

#61
Posted 09 January 2012 - 18:40
#62
Posted 09 January 2012 - 23:02
#63
Posted 10 January 2012 - 00:17
#64
Posted 10 January 2012 - 00:32
#65
Posted 10 January 2012 - 01:15
#66
Posted 10 January 2012 - 09:41
u svakom slučaju prvo treba karburator naštelovati da na svim otklonima ručice radi kako valja, pa kasnije ići na pravilno opterećenje motora rolnicama i kvačilom...
reci mi koji varijator koristiš, ako je fabrički da li si ostavio onu veliku platnu što nailazi posle bolcne a pre ventivara ?
#68
Posted 10 January 2012 - 14:23
Kupio sam ngk br8hs,provozao sam se 1-2 km i reko da proverim svecicu,kad sam je skinuo,pao mi mrak na oci,sa jedne str svecica je crne boje a sa druge str je bele bojee,boja brasna ili kokosa,elektroda koja je u svecici je crne boje a ono okolo je skroz bele boje a elektroda sto dolazi odozgo je sive boje,da se najezis,idem da smanjim vazduh
Kada smanjim vazduh motor nece da ide preko 20 i prdi iz auspuha,stavio sam diznu 86,iglicu sam stavio na prvi zarez odozdo a lulica je ostala oko 18mm,motor trokira jedva ide,nakuca nekako do 60 i ja da pogledam svecicu ona pokazuje mnogo vazduha,aaaaa kako sam se smoriooo
#69
Posted 10 January 2012 - 18:08
prouči ovu temu što je Cvele radio
http://svet-skutera....s-i-stelovanje/
dalje za olakšavanje kvačila ne vredi baš mnogo, ja sam mnogo toga radio i nije neki poseban efekat, treba ga jako dobro izbušiti da bi se nešto dobilo, evo pogledaj ovde kako sam ja radio..

to ti je u ovoj temi http://svet-skutera....t-falcon-tuned/
i kineske oprugice su dosta tvrđe od svih tih pollinijevih iz seta, jedino su možda malossi crne jače, ove ostale mi se čini da su slabije, uostalom osetiš kad natežeš koju silu treba da upotrebiš da bi ih postavio...
u svakom slučaju mislim da kaiš treba da pustiš više prema bolcni, ima štel platni debljine 16mm da se kupe, to nije problem samo ne može do beskonačnosti da se dodaje, jer u jednom trenutku počne krunica da se kači o zvezdu kurble i tu je kraj..
#70
Posted 10 January 2012 - 18:16
#71
Posted 10 January 2012 - 18:24
#72
Posted 10 January 2012 - 19:18
#73
Posted 10 January 2012 - 20:16
Petko, on 10 January 2012 - 19:18, said:
Ovo, Petko, nema veze jedno sa drugim: glavnom diznom stelujes smesu na punom gasu a na 10 kmh (mali gas) vijkom za vazduh/gorivo na karburatoru. Obicno je na malom gasu malo bogatija smesa ali to nije problem jer se ne vozimo na cetvrt gasa ili manje. Podigni iglicu i vozi kontinuirano par stotina metara na pola gasa pa onda pogledaj svecicu. Ali, prvo nadji glavnu diznu (pun gas) pa onda iglu i na kraju vijak. Jesi pogledao onaj tekst o karburatorima sto sam ti dao link, tamo imas lepo objasnjen rad (i stelovanje) karburatora na raznim otvorima gasa.
#74
Posted 11 January 2012 - 14:01
#75
Posted 12 January 2012 - 16:45
#76
Posted 12 January 2012 - 16:53
#77
Posted 12 January 2012 - 17:13
#78
Posted 12 January 2012 - 17:46
Petko, on 12 January 2012 - 17:13, said:
Prvo na YouTube pa onda ovde...al moras i tamo da napravs account...
https://accounts.goo...outube&hl=en_US
#79
Posted 12 January 2012 - 18:51
#80
Posted 12 January 2012 - 19:47
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users