 diznu dobit ces sigurno dosta bogatiju sjesu na full gasu , i nesto malo na pola gasa. Nisam upucen od pocetka o kojem se stup radi ?

#104 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 06 December 2016 - 21:41

Dr evo,multic,kartki zx sa zxr topom,usisne karbonske ,karb serijski,centralni ljub s torsionom crne oprugice na kvacilo i tako

#105 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 06 December 2016 - 21:43

Mislim da ga zanima postavka karba ako se ne varam...

#106 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 06 December 2016 - 21:46

Ma sve opcenito. Malo tu diznu previsoko dizete. Znam da kratki zx trazi malo vise okretaje time i diznu. Ali opet 82 dizna mi je too much. KAkav je airbox ?

Inace 1 rupica od 8mm je sasvim dosta ... puno sam i rekao. NE treba iz tog dreva izvlaciti maximum. JEr bit ce samo zedan za gorivom a nece neke performanse dizati.

Edited by Suhy, 06 December 2016 - 21:47.


#107 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 06 December 2016 - 21:50

Ulaz 18.9mm ,na poklopcu razbusena rupa od 13mm uz one dvije da imamo puni utjecaj lulice.

Karb je trenutno s diznom 82 i igla na drugom zubu od gore, nisam isprobao jer je danas pio ko rus pa sam ostao bez goriva :D

Kratki zx ima peak na 9500okr

Edited by eSPe, 06 December 2016 - 21:54.


#108 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 06 December 2016 - 22:05

Te muke sa stelovanjem karburatora su muke tantalove. Uvek ima samo jos ovo i bice to to, ali to samo jos ovo nikako da ne stane. Moje iskustvo ne mora da znaci da je pravilo je da nisam nista uspeo da postignem sa povecanjem glavne dizne, probajte malo da se igrate i sa promerom lulice na ulasku u airbox. Smanjenjem za 1mm dosta se oseti u svim polozajima gasa. Tek kad sam pogodio taj ulaz vazduha onda je broj igle i njen polozaj imalo dosta efekta, mnogo vise nego glavna dizna.
Kad nece onda jedno 10 cevapa i pivo da se malo glava i zivci ohlade.

#109 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 06 December 2016 - 22:06

Preeeevise je to rupica. Ne razuminem cemu toliko zraka. Gotovo ste poduplali kolicinu zraka u airboxu.

Povrsina rupe boxa je 283 mm2 , sa dodatnim rupama dize se na 415 mm2. Dellorto 17,5 ima 227 mm2. Do 1/3 da bude veca povrina ulaznog zraka od povrsine rupe fergazera je sasvim dosta cak i previse. Cilindar nepotrebno zaljevate i nista time ne dobivate osim zivahnosti na gasu , sto je nepotrebno u gradskoj upotrebi.

#110 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 06 December 2016 - 22:13

Nisi dobro shvatio suhy,poklopac frgazera je preraden jer je prolaz bio povrsine kao jedna rupa 17mm a frgazer 17,5 i bez lulice 23mm na ulazu zraka,koji nisu nista znacili jer je pokopac restrikcija na 17mm.
Onda je poklopac razbusen da povrsinom bude kao ulaz od 23mm i stavljena lulica 19mm i ostavljena mogucnost da se lulicama stela od 23mm na nize,bez da ima restrikciju u airboxu.
Prije su postane slike i sta je radeno.
Sve je racunano u povrainama i tocno je,samo sam se ja koristio milimetrima samo radi objasnjenja...

A sto se tice dizne,trazi koju trazi i meni taj broj nista ne predatavlja osim da znamo po redu ici,opce je poznato koliko se veca lulica stavlja za idealu i da je motor najjaci i najmanje trosi kad je smjesa idealna bez obzira bilo to 70 ili 85.
Druga stvar da ulaz u airbox imamo 25-30mm,to je vec nepotrebno i bezvezno rasipanje goriva bez nekog ucinka...

Edited by rade007, 06 December 2016 - 22:16.


#111 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 06 December 2016 - 22:17

Moje isprike , po tome mi ispada da jedna rupa od 20mm ti je sasvim dovoljna. Napravi si 20mm ulaz zraka.

#112 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 06 December 2016 - 22:18

Tako i jesmo otprilike,na 19mm smo i to je sasvim okej...

#113 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 06 December 2016 - 22:23

Rade je sve dobro objasnio,sve pamti covjek :D

Ako jos ko ima sto za dodat nek slobodno napise


#114 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 December 2016 - 11:47

View Postrade007, on 06 December 2016 - 12:07, said:

Ide bomba ovaj s polinijem,samo zar nije 10500 kroz ubrzanje malo previse za taj kit,cak mislim i da je slabiji od dr.eva?

Jucer je postigao 92gps-a na 9800 sa produzenom bolcnom...
Ljudi cesto grese u konceptu cilindara, ogromna je razlika izmedju ac i lc-a. Recimo, polini malossi ac su dosta pitomi i obiluju momentom, bas su mali potrosaci i ne vrte se visoko.

Lc koncepti (sport) su susta suprotnost, dosta se visoko vrte. Ja nemam merenih podataka za Dr evo, mada ono sto sam video iz ruke je da je prekopiran malossi sport uz dorade na izduvnom kanalu, isli su oblikom na manju povrsinu ali su podigli izduv na 22mm

Posted Image

Dok recimo za polini sport, kao i za corsu imamo sve informacije...

Sport 70 ima (fabrika merila na tocku bez info o karbu, auspuhu itd) 10ks pri 10300 obrtaja, sto ce znaciti da sa nekim auspuhom koji ima sirok powerband moze da izvuce jos nesto sitno obrtaja preko ciljanih za cilindar...

Mapa izgleda ovako, ugao je nizi ali je zato oblik odnsono povrsina izduva ogromna u odnosu na dr evo:

Posted Image


Sto se tice vaseg stelovanja, imao sam i ja problem sa diznama iz istog seta, jedino cemu verujem kada ja kupim nove dizne i ja ih prvi otpakujem, sve ostalo mora da se premeri iglom inace ne mozemo biti sigurni da li je 80 zaista 80 ili je recimo tu 78 vec neko čistio nekim spicem pa je slucajno malo prosirio...

Samo napred, pratimo :)

#115 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 07 December 2016 - 12:02

Hvala na infu o cilindrima,kad dobijemo konac onda cemo vidjeti koliko je taj dr.evo sposoban okretaja u krajnjoj postici,pa prema tome ciljati i okretaje kroz ubrzanje.

Kolega je kupio novi zapakirani motoforce set dizni,tako da bi dizne trebale stimati...

Danas nastavljamo sa 82-ojkom,pa cu izvjestavati kako napreduju radovi...

#116 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 December 2016 - 13:32

Samo da dodam slucajeve koje sam vozio, taj polini sport na karbosu kod runnerke mi se uopce ne svidja, nema momenta i treba ga samo vrtiti. Ima snimka gdje ga polini sport purejet ostavlja, a tek na 70,80 on krece nabolje :D

Isto tako jedan derbi gp1 sa polini sportom i gp auspuhom, nema veze s vezom, a taj je jos najslicniji mom istom takvom setupu samo sto je injection, razlika u momemtu je ogromna u korist injectiona.


I treci slucaj sa bas polini sportom i yasuni r auspuhom, samo visoki okretaj, gas do kraja i nista drugo.


Dok recimo dr evo sa yasuni z auspuh vec ima onu punocu gasa, a dr evo i yasuni r takodjer.



Malo me kopka to sto opusteno setujes na +13, 14°C, prvo sta mi padne na pamet jest ovaj lud, a onda se sjetim da kod tebe nema prave zime, a meni smrznuta O.O zbog par stotina m. I jos kad znam da treba sacekati tamo do maja, pocinjem da trokiram.

#117 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 07 December 2016 - 13:55

Da nije bas idealna temp za stelanje ali sta je tu je,kolega ce dobiti uho i neku logicnost u stelanju a usput cemo vidjeti sta taj dr.evo moze.
Podigli smo se istim setom rolica nekih 800 okretaja kroz ubrzanje,onda znas koliko je bio fulan smjesom i koliko mu je falilo...
Moj dojam je da bi bez neke muke mogao odvrtiti 10,5soma u krajnjoj a to govori i ugao kanala koji je dosta agresivan za jedan base cilindar ali o tome vise kad mi frgu dobijemo pod konac...

#118 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 07 December 2016 - 14:43

View Postrade007, on 07 December 2016 - 13:55, said:

Da nije bas idealna temp za stelanje ali sta je tu je,kolega ce dobiti uho i neku logicnost u stelanju a usput cemo vidjeti sta taj dr.evo moze.
Podigli smo se istim setom rolica nekih 800 okretaja kroz ubrzanje,onda znas koliko je bio fulan smjesom i koliko mu je falilo...
Moj dojam je da bi bez neke muke mogao odvrtiti 10,5soma u krajnjoj a to govori i ugao kanala koji je dosta agresivan za jedan base cilindar ali o tome vise kad mi frgu dobijemo pod konac...
Znaci, danas probijate 100gps :P ako je neki dan bilo 98gps.
Espe, daj koji video vise da vidimo kako pila ide i naravno, da vidimo krajnju brzinu heheh

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Edited by dacerovs, 07 December 2016 - 14:45.


#119 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 07 December 2016 - 19:04

I sta se onda desi,nakon 3 dana zavrzlama pogodis sve otklone ali na leru nece spustiti okretaje.
Imas idealnu boju a motor ide sve losije i losije...
Onda reko frendic daj mi reci jesi ti siguran da nemas fals zrak negdje?
Veli joj da nisam siguran ali vidio sam dve pukotine na prirubnici i naravno netko mu je rekao da je to okej.

Ovo je vjerojatno razlog zasto je sa 80 diznom iz istog seta bio siromasniji.Falila je nijansa prije nego je poceo vuci vise falsa,drugi faktor di sam posumljao je bilo da je s 80 trazio i 10-ak min da se pritvori seraf smjese...

Da bi na kraju odbijao spustit okretaje na leru na bilo koji pomak iznad kruga serafa.
Znaci sve jedna nenormalna za nenormalnom pojavom i vjerojatno je sitan fals pojacao skidanjem frgazera za promjenu dizne...

Edited by rade007, 07 December 2016 - 19:07.


#120 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 07 December 2016 - 20:41

Izvrsena provjera dezodoranom,kad se sprica po prirubnici spusta okretaje...
Evo i novi nacin provjere fals vazduha koji ja redovno koristim kad sumljam na nesto.Spricanje dezodoransom,da dobro ste culi dezodoransom.
Evo i slike glavnog gremlina koji nas muci dva dana:

Attached Files







4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users