#901
Posted 04 September 2015 - 09:02
Ps. Vidim ti si dobio uputstvo, to je olaksavajuca okolnost...
#902
Posted 04 September 2015 - 15:18
2015-09-04_02-18-50
#903
Posted 04 September 2015 - 15:30
#904
Posted 04 September 2015 - 16:15
Evo mape po kojoj se ja vodim:
http://scootermotor....mme/curva01.jpg
#905
Posted 04 September 2015 - 16:23
#906
Posted 05 September 2015 - 02:40
Mario, on 04 September 2015 - 15:30, said:
Ok, vidim da mu na tih 10-11k obrtaja najvise odgovara fabrickih 12* pre GMT. E sad primecujem da na manjim obrtajima sa vecim uglom predpaljenja tj tih 30* nekako imam vecu eksplozivnost i skuter bolje preleti te obrtaje nego sa fabrickim paljenjem gde 12* drzi vise manje na celom spektru obrtaja. Nisam bas siguran da je to sasvim zbog lakseg magneta ovog inner rotora. Pre ce biti da to varijabilno paljenje igra vecu ulogu.
Pratio sam u medjuvremenu temperaturu izduvnih gasova. Izmedju dihtunga auspuha i cilindra sam prekljestio sondu od klasicnog unimera, multimera tako da ona stoji tacno na udaru izduvnih gasova. Na primer. Motor zagrejan na dobrih 71*C pri leru pokazuje na izduvu 91*. Na pola gasa temperatura je 130* a na punom gasu ide do 170*. Ako u sve to uracunam i varijabilno paljenje i podesavanja karburatora ispada dobro.
Kako ljudi rade podesavanje karba putem temperature izduvnih gasova ili EGT senzora? Bilo bi dobro kad bi neko mogao slicnim putem da isprati isto. Svasta ce meni da padne na pamet. Nemoj da se cudite.
#907
Posted 05 September 2015 - 02:54
O veliki mislioce, okacio sam sliku sada da ljudi vide ko stoji iza svih ovih teorija koje ja i ne razumem, jer nemam sta drugo pametno da kazem ako neko misli da je neadekvatno neka slobodno obrise, necu se ljutiti. Pozdrav iz kafane!
#908
Posted 05 September 2015 - 10:10
#909
Posted 05 September 2015 - 19:09
P.S.
Od mene imas minus posto tetovaza nije oro
#911
Posted 13 September 2015 - 06:16
#912
Posted 17 September 2015 - 23:18
Senzor LM35 je zalepljen na glavu motora i uliven dvokomponentnim lepkom za aluminijum. Preko potenciometra se podesava kada je relej ukljucen a opseg je od 0 do 100*C. Sada pri radu motora kada temperatura dostigne 50* relej upali pumpu i cim temperatura padne ispod 50* relej se gasi i tako u krug dok se voda u sistemu ravnomerno ne zagreje. Jednostavno nisam mogao da cekam kad je hladnije napolju da se motor zagreje. Evo nekoliko fotkica u toku izrade...
20150908_183547
20150908_183553
20150908_223958
20150908_224012
20150909_005902
20150909_004741
I video snimak provere...
#913
Posted 17 September 2015 - 23:31
#914
Posted 17 September 2015 - 23:34
Bilo bi dobro sprovesti 1 prekidac da mozes direktno upaliti pumpu kad je upaljen kontakt ako u toku voznje zakaze elektronika da mozes da vozis..
I mozda bi pomoglo ako bi na ravan deo tranzistora stavio malo paste za procesore da bolje provodi temp a okolo stavis dvokomponentnog lepka da sve to drzi.
Edited by bojan681, 17 September 2015 - 23:36.
#915
Posted 17 September 2015 - 23:39
#916
Posted 17 September 2015 - 23:46
#917
Posted 17 September 2015 - 23:48
Mogao si recimo napraviti jos veci prelaz odnosno da se pumpa pali na 50C, a da se gasi na 40C stepeni ako vec nisi. Pise tamo u projektu da promjena histerezisa zavisi od vrijednosti otpornika R2 => manja otpornost utice na karakteristiku sistema (histerezis) pa bi tako izbjegao potencijalno paljenje-gasenje pumpe odmah po aktiviranju sistema.
#918
Posted 17 September 2015 - 23:52
Moze se sprovesti LEDica i do kormana pa imati pregled stanja...evo idealne situacije za one koji imaju Koso satove da "check engine" ili neku drugu signalizaciju primjene za ovu priliku i tako imaju sve.
#919
Posted 18 September 2015 - 00:02
#920
Posted 18 September 2015 - 00:04
Ja sutra nabavljam materijal pa cu isprobati kako radi na racingu dok je na motoru..
Porucio sam i ove zgodne konektore da mogu da rastekam senzor ako se skida glava ili se nesto radi pa smetaju kablovi..
http://www.ebay.com/...05778af&vxp=mtr
Napravim pumpa npr da se pali na 70 stepeni a gasi na 50 stepeni. Tako da cim se zagreje motor na 70 opusteno mogu voziti a kad se upali temp sa 70 stepeni ce pasti na oko 50 i mozda se uopste pumpa nece ugasiti..
Edited by bojan681, 18 September 2015 - 00:08.
22 user(s) are reading this topic
0 members, 22 guests, 0 anonymous users