#101
Posted 13 January 2016 - 13:04
to znači da bi meni odgovarala colovna cevka, kojoj bi pobrusio spoljnu meru na 24-25mm dok joj je unutrašnja 21,5mm u zavisnosti od debljine materijala... Imao sam jednu već urađenu od pocinkovane za vodu međutim premekan je materijal, i nađoh jednu bešavnu od prohroma, odlične tvrdoće pa se nadam da ću uspeti da odradim što sam i osmislio...
spoljnu sam ostavio na 25mm, kako bih imao bar 1,5mm zida, prsten sam obeležio sa strugom na prečniku 23mm jer mi je to centar dešavanja, i odlučio da probušim 4 rupe kako bih imao jak i stabilan potisak sa cevkom koja bi trebala da ima odgovarajuće šiljke. prvo sam mislio da ću bušiti sa 2mm (ovde se opet tripujem oko primarne kompresije) pa sam ipak izbušio na 2,5mm jer je to premalo, da bi na kraju proširio sa 3mm
i onda 3 sada kopanje, prvo brusilicom pa posle malim biax-om, dok nisam dobio ovako
#102
Posted 13 January 2016 - 13:32
usledile su poslednje kontrole na bloku, dosedu ležaja, rupama za podmazivanje, dubine postavljanja semeringa... itd..
na strani variomata 20-52-12 ne ulazu svih 12 već samo 11mm , to znači da praktično sa unutrašnje strane dosta slabo podmazivanje ima, zavisi naravno od prema na radilici, ali ako sam merio zazore oko 1mm onda i nema puno mesta...kanal za podmazivanje ovog ležaja sa spoljne strane je odlično konstruisan, i kućište ležaja ga pokriva u 2/3 otvora... mogao bih da nakopam malo sa spoljne strane
upucavanje veliko semeringa na strani variomata je najbolje do dubine 3,5mm jer je na 4-4,5mm već pokriven kanal za podmazivanje
ovako, pobrusio sam malo i kanal sa spoljne strane
mali semering može da se upuca do dubine 13mm
počistio sam i malo dosed u odlivku za ovaj prsten
ovako ulazi alat kroz alu prsten
i dotiče centar ležaja na pravom mestu
usledio je trenutak istine, i grejanje do besvesti... radilica je 24h u zamrtivaču... ležajevi su bili oko 2h, kao i ovaj prsten... prsten je dobio i malo vertikalnih pruga sa malim reznim kamenom na biax-u jer sam ga toliko tesno odradio sa sam morao ostaviti mesta aluminijumu da se negde uruši...
njega sam kucao pošteno u vreo blok, ležajevi su upali rukom bez problema... usledilo je tanko mazanje i priprema silikonom... sklapanje je išlo onako kako sam se i nadao, bez alata i kucanja, dobro ugrejani ležajevi, poprskani sa WD-om i smrznuta radilica koja je nije jača u meri doseda od 2/100 ulazi opušteno
najzad rezultat koji sam i očekivao
#103
Posted 13 January 2016 - 13:39
naredni dan ista priča.... dobro je to ali nije u centru... dakle ovde se bukvalno ništa nije radilo samo je radilica poprimila sobnu temperaturu... kod mene je u radionici oko 15-17C...
dakle nema tu mnogo filozofije, jednostavno ovi 20-52-12 ležajevi ne ostavljaju baš mnogo prostora za manipulaciju, i mislim da je neizvesno da li neka performansa može iz njih da se dobije... osetno je manje klimatanje nego kod C4-ki ali sam ipak zadovoljan da sklapam mašinu sa opuštenim ležajevima i radilicu koja se obrće bez poteškoća u centru....
#104
Posted 13 January 2016 - 14:55
#105
Posted 13 January 2016 - 14:57
#106
Posted 13 January 2016 - 15:00
#107
Posted 13 January 2016 - 15:43
Razmisljanja nam se poklapaju, ali dok se covek ne uhvati u kostac sa ovakvim primerkom i ne vide se zapravo mogucnosti i potencijal koji moze da pruzi. Naravno, to otvara potpuno nova poglavlja o tuningu nekih drugih tipova blokova, gde treba obratiti paznju na te sitnice koje mogu doneti mnogo po pitanju performansi, ali i po pitanju trajnosti i sigurnosti rada motora.
Definitivno smo razbili predrasude, postavio si lestvicu visoko i tema zasluzuje da bude primer kako treba da se ophodi neko ko zapocinje tuning.
Od mene kapa dole, ili prosto: svaka cast!
uploadfromtaptalk1452696395795.JPG 67.43K 51 downloads
#108
Posted 13 January 2016 - 16:28
#110
Posted 13 January 2016 - 20:49
Danas sam stigao do montaže bloka na ram. Dosta nekompatibilnosti ima, pa sve treba tri puta proveravati...
Biće nešto od ove vertikale, u načelu kvalitetom ne zaostaje, samo eto osećaju se te francuske ideje i glupe unisex varijable...
#111
Posted 13 January 2016 - 22:15
Za aluminijumski umetak nemam reči, svaka ti dala...a za alat još više...jednostavna ideja koja ti je odradila posao! Ne bih ja puno brinuo za gubitak primarne kompresije na 4 rupice od 3mm...
Upucavanje semeringa je zlatan podatak ljudima koji sklapaju pežo vertikal blok, da ne moraju da mere i premeravaju...
#112
Posted 13 January 2016 - 22:33
Hvala svima na podršci, znači to mnogo, pogotovo kod ovih neispitanih blokova i prototip projekata...
#113
Posted 13 January 2016 - 23:06
Iskren da budem, drugo nisam ni očekivao od tebe.
#114
Posted 14 January 2016 - 09:55
dalje rešio sam da se pozabavim ovim stock usisom, u načelu PUG ima carbonske lamelice debljine 0,35mm, koje su u mom slučaju neoštećene.. malo je falilo da počistim ovu skramu sa gornje polovine piramide dok nisam primetio da je to fabrički naneta neka zaptivna masa....
jednom prilikom sam pogrešno kupio lamelice za minareli te su mi sligle ove, sad vidim da je najdeblja sa zelenim tačkama 0,34mm i da u kompletu imam 0,30mm žute i 0,25mm bele, međutim kada stegnem dobijem blago zevanje prve i treće
na kraju sam spakovao ove koje je malossi dao u kompletu sa cilindrom, za sada mi te odlično zaptivaju, vreme će pokazati kakva im je trajnost..
dalje sam krenuo u optimizaciju zaptivača ispod cilindra, zeleni je malossi a plavi neki athena koji sam kupio posebno jer su mi trebali i zaptivači za ispod prirubnice, katastrofa je taj malossi, toliko bi trebalo da se seče i radi na njemu da sam jednostavno odustao i prešao na optimizaciju ovog plavog athena, oba su debljine 0,5mm
sklopio sam paljenje, i magnet da mogu kulturno da upravljam sa pozicijom klipa
i prionuo na dalje sklapanje termogrupe, malo sam se pomučio sa ovim C seger osiguračima, baš su tvrdi, a zaboravio sam da ih malo ugrejem... ovde su slike klipa u DMT i GMT
pritegao sam cilindar i merenjem sam utvrdio da mi je DMT u meri 39,84 mm što znači da mi je
C parametar 39,84-39,10= 0,74mm
upust squish band-a u glavi je 0,33mm
zapremina glave, merenjem metodom pleksiglasa je 6,5 ccm
zakrivljenje čela klipa nisam ponovo merio, on je identičan svakom sport klipu i iznosi 2,7mm
http://forum.pyrothe...ssi-sport-70cc/
ovde sam još malo mučio muku, jer je Malossi ostavio rupe na glavi 6,1mm za brezone odnosno šrafove debljine 6mm, a ovde su u gornjem delu navoja oni malo deblji pa je bilo potrebno bušenje na stubnoj
i proverio sam ispravnost termostata pre sklapanja
#115
Posted 14 January 2016 - 10:08
visina C=0,75mm
ciljni obrtaji=13600 rpm
pritisak=111,5PSI
kalkulativna snaga=15,8KS
snaga na radilici=cca 13,2KS
kao i kalkulativni stepen kompresije od 13,4:1
gde vidimo da bi mi mereni squish tinol žicom trebao biti 1,08mm a u stvarnosti je 1,19mm dakle grešim negde 1/10mm
ovde vidimo da sam ipak malo promašio
http://forum.pyrothe...m-replica-70cc/
Quote
i sad počinje status quo, ako je ovo 319477
i ovde sa malossi pdf arhive piše 13,8:1 za taj broj artikla
kako je onda hod za PUG vertikalu 39,2mm ... moram proveriti šta kaže knjiga u pakovanju
#116
Posted 14 January 2016 - 12:44
Meni se jos na snimku "centriranje lezajeva 2" sa prethodne strane cinilo da je to ok, i ja bi vjerovatno tako ostavio, ali evo vidim da moze mnogo bolje
#117
Posted 14 January 2016 - 16:20
#118
Posted 14 January 2016 - 22:00
#119
Posted 14 January 2016 - 22:07
#120
Posted 14 January 2016 - 22:09
ok meni je bitno da je 13,8:1 a to je za dlaku jače od ovog što ja imam, možda je stock zaptivač za 0,1 ili 0,2 tanji.. naravno info o squish-u za ove boranija cilindre ne daju
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users