Данас сам радио на "Т" носачу оклопа.... Мука жива направити... Месингана цевчица од 9мм је употребљена, комад беле пластике од које сам ручно (турпија и шмиргла) направио рукавац пречника 20мм који упада у цев врата предње виљушке.
А док сам гледао мотор, сетих се још једне ситнице: Вентил и капица за вентил на гуми
на изглед безазлена ствар, али у случају да немаш одговарајућу капицу за вентил (са силиконском гумицом) настају огромне компликације при већим брзинама.
Приликом ротације точка, иглица вентила се , услед центрифугалне силе, увлачи у "стабло" вентила и фактички се вентил благо отвара и гума испушта вазфух-мало по мало...
Дакле, капица за вентил је добра ствар, може и главу да сачува
Даље, често (у 99% случ.) видим моторе којимa она наврткица стоји овако:
А то је неправилно... Корисно је док је гума у фази монтирања, па да је држи у месту да се не окреће, међутим, та навртка служи да осигура капицу вентила и треба да стоји овако:
Чуо сан приче како треба и у воњжи та навртка да буде уз фелну, јер у случају да гума испусти, задржаће унутрашњу да се не окрене--->грешка.
Чак и да се деси да је гума мекша, безбеније је без те навртке на том месту, јер ће се вентик благо искосити и прилагодити оптерећењу. Онако, унутрашња гума се кида неупоредиво брже...