Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#901 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 September 2015 - 09:02

Tako tako... nisam ni sumnjao u tebe ;)

Ps. Vidim ti si dobio uputstvo, to je olaksavajuca okolnost...

#902 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 04 September 2015 - 15:18

Sad samo jos da utvrdim sta cu sa paljenjem. Koliko stepeni da stavim pri 11.5k obrtaja? Po mom utisku najbolje vuce kada ostavim po uputstvu a to je gornja kriva. Kada retardiram za 5* slabije vuce ali mi se cini da moze jos gore sa obrtajima. Ostavicu kako je po uputstvu of MVT-a

Posted Image2015-09-04_02-18-50

#903 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 September 2015 - 15:30

Ispada oko 12 stepeni na 11,5k pa ostavi tako ako je jaci

#904 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 04 September 2015 - 16:15

jedino bi ti mozda bio stabilniji ler ako bi stavio 5* manji ugao. To je problem kod svih tih eeproma sto ne mogu dovoljno da smanje pocetni ugao da motor lepse radi na leru, ja sad bas pokusavam da napravim cdi specijalno za inner rotore koji ce na leru imati ugao ispod 10 stepeni da lepo pali i radi i na 1200-1300 obrtaja..

Evo mape po kojoj se ja vodim:
http://scootermotor....mme/curva01.jpg

#905 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 04 September 2015 - 16:23

Ok vidim ovde na ovoj mapi da ugao ide do 30* samo na 6k rpm. Kod mene taj ugao drzi od 2k do 6k. Da nije mnogo tih 30*? Mada te obrtaje i onako preleti za cas. Ler jeste stabilniji ako smanjim ugao za 5*. Mada i ovako radi na 1700 obrtaja ali ako smanjim onda gubim na velikim obrtajima gde je ugao ispod 10* pre GMT.

#906 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 September 2015 - 02:40

View PostMario, on 04 September 2015 - 15:30, said:

Ispada oko 12 stepeni na 11,5k pa ostavi tako ako je jaci

Ok, vidim da mu na tih 10-11k obrtaja najvise odgovara fabrickih 12* pre GMT. E sad primecujem da na manjim obrtajima sa vecim uglom predpaljenja tj tih 30* nekako imam vecu eksplozivnost i skuter bolje preleti te obrtaje nego sa fabrickim paljenjem gde 12* drzi vise manje na celom spektru obrtaja. Nisam bas siguran da je to sasvim zbog lakseg magneta ovog inner rotora. Pre ce biti da to varijabilno paljenje igra vecu ulogu.

Pratio sam u medjuvremenu temperaturu izduvnih gasova. Izmedju dihtunga auspuha i cilindra sam prekljestio sondu od klasicnog unimera, multimera tako da ona stoji tacno na udaru izduvnih gasova. Na primer. Motor zagrejan na dobrih 71*C pri leru pokazuje na izduvu 91*. Na pola gasa temperatura je 130* a na punom gasu ide do 170*. Ako u sve to uracunam i varijabilno paljenje i podesavanja karburatora ispada dobro.

Kako ljudi rade podesavanje karba putem temperature izduvnih gasova ili EGT senzora? Bilo bi dobro kad bi neko mogao slicnim putem da isprati isto. Svasta ce meni da padne na pamet. Nemoj da se cudite. :D

#907 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 05 September 2015 - 02:54

Posted Image

O veliki mislioce, okacio sam sliku sada da ljudi vide ko stoji iza svih ovih teorija koje ja i ne razumem, jer nemam sta drugo pametno da kazem :D ako neko misli da je neadekvatno neka slobodno obrise, necu se ljutiti. Pozdrav iz kafane!

#908 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 September 2015 - 10:10

:rofl_jaki: :vidbudale: Odakle ova budala kod tebe? :mmhappy3:

#909 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 September 2015 - 19:09

A eno u pozadini i aeroxa :D

P.S.

Od mene imas minus posto tetovaza nije oro :D

#910 Doom^

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 368 posts
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 06 September 2015 - 14:05

View Postbojan681, on 05 September 2015 - 19:09, said:

A eno u pozadini i aeroxa :D

P.S.

Od mene imas minus posto tetovaza nije oro :D
Oro je na drugoj ruci :D

#911 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 13 September 2015 - 06:16

Ma nisam bre ovo sa slike ja. :) To Boka siri dezinformacije a Zilke mu pomaze onako pripit iz kafane. Kakve moje crne tetovaze... Ja i kad bih radio tetovazu, radio bih samo na zadnjici neke visoke dugokose crnke. :janpi:

#912 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 17 September 2015 - 23:18

Ugradjena elektronika koja pali pumpu za vodu kada temperatura motora dostigne 50*C. Sema i ostalo na ovom linku http://www.escol.com...03(Thermostat-1)/Proj-03.html

Senzor LM35 je zalepljen na glavu motora i uliven dvokomponentnim lepkom za aluminijum. Preko potenciometra se podesava kada je relej ukljucen a opseg je od 0 do 100*C. Sada pri radu motora kada temperatura dostigne 50* relej upali pumpu i cim temperatura padne ispod 50* relej se gasi i tako u krug dok se voda u sistemu ravnomerno ne zagreje. Jednostavno nisam mogao da cekam kad je hladnije napolju da se motor zagreje. Evo nekoliko fotkica u toku izrade...

Posted Image20150908_183547

Posted Image20150908_183553

Posted Image20150908_223958

Posted Image20150908_224012

Posted Image20150909_005902

Posted Image20150909_004741

I video snimak provere...



#913 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 September 2015 - 23:31

Svaka cast, imamo onu temu za regulaciju obrtaja pa ubaci i tamo molim te

#914 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 17 September 2015 - 23:34

Svaka cast, nije ni to lose resenje, mi smo trazili nesto sto bi postepeno povecavalo protok ali moze i tako, motor ce se sigurno brze zagrejati ali uvek treba imati prikopcan multimetar ako zakaze elektronika da reagujes.

Bilo bi dobro sprovesti 1 prekidac da mozes direktno upaliti pumpu kad je upaljen kontakt ako u toku voznje zakaze elektronika da mozes da vozis..

I mozda bi pomoglo ako bi na ravan deo tranzistora stavio malo paste za procesore da bolje provodi temp a okolo stavis dvokomponentnog lepka da sve to drzi.

Edited by bojan681, 17 September 2015 - 23:36.


#915 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 17 September 2015 - 23:39

Nisam pomenuo da u slucaju da senzor zakaze relej ostaje ukljucen... Imam jos slika pa cu ubaciti. Sad se setih teme za regulaciju obrtaja vodene...

#916 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 17 September 2015 - 23:46

To je super stvar, znaci sistem je delimicno otporan i u slucaju nekog kvara.. Javi kolko je precizno.. :)

#917 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 17 September 2015 - 23:48

Odlicno, svaka cast!
Mogao si recimo napraviti jos veci prelaz odnosno da se pumpa pali na 50C, a da se gasi na 40C stepeni ako vec nisi. Pise tamo u projektu da promjena histerezisa zavisi od vrijednosti otpornika R2 => manja otpornost utice na karakteristiku sistema (histerezis) pa bi tako izbjegao potencijalno paljenje-gasenje pumpe odmah po aktiviranju sistema. :)

Posted Image

#918 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 17 September 2015 - 23:52

@bojan681
Moze se sprovesti LEDica i do kormana pa imati pregled stanja...evo idealne situacije za one koji imaju Koso satove da "check engine" ili neku drugu signalizaciju primjene za ovu priliku i tako imaju sve.

#919 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 18 September 2015 - 00:02

Ne nego alarm ledicu sa koso sata dovesti na tranzistor i relej, pa posto uglavnom imaju dve alarm temp ovi jaci modeli onda moze da se podese i dve brzine

#920 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 September 2015 - 00:04

Ma ima i multimetar alert lampicu koja se pali crveno i nju podesis npr na 80 stepeni.. A moze se i dioda postaviti na rele pa kad je on upaljen na kormanu ti sija led diodica al mora biti neka high brightness da bi se videla i po jakom suncu..

Ja sutra nabavljam materijal pa cu isprobati kako radi na racingu dok je na motoru..

Porucio sam i ove zgodne konektore da mogu da rastekam senzor ako se skida glava ili se nesto radi pa smetaju kablovi..
http://www.ebay.com/...05778af&vxp=mtr

Napravim pumpa npr da se pali na 70 stepeni a gasi na 50 stepeni. Tako da cim se zagreje motor na 70 opusteno mogu voziti a kad se upali temp sa 70 stepeni ce pasti na oko 50 i mozda se uopste pumpa nece ugasiti..

Edited by bojan681, 18 September 2015 - 00:08.






46 user(s) are reading this topic

0 members, 46 guests, 0 anonymous users