#421
Posted 09 July 2021 - 20:13
Ovo za šlicovanje, saček samo da ti nađem sliku kada sam radio
#422
Posted 09 July 2021 - 20:37
https://svet-skutera...-9-yellow-blue/
Međutim ovde sam i prezentovao, ova je-- Zox SF3 u HE projektima
Isti problem je kod svih gde je stator fiksiran, međutim, pomeranjem pick-upa pomera se samo tačka okidanja, a ona je u stock-u svega par stepeni iza drugog VN naboja kondenzatora. Ja sam imao slučaj da na 21 stepen zaobiđem sa pick-upom drugi namotaj te kondenzator ostane slabije napunjen-nabijen.. To rezultuje prekidima na većim obrtajima, konkretno taj žuti Kymco mi je pucao preko 10500 obtaja, a to tada još nisam znao..
Svakako bi najbolje bilo sve pomeriti i nabijanje i okidanje, a za tu zgodu ide ili ceo stator sa pick-upom kao na minareli-ju, ili samo magnet, gde to nije jednostavno izvodljivo.. Pia, Pug, Honda, Kymco itd...
#423
Posted 09 July 2021 - 20:56
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
#424
Posted 09 July 2021 - 21:35
Probali su razni aftermarket proizvođači i sa kondenzatorom većeg kapaciteta, recimo stock je 0,1 uF , a oni su pakovali 1 uF.. Tačno je da je tu nešto jača varnica, ali taj kondenzator ima manju unutrašnju otpornost, te na većim obrtajima posustane namotaj, krene da se pregreva i probije lak negde ka masi...
Nije to sad bog zna kakav napon 300V je u pitanju, ali svakako komponente moraju biti u balansu za koji su projektovane.. Inače da , jača varnica može doneti više snage, bolje raspali bogatiju smešu i rezultuje većom energijom, pogotovo kada je predpaljenje malo podignuto..
#425
Posted 08 August 2021 - 11:59
Послато са Lenovo K53a48 помоћу Тапатока
#426
Posted 08 August 2021 - 19:12
#427
Posted 17 September 2021 - 22:15
Elem narednih dana ide montaža...
#428
Posted 28 September 2021 - 19:47
Sent from my SM-A205F using Tapatalk
#429
Posted 02 October 2021 - 23:02
Stator.. naziru se 4 namotaja u njemu, iz njega izlaze dve faze žuta i bela sa generatora, crveno-crna za nabijanje odnosno signal, ovde nema pick-up, i masa žuto zelena
Nosač statora za PUG-a dizajniran, ovo sam gledao još dok sam Kymco imao, da nabudžim, samo u Italkitu
Bobina, deluje robusno, nalik MHR-ovoj
CDI, odnosno Dijagram kako ga oni krste, sve u svemu varijabilne krive paljenja
Rotor.. deluije identično MVT premium-u koji sam imao u rukama davno, nema prugu za štift dakle montira se čisto na konus
I pribor, šarafi za ploču i stator, i nekolicina plastičnih prstenova koje treba da utvrdim šta je pesnik hteo da kaže
Isto tako gomila loših fotokopija, sa slikicama kako skinuti auspuh i ventilator.. sa tekstom na španskom.. Jednostavno za 10 godina nisu evoluirali u dokumentaciji ni milimetar..Sreća pa su shemu el povezivanja dali...
#430
Posted 02 October 2021 - 23:26
Pa super, malo mi slini mali semering na radilici.. Ova treskalica radilica sa ekscentrom je sranje, al sta je tu je
Ovde u shemi očitah da je max opterećenje za generator 50W, dakle sijalice plus punjenje
Je napred imam 35W, pozadi 5W (ovo sam morao da proverim, i osvetljenje table.. videćemo kako će se izvući i sa punjenjem
Na PUG-u je bobina na fatalnom mestu, u kraj rama, jer je vertikala, pa je ovako najkraći kabel za visoki napon
Ovde je i instalacija, žuta sa crnom je pobudni napon, faza bobine.. zelena bi trebala da je masa, tako je i Kymco radio, sve je to Honda fazon..
Kod mene na žalost nije klasika, ovo je Euro2 sa elekromagnetnom pumpom ulja, koju tera Dellorto CDI i koji kada nema pumpe gasi agregat.. dakle nije plug and play.. Žuta sa crnom za bobinu je ovde na konektoru, odavde mogu da pustim pobudni napon
MVT CDI bih mogao i ovde spakovati
Ovde sam vizuelno proverio kako sve nailazi
Rotor nema nut kao što pisah gore, tako da ide napolje štift iz radilice..
#431
Posted 03 October 2021 - 07:49
Na regleru imam klasično ulaz dve faze, masu i izlaz crvenu ka akumulatoru.. Ne vidim da ovde imam poseban izlaz za svetla, to moram još proveriti kako su fabrički osmislili, jer lampe definitivno nisu u vezi sa akumulatorom, osim ablenda..
Edit: vuče žutu ka masi tako reguliše naizmeničnih 13V za svetlo, tako da se višak energije pretvara u toplotu.. Dakle žuta je ista do prekidača za svetla gore i kasnije ka vlaknu sijalice u zavisnosti da li je kratko ili dugačko svetlo...
Dalje sam skinuo konektor sa bravice da proverim da li belu sa crnom prugom spaja na masu, na isključenoj poziciji
To je to, ima spoj ka masi u isključenom, dok u uključenom nema
#432
Posted 03 October 2021 - 08:04
Za tu zgodu moram osloboditi rezervoare i naravno sve tečnosti, ulje i gorivo napolje, pa demontaža
I evo, poslužiću se komadom aluminijuma 25x25mm koga sam ranije sklonio za izradu protočnog mernog mosta za temp vode, međutim potreban mi je ovde
Iskoristio sam 10mm rupe na ramu, ovde je materijal rama skoro 4mm debljine..
Ovako izgleda probna montaža, moram skratiti šrafove i videti kako dalje bobinu
Urezao sam navoje M6 i to je to, bobina se fiksira bez problema sa dva imbusa..
Ovde bih napomenuo da je neophodno bilo zenkovati i ići na šrafove sa upuštenom glavom jer levi otvor na ramu taman izlazi na jezgro bobine koje naleže na površinu alu nosača
#433
Posted 03 October 2021 - 08:14
deluje kao da ima mesta, međutim slabo... idem na obične matice
Koje isto tako udaraju.. zagledah se u ovaj rezevoar da li ima nekog otiska i ugledah France, mater im, kako su ga zakomplikovali
I još jedan potez imam, da prepolovim matice na brusnom kamenu i skratim šarafe na meru da kada je stegnuto ne vire van kvote
I je to... dobrih sat dva posla, 8 puta skidaj proveravaj stavljaj.. ovde sam se poslužio lepkom za navoje, dosta su jaki ovi 8mm šrafovi trebalo bi da bude čvrsto
#434
Posted 03 October 2021 - 08:29
Male šarafe za nosač ploče lepim i za početak postavljam stator na sredinu
Uvodnik je majka
Dalje treba mikrometar da bi ispoštovali setup, ja imam dugo godina ovaj mali.. setovanje ide na nulu u GMT
Da bi podesili reper rotora na 0.35mm pre GMT sa reperom statora koji obeležava desni smer.. Na statoru ima dva repera za levi i desni smer u zavisnosti za koju aplikaciju se montira, vrv ide i na mopede sa leve strane pa se obrće kontra..
Ono što meni nije sasvim jasno je kako se montira ceo stator, to naravno nigde ne piše, na slikama je premium model, meni je jedino logično bilo da kabel izlazi dole kako je na bloku izvod blizak, mada natpis MVT DD mi sada stoji naopako
#435
Posted 03 October 2021 - 20:28
Haha pa kako da to nije to, zakucao se rotor kao beton, nego de smem da priznam na videu
Zazor deluje ok, ali je zabetoniran..
I idemooo alat za skidanje, čelična ploča sa 12mm šrafom u centru, ali raspon rupa za ovaj tip nemam, tako da ide prvo priprema
I evo ludi španci nisu predvideli da radilica može biti 1mm dublje ili pliće
Tačno je ovde otisak, i moja tri pokušaja
Idemo brušenje glava, pa opet lepak i stezanje.. zazor deluje sada OK
#436
Posted 03 October 2021 - 20:56
U svakom slučaju ja sam protivnik blokade na klipu ili suprotnoj strani kod varimata, kod jačeg stezanja može da se desi debalans.. (znam nije radilica od putera, ali ipak)
Dalje vodena pumpa ne nailazi do kraja, sad već kapiram i zašto daju one plastične odstojnike.. Prvo sam obeležio markerom gde je kraj.. to je 7mm dalje od ivice..
nakon toga sam upotrebio dva prstena i jednu platnu, tako da sam dobio oko 1.5mm od kraja zazor.. (udari centar rotora pumpe u maticu)
A kako su mislili da ovaj zazor popunimo ? Ili ostane otvoreno .. pure race
Ehh, ekipa dżukaca me danas malo zabavljala, novajlija je fest ljubomoran
Idemo dalje na instalaciju.. Reših da ostavim stock konektor, ali isključen naravno sa dellorto CDI-ja, međutim ne nađoh neke kulturne konektore, tako da sam uradio izvode za provodnik ka bobini i za provodnik sa kontakt brave za gašenje. U nekom sledećem deljenju mogu samo MVT da odsečem i stavim jedan konektor ili klemnicu i da vratim na stock..
što se tiče pobudne crvena sa crnom, namerno sam išao direktno jer su ludi francuzi pukli pobudni preko kontakt brave, pa CDI dobija preko bele pobudni napon kada je u funkciji da bi se kada se izgasi sve svuklo na masu, i bela i napon sa namotaja.. Ne sviđa se to meni, pre svega trpe namotaji, ne daj bože da okreneš ključ u nekom obrtaju višem, dok se ugasi, ide sve komplet u kratak spoj... tako da ide direktno pobudni sa statora na CDI, i naravno masa na stopicu pa na šraf od reglera na ram..
I tako, nakrpio sam HV kabel od 3 stara, moram kupiti sad malo duži, jer mi je bobina malo dalje.. varnicu imam, ali nema takta ni izdaleka..
I pomislih da možda ipak nisam naopako okrenuo stator, jedino mi izvod kabla stoji na pravom mestu.. a evo i njihovih slika, ovde je premium crni, ali mi deluje kao da je natpis i njima naopako...
#437
Posted 03 October 2021 - 21:05
Ovde izmerih sa kleštima i punjenje
I prva test vožnja do kapije, samo lagano
Zadovoljno konstatujem da je to ono što sam hteo.. Drastična je razlika u startu već kod auspuha za 10k, o race postavki karba koji ima pilotku za hlađenje ne želim ni da polemišem, nema ovde spasa do inner-a i varijabilnog paljenja...
#438
Posted 04 October 2021 - 08:58
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
#439
Posted 04 October 2021 - 09:36
Dell nije u funkciji, skockao sam instalaciju tako da one provodnike koje koristim sa te instalacije nisam prekinuo, samo sam izveo... a to su linija CDI prema bobini, i linija masa sa kontakt brave... Preostale dve su pobudni napon sa statora, njega sam direktno i masa na papučicu... Sad tu mi ostaje da uradim jedan konketor da mogu taj MVT CDI bilo kada da skinem.
Naravno dok je ovaj u funkciji dell CDI nije uključen, da ne bi bilo kolizije.. da ne govorim o naponu pobudnom vrv postoji razlika između MVT i Stock-a.. Uljna pumpa ne radi, njoj bi trebalo nekako da obezbedim impulse i to u zavisnosti od obrtaja, postoji ideja da se iskoristi napon sa voda za svetlo, samo da ga uobličim u neki manji takt, treba mi delitelj frekvencije, konkretno na ler-u ima taktove za ubrizgavanje ulja na svakih 5-8 sekundi.
#440
Posted 04 October 2021 - 10:25
17 user(s) are reading this topic
0 members, 17 guests, 0 anonymous users