

#4661
Posted 27 December 2015 - 23:59
#4662
Posted 28 December 2015 - 00:16
Ovako sa vecom pilotkom sam bar na 2 kruga a u uputstvu za keihin savetuju da se pilotka bira tako da srafic smese bude izmedju 2 i 3 kruga odvrnut.
Igrao sam se cele godine sa ovim karbom, imam i pilotke i dizne i igle, sve zivo sam testirao i zato kazem da je saug prica za sebe, ne mogu oni to pogoditi za sve motore u fabrici, kao sto se ne moze pogoditi ni pilot dizna i srafic smese.. Ta saug dizna ce morati dole 5 ili 10 brojeva da bi to dobro radilo.
Treba prvo ubosti motor na svim otklonima a onda prilagoditi saug diznu da ne bude prevelika i da sa upaljenim saugom obrtaji malo porastu.
@Petko nemam taj bijaks, ima da se kupi ispod 10e na ebay-u ali mi ne treba, uzecu burgijicu u nesto i samo se par puta rukom okrene i ta rupa je vec prosirena.
#4663
Posted 28 December 2015 - 00:43
Sve sto je prosle godine bilo, vise ne vazi. Nov cilindar, potpuno druga koncepcija, nova pravila. Nije vise ni isti ugao paljenja ako se ne varam?
Pitaj Maria koji cilindar mu trazi vecu diznu, 2+ ili mhr? Takodje, pitaj sta se njemu dogodilo sa postavkom karba kad je dobro poznati setup osvezio samo zamenom klipa. Pitaj slobodno, niko se nije naucen rodio, a Mario nista ne krije i hoce da pomogne!
#4664
Posted 28 December 2015 - 14:43
Imam ceo set pilotki, znaci od 30-55, 2 seta dizni, set igli, set powerjet dizni, set za reparaciju komplet karba, zato karb ostaje ovaj ili ako ga ikad budem menjao uzecu original keihin ali jedino veci..
#4665
Posted 28 December 2015 - 14:56
Kako oces, ja sam ti rekao davno...
#4666
Posted 28 December 2015 - 15:18
Uzmem samo burgijicu pribliznu rupi na dizni, stavim kroz diznu, diznu na sto i uzmem za burgijicu, malo pritisnem na dole i guram napred dok dizna ne napravi 2-3 kruga kako se kotrlja po stolu. Posle tu diznu stavim na iglu od karburatora i izmerim koliko je precnik igle odma na vrhu dizne, tako mogu u 1 broj da prosirim diznu..
#4667
Posted 28 December 2015 - 16:39
I onda kazes tvoje motode pale...pa to mi zvuci isto kao da kazes da si posuo motor babavanga vodicom i da je metoda upalila...
Valjda nesto treba izmeriti...
#4668
Posted 28 December 2015 - 16:46
Tako se ne zna tacan broj dizne ali ako sam prvom prilikom udvrdio da treba 1 broj veca dizna, nataknem je na iglu i izmerim 1,51 i onda burgijicom malo prosirim i merim dok ne dobijem 1,52mm i to je to.. Ne kosta nista sto je najbolje..
#4669
Posted 31 December 2015 - 23:27

Sam sam nabacio gumu, sve dobro podmazao i naisla guma relativno lako.
#4670
Posted 12 January 2016 - 23:16
Imam osecaja da ce biti jos takvih ponuda, mozda ode motor ove sezone ako mi se svidi ponuda, pa mozda predjem na nesto jace i ozbiljnije a mozda sklopim komplet nov HE skuter, npr aprilia sr2 oko 500e i uzmem HE blokove iz nemacke preko neke aukcije za oko 400-500e i jos mi ostane 1000eur u dzepu..
Temp napolju bila oko 8-10 stepeni i temp mi ne prelazi 45 kako cepam motor a cim popustim gas padne na 40 stepeni i tako u krug. Karb je bogatije namesten, puca na pocetku gasa al bitno mi da nije siromasan..
Edited by bojan681, 12 January 2016 - 23:18.
#4671
Posted 20 January 2016 - 18:59

Na slikama izgleda da sam bas dosta odsekao glavu srafa ali sam je samo skinuo do bakarne podloske mozda 2-3mm tako da sad izmedju ventila i srafa kocione celjusti ima oko 3mm lufta i ne kaci, nadam se da ce to biti dovoljno posto vise ne smem skidati, necu previse da stanjim zid ventila a necu ni glavu srafa vise da skracujem da bi to kasnije po potrebi mogao odvrnuti ako zatreba..
#4672
Posted 20 January 2016 - 22:27
...a i da nisi, sve i da kaci za ventil opet drugi nemaju sanse protiv tebe...
#4673
Posted 21 January 2016 - 00:25
Interesantna stvar je da sa starom felnom iz starta ne dize tocak, kineska guma je stvarno za bacanje, malo proklizne guma i malo se uvije masina i ne digne tocak a sa ovom kiesler felnom i novom gumom iz starta kad sedim normalno i dam pun gas podigne prednji kraj, za ne poverovati...
#4674
Posted 21 January 2016 - 00:25
Od cega su ova kljesta, deluju mi veliko? Mozda je moglo da se namontiraju neka manja?
#4675
Posted 21 January 2016 - 00:42
Al ako su sa aeroxa onda je njihova greska,definitivno
#4676
Posted 21 January 2016 - 08:33
#4677
Posted 21 January 2016 - 09:50
#4678
Posted 21 January 2016 - 14:17
Bojane moras sad neki snimak da stavis da opravdas prebacivanje teme u HE

Edited by SingeNS, 21 January 2016 - 14:23.
#4679
Posted 21 January 2016 - 21:42

Eto ni meni nije jasno kako ne odgovara, upozorili su kupce da more ultra kratki ventil al je meni cak i sa njim kacila felna dok nisam pobrusio sraf.
Edited by bojan681, 21 January 2016 - 21:51.
#4680
Posted 21 January 2016 - 22:00
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users