Jump to content


Speedfight2 carbon-black



541 replies to this topic

#421 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 09 July 2021 - 20:13

Linearne motoforce imam, to nije upitno...

Ovo za šlicovanje, saček samo da ti nađem sliku kada sam radio

#422 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 09 July 2021 - 20:37

Radio sam još ovde, samo sam vešto krio :) bilo konkurencije na drugom forumu

https://svet-skutera...-9-yellow-blue/

Međutim ovde sam i prezentovao, ova je-- Zox SF3 u HE projektima

Posted Image


Isti problem je kod svih gde je stator fiksiran, međutim, pomeranjem pick-upa pomera se samo tačka okidanja, a ona je u stock-u svega par stepeni iza drugog VN naboja kondenzatora. Ja sam imao slučaj da na 21 stepen zaobiđem sa pick-upom drugi namotaj te kondenzator ostane slabije napunjen-nabijen.. To rezultuje prekidima na većim obrtajima, konkretno taj žuti Kymco mi je pucao preko 10500 obtaja, a to tada još nisam znao..

Svakako bi najbolje bilo sve pomeriti i nabijanje i okidanje, a za tu zgodu ide ili ceo stator sa pick-upom kao na minareli-ju, ili samo magnet, gde to nije jednostavno izvodljivo.. Pia, Pug, Honda, Kymco itd...

#423 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 09 July 2021 - 20:56

Eto ja nisam znao da pomeranje samo pick upa može rezultovati pucanjem na većim obrtajima, svaki dan se nauči nešto novo🙂. Evo slike iz Gogijeve teme, i kod mene na speedfightu je bio isti slučaj jer su neki majstori preradili sa kod ključa na obično DC paljenje.... Uglavnom princip pomeranja je takav da ipak mora i magnet da se mrdne malo. Jasno se vidi gde je obeležen i gde je iskopan dodatni utor za kajluAttached File  210709_214900_COLLAGE-1.jpg   73.83K   27 downloads

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#424 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 09 July 2021 - 21:35

Da tako je, kod DC-a nema veze, mozes kako hoces, dok kod AC -a onaj sa sitnom žicom puni kondenzator, i to tri puta jer ima tri magneta u kružnici ili četiri nisam siguran.. Svakako ako samo jedan izostane iz ciklusa to može da zafali kada je struja sa kondenzatora prema bobini veća.. a to je na većoj učestalosti, više okidanja-varnica u sekundi..

Probali su razni aftermarket proizvođači i sa kondenzatorom većeg kapaciteta, recimo stock je 0,1 uF , a oni su pakovali 1 uF.. Tačno je da je tu nešto jača varnica, ali taj kondenzator ima manju unutrašnju otpornost, te na većim obrtajima posustane namotaj, krene da se pregreva i probije lak negde ka masi...

Nije to sad bog zna kakav napon 300V je u pitanju, ali svakako komponente moraju biti u balansu za koji su projektovane.. Inače da , jača varnica može doneti više snage, bolje raspali bogatiju smešu i rezultuje većom energijom, pogotovo kada je predpaljenje malo podignuto..

#425 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 08 August 2021 - 11:59

Ja ne znam sto se zajebavate sa izdadom CDI - ja kad ima na Aliju za svega nekoliko dolara vec gotovo, nikad nije bilo jeftinije i to oni plavi , varijabilni...kod mene radi savrseno vec koju godinu...INERR ROTOR_sa pripadajucim CDI-jem svega 30 evra...nikad jeftinije...i jako vazno iz Cdi _ja izlaze dve zice za napaja je ostatka el. instalacije pa ne ostajes bez svetla...posto sam dosta vremena proveo na Aliju , moja sledeca tem ce biti sta se isplati, a sta ne uzeti sa Alija...🤔

Послато са Lenovo K53a48 помоћу Тапатока



#426 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 August 2021 - 19:12

Pa vidi dobro bi bilo da se SF2 opremi inner-om, ali iskljucivo sa punjenjem i namotajoma za svetla.. Ovde je trenutno situacija da je vertikala malo drugačija, te za njega ima MVT direct dogital kao Marko-v u ponudi za neke pristupacnije pare od selletre..

#427 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 17 September 2021 - 22:15

Ipak sam se odlučio za MVT, ne poslušah našeg dragog Alien-a, i njegove kineze.. uvek je bio za njih 101%, a ja mu uvek govorio da je to sve sranje...

Elem narednih dana ide montaža...

Posted Image

#428 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 September 2021 - 19:47

Dugo razmisljam o ovom paljenju. Čekam da vidim kako funkcioniše.

Sent from my SM-A205F using Tapatalk



#429 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 02 October 2021 - 23:02

Provera šta sve ima u kutiji

Stator.. naziru se 4 namotaja u njemu, iz njega izlaze dve faze žuta i bela sa generatora, crveno-crna za nabijanje odnosno signal, ovde nema pick-up, i masa žuto zelena

Posted Image

Nosač statora za PUG-a dizajniran, ovo sam gledao još dok sam Kymco imao, da nabudžim, samo u Italkitu


Posted Image

Bobina, deluje robusno, nalik MHR-ovoj

Posted Image

CDI, odnosno Dijagram kako ga oni krste, sve u svemu varijabilne krive paljenja

Posted Image

Rotor.. deluije identično MVT premium-u koji sam imao u rukama davno, nema prugu za štift dakle montira se čisto na konus


Posted Image

I pribor, šarafi za ploču i stator, i nekolicina plastičnih prstenova koje treba da utvrdim šta je pesnik hteo da kaže


Posted Image



Isto tako gomila loših fotokopija, sa slikicama kako skinuti auspuh i ventilator.. sa tekstom na španskom.. Jednostavno za 10 godina nisu evoluirali u dokumentaciji ni milimetar..Sreća pa su shemu el povezivanja dali...

#430 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 02 October 2021 - 23:26

Poskidao sam plastike sa skut-a kako bih na miru i bez greške mogao da iskoristim fabričku instalaciju bez mnogo prekrajanja

Pa super, malo mi slini mali semering na radilici.. Ova treskalica radilica sa ekscentrom je sranje, al sta je tu je

Posted Image

Ovde u shemi očitah da je max opterećenje za generator 50W, dakle sijalice plus punjenje


Posted Image

Je napred imam 35W, pozadi 5W (ovo sam morao da proverim, i osvetljenje table.. videćemo kako će se izvući i sa punjenjem


Posted Image

Na PUG-u je bobina na fatalnom mestu, u kraj rama, jer je vertikala, pa je ovako najkraći kabel za visoki napon


Posted Image

Ovde je i instalacija, žuta sa crnom je pobudni napon, faza bobine.. zelena bi trebala da je masa, tako je i Kymco radio, sve je to Honda fazon..


Posted Image

Kod mene na žalost nije klasika, ovo je Euro2 sa elekromagnetnom pumpom ulja, koju tera Dellorto CDI i koji kada nema pumpe gasi agregat.. dakle nije plug and play.. Žuta sa crnom za bobinu je ovde na konektoru, odavde mogu da pustim pobudni napon

Posted Image

MVT CDI bih mogao i ovde spakovati


Posted Image

Ovde sam vizuelno proverio kako sve nailazi


Posted ImagePosted Image
Posted ImagePosted Image

Rotor nema nut kao što pisah gore, tako da ide napolje štift iz radilice..

Posted Image

#431 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 October 2021 - 07:49

Dalje pregledom instalacije vidim da su dve faze sa generatora žuta i bela predviđene na papučicu, što odgovara konektoru i instalaciji, kao i buksna sa crno-crvenom...


Posted Image

Na regleru imam klasično ulaz dve faze, masu i izlaz crvenu ka akumulatoru.. Ne vidim da ovde imam poseban izlaz za svetla, to moram još proveriti kako su fabrički osmislili, jer lampe definitivno nisu u vezi sa akumulatorom, osim ablenda..

Edit: vuče žutu ka masi tako reguliše naizmeničnih 13V za svetlo, tako da se višak energije pretvara u toplotu.. Dakle žuta je ista do prekidača za svetla gore i kasnije ka vlaknu sijalice u zavisnosti da li je kratko ili dugačko svetlo...


Posted Image

Dalje sam skinuo konektor sa bravice da proverim da li belu sa crnom prugom spaja na masu, na isključenoj poziciji


Posted ImagePosted ImagePosted Image



To je to, ima spoj ka masi u isključenom, dok u uključenom nema


Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

#432 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 October 2021 - 08:04

Dalje usledila je provera kako montirati bobinu, ovako direktno na cev, nalik fabričkoj nema šanse jer mesta od kadice nema, tako da jedino sa zadnje strane nekako


Posted ImagePosted ImagePosted Image

Za tu zgodu moram osloboditi rezervoare i naravno sve tečnosti, ulje i gorivo napolje, pa demontaža


Posted ImagePosted Image



I evo, poslužiću se komadom aluminijuma 25x25mm koga sam ranije sklonio za izradu protočnog mernog mosta za temp vode, međutim potreban mi je ovde

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Iskoristio sam 10mm rupe na ramu, ovde je materijal rama skoro 4mm debljine..

Ovako izgleda probna montaža, moram skratiti šrafove i videti kako dalje bobinu

Posted ImagePosted Image

Urezao sam navoje M6 i to je to, bobina se fiksira bez problema sa dva imbusa..

Posted ImagePosted Image

Ovde bih napomenuo da je neophodno bilo zenkovati i ići na šrafove sa upuštenom glavom jer levi otvor na ramu taman izlazi na jezgro bobine koje naleže na površinu alu nosača

#433 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 October 2021 - 08:14

I tako, mislio sam biće taman sa ovim samoosiguravajućim maticama, međutim moša... rezervoar za ulje udara te ne može da se namesti na predviđeno mesto

Posted ImagePosted Image

deluje kao da ima mesta, međutim slabo... idem na obične matice


Posted ImagePosted Image

Koje isto tako udaraju.. zagledah se u ovaj rezevoar da li ima nekog otiska i ugledah France, mater im, kako su ga zakomplikovali


Posted Image

I još jedan potez imam, da prepolovim matice na brusnom kamenu i skratim šarafe na meru da kada je stegnuto ne vire van kvote

Posted ImagePosted Image

I je to... dobrih sat dva posla, 8 puta skidaj proveravaj stavljaj.. ovde sam se poslužio lepkom za navoje, dosta su jaki ovi 8mm šrafovi trebalo bi da bude čvrsto


Posted ImagePosted ImagePosted Image

#434 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 October 2021 - 08:29

Dalje MVT za sve pare, uvek to spominjem jer su neozbiljni, nije dao gumeni čep za provodnike, a fabrički ne želim da kasapim.. tako da ide gumeni uvodnik od razvodne kutije za elektro instalacije

Posted ImagePosted Image

Male šarafe za nosač ploče lepim i za početak postavljam stator na sredinu

Posted ImagePosted Image

Uvodnik je majka


Posted Image

Dalje treba mikrometar da bi ispoštovali setup, ja imam dugo godina ovaj mali.. setovanje ide na nulu u GMT


Posted ImagePosted Image


Da bi podesili reper rotora na 0.35mm pre GMT sa reperom statora koji obeležava desni smer.. Na statoru ima dva repera za levi i desni smer u zavisnosti za koju aplikaciju se montira, vrv ide i na mopede sa leve strane pa se obrće kontra..


Posted Image

Ono što meni nije sasvim jasno je kako se montira ceo stator, to naravno nigde ne piše, na slikama je premium model, meni je jedino logično bilo da kabel izlazi dole kako je na bloku izvod blizak, mada natpis MVT DD mi sada stoji naopako

#435 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 October 2021 - 20:28



Haha pa kako da to nije to, zakucao se rotor kao beton, nego de smem da priznam na videu :)

Zazor deluje ok, ali je zabetoniran..


Posted Image

I idemooo alat za skidanje, čelična ploča sa 12mm šrafom u centru, ali raspon rupa za ovaj tip nemam, tako da ide prvo priprema



Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

I evo ludi španci nisu predvideli da radilica može biti 1mm dublje ili pliće



Tačno je ovde otisak, i moja tri pokušaja

Posted Image

Idemo brušenje glava, pa opet lepak i stezanje.. zazor deluje sada OK



Posted ImagePosted Image

#436 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 October 2021 - 20:56

I idemo dalje, opet 0 u GMT, povučemo u nazad klip, namestimo mikrometar na 0,35mm (gore je slika iz manuala) i dovedemo osovinu do graničnika, montiramo rotor na reper za desni smer, blago pritegnemo rukom, vratimo nazad i zategnemo ili udarnim pištoljem, ili ako ćemo ključem, treba blokirati rotor nekako.. Ranijih godina je premium imao jedan utor za 22 vilasti, sada vidim da toga nema..

Posted ImagePosted ImagePosted Image

U svakom slučaju ja sam protivnik blokade na klipu ili suprotnoj strani kod varimata, kod jačeg stezanja može da se desi debalans.. (znam nije radilica od putera, ali ipak)

Dalje vodena pumpa ne nailazi do kraja, sad već kapiram i zašto daju one plastične odstojnike.. Prvo sam obeležio markerom gde je kraj.. to je 7mm dalje od ivice..


Posted Image

nakon toga sam upotrebio dva prstena i jednu platnu, tako da sam dobio oko 1.5mm od kraja zazor.. (udari centar rotora pumpe u maticu)


Posted ImagePosted Image

A kako su mislili da ovaj zazor popunimo ? Ili ostane otvoreno .. pure race


Posted Image

Ehh, ekipa dżukaca me danas malo zabavljala, novajlija je fest ljubomoran

Posted Image

Idemo dalje na instalaciju.. Reših da ostavim stock konektor, ali isključen naravno sa dellorto CDI-ja, međutim ne nađoh neke kulturne konektore, tako da sam uradio izvode za provodnik ka bobini i za provodnik sa kontakt brave za gašenje. U nekom sledećem deljenju mogu samo MVT da odsečem i stavim jedan konektor ili klemnicu i da vratim na stock..

Posted Image

što se tiče pobudne crvena sa crnom, namerno sam išao direktno jer su ludi francuzi pukli pobudni preko kontakt brave, pa CDI dobija preko bele pobudni napon kada je u funkciji da bi se kada se izgasi sve svuklo na masu, i bela i napon sa namotaja.. Ne sviđa se to meni, pre svega trpe namotaji, ne daj bože da okreneš ključ u nekom obrtaju višem, dok se ugasi, ide sve komplet u kratak spoj... tako da ide direktno pobudni sa statora na CDI, i naravno masa na stopicu pa na šraf od reglera na ram..


Posted Image

I tako, nakrpio sam HV kabel od 3 stara, moram kupiti sad malo duži, jer mi je bobina malo dalje.. varnicu imam, ali nema takta ni izdaleka..


Posted Image



I pomislih da možda ipak nisam naopako okrenuo stator, jedino mi izvod kabla stoji na pravom mestu.. a evo i njihovih slika, ovde je premium crni, ali mi deluje kao da je natpis i njima naopako...


Posted ImagePosted Image

#437 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 October 2021 - 21:05

Međutim ajd pogledam svećicu, suva... idemo još verglanje da krene vakumski ventil, malo kucnem po lončetu krmače karb-a.. i idemo 4 pokušaj




Ovde izmerih sa kleštima i punjenje




I prva test vožnja do kapije, samo lagano




Zadovoljno konstatujem da je to ono što sam hteo.. Drastična je razlika u startu već kod auspuha za 10k, o race postavki karba koji ima pilotku za hlađenje ne želim ni da polemišem, nema ovde spasa do inner-a i varijabilnog paljenja...

#438 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 04 October 2021 - 08:58

Bogami napatio si se, baš je dosta posla bilo, bitno je da si zadovoljan već na prvu loptu... Jel ti ima sad dellorto CDI neku funkciju na skuteru? Nisam najbolje razumeo deo gde si pisao o njegovoj ulozi i o uljnoj pumpi koju on kontroliše, tj jasno mi je kad se radi o fabričkoj instalaciji i paljenju, a sada sam se malo pogubio 😄

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#439 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 October 2021 - 09:36

Nisam stigao sve ni da napišem, napatio sam se sa telefona, a godine nose i slabiji vid pa ćoratam....

Dell nije u funkciji, skockao sam instalaciju tako da one provodnike koje koristim sa te instalacije nisam prekinuo, samo sam izveo... a to su linija CDI prema bobini, i linija masa sa kontakt brave... Preostale dve su pobudni napon sa statora, njega sam direktno i masa na papučicu... Sad tu mi ostaje da uradim jedan konketor da mogu taj MVT CDI bilo kada da skinem.

Naravno dok je ovaj u funkciji dell CDI nije uključen, da ne bi bilo kolizije.. da ne govorim o naponu pobudnom vrv postoji razlika između MVT i Stock-a.. Uljna pumpa ne radi, njoj bi trebalo nekako da obezbedim impulse i to u zavisnosti od obrtaja, postoji ideja da se iskoristi napon sa voda za svetlo, samo da ga uobličim u neki manji takt, treba mi delitelj frekvencije, konkretno na ler-u ima taktove za ubrizgavanje ulja na svakih 5-8 sekundi.

#440 sstorm

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 292 posts
  • MestoN. Sad
  • VozimSenda X-treme

Posted 04 October 2021 - 10:25

Koliko vidim sad bukvalno ujeda kad se i malo zavrne gas.





16 user(s) are reading this topic

0 members, 16 guests, 0 anonymous users