#101
Posted 06 December 2016 - 21:19
#102
Posted 06 December 2016 - 21:26
Navodno ni nema manje od 32,odnosno ima 25 ali ju je tesko nabaviti.
Mislim da ce 82 biti pogodak ali sutra cemo znati...
#103
Posted 06 December 2016 - 21:32
#104
Posted 06 December 2016 - 21:41
#105
Posted 06 December 2016 - 21:43
#106
Posted 06 December 2016 - 21:46
Inace 1 rupica od 8mm je sasvim dosta ... puno sam i rekao. NE treba iz tog dreva izvlaciti maximum. JEr bit ce samo zedan za gorivom a nece neke performanse dizati.
Edited by Suhy, 06 December 2016 - 21:47.
#107
Posted 06 December 2016 - 21:50
Karb je trenutno s diznom 82 i igla na drugom zubu od gore, nisam isprobao jer je danas pio ko rus pa sam ostao bez goriva
Kratki zx ima peak na 9500okr
Edited by eSPe, 06 December 2016 - 21:54.
#108
Posted 06 December 2016 - 22:05
Kad nece onda jedno 10 cevapa i pivo da se malo glava i zivci ohlade.
#109
Posted 06 December 2016 - 22:06
Povrsina rupe boxa je 283 mm2 , sa dodatnim rupama dize se na 415 mm2. Dellorto 17,5 ima 227 mm2. Do 1/3 da bude veca povrina ulaznog zraka od povrsine rupe fergazera je sasvim dosta cak i previse. Cilindar nepotrebno zaljevate i nista time ne dobivate osim zivahnosti na gasu , sto je nepotrebno u gradskoj upotrebi.
#110
Posted 06 December 2016 - 22:13
Onda je poklopac razbusen da povrsinom bude kao ulaz od 23mm i stavljena lulica 19mm i ostavljena mogucnost da se lulicama stela od 23mm na nize,bez da ima restrikciju u airboxu.
Prije su postane slike i sta je radeno.
Sve je racunano u povrainama i tocno je,samo sam se ja koristio milimetrima samo radi objasnjenja...
A sto se tice dizne,trazi koju trazi i meni taj broj nista ne predatavlja osim da znamo po redu ici,opce je poznato koliko se veca lulica stavlja za idealu i da je motor najjaci i najmanje trosi kad je smjesa idealna bez obzira bilo to 70 ili 85.
Druga stvar da ulaz u airbox imamo 25-30mm,to je vec nepotrebno i bezvezno rasipanje goriva bez nekog ucinka...
Edited by rade007, 06 December 2016 - 22:16.
#111
Posted 06 December 2016 - 22:17
#112
Posted 06 December 2016 - 22:18
#113
Posted 06 December 2016 - 22:23
Ako jos ko ima sto za dodat nek slobodno napise
#114
Posted 07 December 2016 - 11:47
rade007, on 06 December 2016 - 12:07, said:
Jucer je postigao 92gps-a na 9800 sa produzenom bolcnom...
Lc koncepti (sport) su susta suprotnost, dosta se visoko vrte. Ja nemam merenih podataka za Dr evo, mada ono sto sam video iz ruke je da je prekopiran malossi sport uz dorade na izduvnom kanalu, isli su oblikom na manju povrsinu ali su podigli izduv na 22mm
Dok recimo za polini sport, kao i za corsu imamo sve informacije...
Sport 70 ima (fabrika merila na tocku bez info o karbu, auspuhu itd) 10ks pri 10300 obrtaja, sto ce znaciti da sa nekim auspuhom koji ima sirok powerband moze da izvuce jos nesto sitno obrtaja preko ciljanih za cilindar...
Mapa izgleda ovako, ugao je nizi ali je zato oblik odnsono povrsina izduva ogromna u odnosu na dr evo:
Sto se tice vaseg stelovanja, imao sam i ja problem sa diznama iz istog seta, jedino cemu verujem kada ja kupim nove dizne i ja ih prvi otpakujem, sve ostalo mora da se premeri iglom inace ne mozemo biti sigurni da li je 80 zaista 80 ili je recimo tu 78 vec neko čistio nekim spicem pa je slucajno malo prosirio...
Samo napred, pratimo
#115
Posted 07 December 2016 - 12:02
Kolega je kupio novi zapakirani motoforce set dizni,tako da bi dizne trebale stimati...
Danas nastavljamo sa 82-ojkom,pa cu izvjestavati kako napreduju radovi...
#116
Posted 07 December 2016 - 13:32
Isto tako jedan derbi gp1 sa polini sportom i gp auspuhom, nema veze s vezom, a taj je jos najslicniji mom istom takvom setupu samo sto je injection, razlika u momemtu je ogromna u korist injectiona.
I treci slucaj sa bas polini sportom i yasuni r auspuhom, samo visoki okretaj, gas do kraja i nista drugo.
Dok recimo dr evo sa yasuni z auspuh vec ima onu punocu gasa, a dr evo i yasuni r takodjer.
Malo me kopka to sto opusteno setujes na +13, 14°C, prvo sta mi padne na pamet jest ovaj lud, a onda se sjetim da kod tebe nema prave zime, a meni smrznuta O.O zbog par stotina m. I jos kad znam da treba sacekati tamo do maja, pocinjem da trokiram.
#117
Posted 07 December 2016 - 13:55
Podigli smo se istim setom rolica nekih 800 okretaja kroz ubrzanje,onda znas koliko je bio fulan smjesom i koliko mu je falilo...
Moj dojam je da bi bez neke muke mogao odvrtiti 10,5soma u krajnjoj a to govori i ugao kanala koji je dosta agresivan za jedan base cilindar ali o tome vise kad mi frgu dobijemo pod konac...
#118
Posted 07 December 2016 - 14:43
rade007, on 07 December 2016 - 13:55, said:
Podigli smo se istim setom rolica nekih 800 okretaja kroz ubrzanje,onda znas koliko je bio fulan smjesom i koliko mu je falilo...
Moj dojam je da bi bez neke muke mogao odvrtiti 10,5soma u krajnjoj a to govori i ugao kanala koji je dosta agresivan za jedan base cilindar ali o tome vise kad mi frgu dobijemo pod konac...
Espe, daj koji video vise da vidimo kako pila ide i naravno, da vidimo krajnju brzinu heheh
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 07 December 2016 - 14:45.
#119
Posted 07 December 2016 - 19:04
Imas idealnu boju a motor ide sve losije i losije...
Onda reko frendic daj mi reci jesi ti siguran da nemas fals zrak negdje?
Veli joj da nisam siguran ali vidio sam dve pukotine na prirubnici i naravno netko mu je rekao da je to okej.
Ovo je vjerojatno razlog zasto je sa 80 diznom iz istog seta bio siromasniji.Falila je nijansa prije nego je poceo vuci vise falsa,drugi faktor di sam posumljao je bilo da je s 80 trazio i 10-ak min da se pritvori seraf smjese...
Da bi na kraju odbijao spustit okretaje na leru na bilo koji pomak iznad kruga serafa.
Znaci sve jedna nenormalna za nenormalnom pojavom i vjerojatno je sitan fals pojacao skidanjem frgazera za promjenu dizne...
Edited by rade007, 07 December 2016 - 19:07.
#120
Posted 07 December 2016 - 20:41
Evo i novi nacin provjere fals vazduha koji ja redovno koristim kad sumljam na nesto.Spricanje dezodoransom,da dobro ste culi dezodoransom.
Evo i slike glavnog gremlina koji nas muci dva dana:
Attached Files
12 user(s) are reading this topic
0 members, 12 guests, 0 anonymous users