Jump to content


Speedfight2 carbon-black



541 replies to this topic

#101 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 January 2016 - 13:04

dalje promer ulaska semering-a je 25,6mm i recimo da 25mm cevka odlično ulazi, a da bi idealan potisak na prsten bio u meri preko 22mm jer je rupa srca ležaja 20mm i sam prsten na tom mestu ima lagani upust...

to znači da bi meni odgovarala colovna cevka, kojoj bi pobrusio spoljnu meru na 24-25mm dok joj je unutrašnja 21,5mm u zavisnosti od debljine materijala... Imao sam jednu već urađenu od pocinkovane za vodu međutim premekan je materijal, i nađoh jednu bešavnu od prohroma, odlične tvrdoće pa se nadam da ću uspeti da odradim što sam i osmislio...

spoljnu sam ostavio na 25mm, kako bih imao bar 1,5mm zida, prsten sam obeležio sa strugom na prečniku 23mm jer mi je to centar dešavanja, i odlučio da probušim 4 rupe kako bih imao jak i stabilan potisak sa cevkom koja bi trebala da ima odgovarajuće šiljke. prvo sam mislio da ću bušiti sa 2mm (ovde se opet tripujem oko primarne kompresije) pa sam ipak izbušio na 2,5mm jer je to premalo, da bi na kraju proširio sa 3mm

Posted Image Posted Image


i onda 3 sada kopanje, prvo brusilicom pa posle malim biax-om, dok nisam dobio ovako

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

#102 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 January 2016 - 13:32

pre ovoga sam ipak proverio radilicu, i kako sam i mogao da predpostavim opet mi se skrenula od silnog majmunisanja,, tako da mi je već muka od ispravljanja.. nisam uspeo tako dobro da je uhvatim kao pred drugo sklapanje, al šta je tu je.... 2,5/100 sa jedne strane i 2/100 sa druge




usledile su poslednje kontrole na bloku, dosedu ležaja, rupama za podmazivanje, dubine postavljanja semeringa... itd..

na strani variomata 20-52-12 ne ulazu svih 12 već samo 11mm , to znači da praktično sa unutrašnje strane dosta slabo podmazivanje ima, zavisi naravno od prema na radilici, ali ako sam merio zazore oko 1mm onda i nema puno mesta...kanal za podmazivanje ovog ležaja sa spoljne strane je odlično konstruisan, i kućište ležaja ga pokriva u 2/3 otvora... mogao bih da nakopam malo sa spoljne strane

Posted Image Posted Image


upucavanje veliko semeringa na strani variomata je najbolje do dubine 3,5mm jer je na 4-4,5mm već pokriven kanal za podmazivanje

Posted Image Posted Image


ovako, pobrusio sam malo i kanal sa spoljne strane

Posted Image


mali semering može da se upuca do dubine 13mm

Posted Image Posted Image


počistio sam i malo dosed u odlivku za ovaj prsten

Posted Image


ovako ulazi alat kroz alu prsten

Posted Image Posted Image


i dotiče centar ležaja na pravom mestu

Posted Image


usledio je trenutak istine, i grejanje do besvesti... radilica je 24h u zamrtivaču... ležajevi su bili oko 2h, kao i ovaj prsten... prsten je dobio i malo vertikalnih pruga sa malim reznim kamenom na biax-u jer sam ga toliko tesno odradio sa sam morao ostaviti mesta aluminijumu da se negde uruši...

njega sam kucao pošteno u vreo blok, ležajevi su upali rukom bez problema... usledilo je tanko mazanje i priprema silikonom... sklapanje je išlo onako kako sam se i nadao, bez alata i kucanja, dobro ugrejani ležajevi, poprskani sa WD-om i smrznuta radilica koja je nije jača u meri doseda od 2/100 ulazi opušteno

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


najzad rezultat koji sam i očekivao



#103 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 January 2016 - 13:39

i da rezimiramo, kako se radilica grejala na sobnu temperaturu, tako je stezala ležaj na svakih 10 min, mogao sam opušteno još dva puta da kucnem po centrima ležaja da bih dobio dubok zvuk i potrebno klimatanje....

naredni dan ista priča.... dobro je to ali nije u centru... dakle ovde se bukvalno ništa nije radilo samo je radilica poprimila sobnu temperaturu... kod mene je u radionici oko 15-17C...




dakle nema tu mnogo filozofije, jednostavno ovi 20-52-12 ležajevi ne ostavljaju baš mnogo prostora za manipulaciju, i mislim da je neizvesno da li neka performansa može iz njih da se dobije... osetno je manje klimatanje nego kod C4-ki ali sam ipak zadovoljan da sklapam mašinu sa opuštenim ležajevima i radilicu koja se obrće bez poteškoća u centru....

#104 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 January 2016 - 14:55

Bacajte ljudi komentare, ne bih da tema bude monolog

#105 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 13 January 2016 - 14:57

Ja poslednje 3 stranice moram procitati detaljno po 2-3 puta da bih usao u sve te detalje, tek sam procitao jednom ugrubo...Za sada mogu reci samo svaka cast na tolikoj posvecenosti detaljima!

#106 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 January 2016 - 15:00

Ja sam se opasno iznervirao i zaintačio poslednjih nedelja zato nisam ni pisao ništa

#107 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 January 2016 - 15:43

Necu mnogo da davim oko tehnikalija sve je lepo sazvakano i prezentovano, samo treba detaljno polako procitati i pregledati slike da bi se dobila situacija u glavi, a situacija kod ovog peugeot bloka je stvarno van svake norme po pitanju tuninga!

Razmisljanja nam se poklapaju, ali dok se covek ne uhvati u kostac sa ovakvim primerkom i ne vide se zapravo mogucnosti i potencijal koji moze da pruzi. Naravno, to otvara potpuno nova poglavlja o tuningu nekih drugih tipova blokova, gde treba obratiti paznju na te sitnice koje mogu doneti mnogo po pitanju performansi, ali i po pitanju trajnosti i sigurnosti rada motora.

Definitivno smo razbili predrasude, postavio si lestvicu visoko i tema zasluzuje da bude primer kako treba da se ophodi neko ko zapocinje tuning.

Od mene kapa dole, ili prosto: svaka cast!

Attached File  uploadfromtaptalk1452696395795.JPG   67.43K   51 downloads

#108 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 January 2016 - 16:28

Na ovoj slici ja čestitam pobedniku u base 50 :) to može Zilke da ti otme ...

#109 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 January 2016 - 16:31

View PostMario, on 13 January 2016 - 16:28, said:

Na ovoj slici ja čestitam pobedniku u base 50 :) to može Zilke da ti otme ...
Nema veze, cestitke su obostrane, od srca. A zilke svakako preuzima primat, al mora da se pojavi prvo :)

#110 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 January 2016 - 20:49

Konkretno nešto sam napred sa radovima samo ne mogu da ispratim sve sa tekstom i slikama u jednom naletu...

Danas sam stigao do montaže bloka na ram. Dosta nekompatibilnosti ima, pa sve treba tri puta proveravati...

Biće nešto od ove vertikale, u načelu kvalitetom ne zaostaje, samo eto osećaju se te francuske ideje i glupe unisex varijable...

#111 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 13 January 2016 - 22:15

Svaka čast, mislim šta reći posle ovolikog truda da sve bude cakum pakum....Kad si mi rekao da se radilica posle zavrtanja rukom okrene 10 puta mislio sam da preteruješ ali vidim da je stvarno tako, i to dosta govori o tome da ništa nije uklješteno i da su ležajevi u svojoj osi i da je radilica baš tamo gde treba!! E sad, to što nemaš toliko klimatanje kao sa C4 jbga, upitno je da li uopšte ima toliko zazora između kuglica u tom 20-52-12 ležaju...sve je ok što si ti izmerio sa šipkicom pomeraje na 20cm udaljenosti ali se ja ne bih baš 100% kladio na tu metodu provere!

Za aluminijumski umetak nemam reči, svaka ti dala...a za alat još više...jednostavna ideja koja ti je odradila posao! Ne bih ja puno brinuo za gubitak primarne kompresije na 4 rupice od 3mm...

Upucavanje semeringa je zlatan podatak ljudima koji sklapaju pežo vertikal blok, da ne moraju da mere i premeravaju...

#112 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 January 2016 - 22:33

Nema tu sad filozofije što se merenja tiče istom metodom bi trebalo da premerim i jedan 20-52-12 u C4 izvedbi i to će dati meru koja bi bila dobra za poređenja ...

Hvala svima na podršci, znači to mnogo, pogotovo kod ovih neispitanih blokova i prototip projekata...

#113 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 January 2016 - 23:06

Heh, kako si se zainatio nebi me začudilo da od ove antituning pežole ispadne opasna zujalica, a krenulo je sa idejom da bude stock. Postavljam pitanje dali išta kod tebe može ostati u fabričkom stanju? Uradio si pežolu za primer širih razmera, sad će tek da navale "gosti" na forum, sa konstataciom da ipak postoji manijak koji i od promašenog napravi aždaju. :D
Iskren da budem, drugo nisam ni očekivao od tebe.

#114 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 14 January 2016 - 09:55

evo koliko je silikona izbilo u unutrašnjost od onoliko malo namaza... to sam počistio sa dugim šrafcigerom i krpom

Posted Image


dalje rešio sam da se pozabavim ovim stock usisom, u načelu PUG ima carbonske lamelice debljine 0,35mm, koje su u mom slučaju neoštećene.. malo je falilo da počistim ovu skramu sa gornje polovine piramide dok nisam primetio da je to fabrički naneta neka zaptivna masa....

Posted Image Posted Image


jednom prilikom sam pogrešno kupio lamelice za minareli te su mi sligle ove, sad vidim da je najdeblja sa zelenim tačkama 0,34mm i da u kompletu imam 0,30mm žute i 0,25mm bele, međutim kada stegnem dobijem blago zevanje prve i treće

Posted Image Posted Image


na kraju sam spakovao ove koje je malossi dao u kompletu sa cilindrom, za sada mi te odlično zaptivaju, vreme će pokazati kakva im je trajnost..

Posted Image


dalje sam krenuo u optimizaciju zaptivača ispod cilindra, zeleni je malossi a plavi neki athena koji sam kupio posebno jer su mi trebali i zaptivači za ispod prirubnice, katastrofa je taj malossi, toliko bi trebalo da se seče i radi na njemu da sam jednostavno odustao i prešao na optimizaciju ovog plavog athena, oba su debljine 0,5mm

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


sklopio sam paljenje, i magnet da mogu kulturno da upravljam sa pozicijom klipa

Posted Image


i prionuo na dalje sklapanje termogrupe, malo sam se pomučio sa ovim C seger osiguračima, baš su tvrdi, a zaboravio sam da ih malo ugrejem... ovde su slike klipa u DMT i GMT

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


pritegao sam cilindar i merenjem sam utvrdio da mi je DMT u meri 39,84 mm što znači da mi je

C parametar 39,84-39,10= 0,74mm

Posted Image Posted Image


upust squish band-a u glavi je 0,33mm

Posted Image Posted Image


zapremina glave, merenjem metodom pleksiglasa je 6,5 ccm

Posted Image


zakrivljenje čela klipa nisam ponovo merio, on je identičan svakom sport klipu i iznosi 2,7mm

http://forum.pyrothe...ssi-sport-70cc/


ovde sam još malo mučio muku, jer je Malossi ostavio rupe na glavi 6,1mm za brezone odnosno šrafove debljine 6mm, a ovde su u gornjem delu navoja oni malo deblji pa je bilo potrebno bušenje na stubnoj

Posted Image Posted Image


i proverio sam ispravnost termostata pre sklapanja

Posted Image Posted Image

#115 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 14 January 2016 - 10:08

pa super iz ovoga imam sledeću analizu

visina C=0,75mm
ciljni obrtaji=13600 rpm
pritisak=111,5PSI
kalkulativna snaga=15,8KS
snaga na radilici=cca 13,2KS

Posted Image


kao i kalkulativni stepen kompresije od 13,4:1

Posted Image


gde vidimo da bi mi mereni squish tinol žicom trebao biti 1,08mm a u stvarnosti je 1,19mm dakle grešim negde 1/10mm

Posted Image



ovde vidimo da sam ipak malo promašio

http://forum.pyrothe...m-replica-70cc/

Quote

ovde je i podatak iz knjige, nas interesuje kod 319477, gde piše da je stock postavka stepena kompresije 14,5:1..


i sad počinje status quo, ako je ovo 319477

Posted Image


i ovde sa malossi pdf arhive piše 13,8:1 za taj broj artikla

Posted Image


kako je onda hod za PUG vertikalu 39,2mm :)... moram proveriti šta kaže knjiga u pakovanju


Posted Image

#116 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 14 January 2016 - 12:44

Obozavam citati ovakve teme, ali se cesto suzdrzavam od komentara jer nemam sta pametno da dodam, sve je vec receno i objasnjeno :respect:
Meni se jos na snimku "centriranje lezajeva 2" sa prethodne strane cinilo da je to ok, i ja bi vjerovatno tako ostavio, ali evo vidim da moze mnogo bolje :)

#117 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 14 January 2016 - 16:20

Dakle i u knjizi piše isto 13,8:1 sa hodom 39,2mm ;)

Posted Image

#118 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 January 2016 - 22:00

Pa koji je onda konačno hod, 39,1 ili 39,2?

#119 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 14 January 2016 - 22:07

SF 2 bi trebao da ima 39.1mm hod radilice, ne znam odakle u knjigama 39.2? Ili ja grijesim? :blink:

#120 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 14 January 2016 - 22:09

Hahah pa imaš gore original Peugeot service manual... Ume malossi da zabrlja,

ok meni je bitno da je 13,8:1 a to je za dlaku jače od ovog što ja imam, možda je stock zaptivač za 0,1 ili 0,2 tanji.. naravno info o squish-u za ove boranija cilindre ne daju





17 user(s) are reading this topic

0 members, 17 guests, 0 anonymous users